Annem olmadığı için halamı ben ağırlamak zorunda kaldım.Kahve yaptım ve yanına birkaç kurabiye ve çikolata koydum.Çok yorgun ve mutlu görünüyordu.Biraz sohbet ettik ve buraya taşıncaklarını söyledi.Ne güzel demi ? Ya tabi ne demezsiniz.Aile sitesi oldu resmen.Annem yok diye şimdi halam beni bırakmaz tek başıma.Bu gecelik Betül'ü çağırdım o yüzden.Halamın gitmelerine yakın gelicek.Temizliği yapnışlar.Eşyalarda yerinde , yarın ise kıyafetleri yerleştircekmiş.Anlata anlata bitiremiyor.Çok özlemiş canım ya...
Of nerde kaldı bu kız.Telefonuma mesaj geldi "2 gün sonra kafeteryada Sinem'in doğum gününü kutlucaz -Şeyma "
Birde bu eksikti.Bak bakabilirsen hediye.Yarın Sinan'la gideyim bari.Betül'ü de almak lazım.Sonra trip atıyo.Canım kankam.
Telefonunu aldım elime twitter da dolaşmaya başladım.Canım sıkıldı halamla konuşmaktan.Hahaha şu twite bakın : Onca senedir okula harcadığım parayı biriktirsem şimdiye iş kurup zengin olmuştum. Okul okumak israftır. İsraf günah. Öyleyse okul günah. Haklısın dostum.Benim twitlediklerim hep aşk acısı.Facebook,twitter hatta whatsapp durumları bile aşk acısı çekiyor .Yazık bize ya . Hep erkekler oğlum doğru düzgün seveni bile yok.Herneyse halamlar ayaklandı gidiyor sanırım.Tüh şansıma tüküreyim.Su almaya gidiyomuş yaaa..
-Hala ben verirdim su ya .
-Yabancı mı var kızım ben alırım keyfine bak sen.Birazdan kalkarız amcan bekler.
-Peki hala..Öff sonunda gidebilcen canım halam.Niye misafirlikler sıkıcı oluyo ? Bir sürü nedeni var neyse..Kapı çalıyo kesin Betül'dür.
-Hoşgeldin Betül.
-Hoşbulduk kanka ya Sinem'in doğum günü varmış hay ben o kızın doğduğu güne ya neyse.
-Geç içeri hadi ..
-Peki..İçeri geçtik ve Betül mutfakta kahve yapıyor.İnşallah kıvamını getircek.Bir keresinde şekeri çok gelmişti ve köpüksüz olmuştu.Zar zor içirmişti hayvan.
-Kahveler hazırrr..
-Sonunda inşallah geçen seferki gibi yapmadın.Dedim alay edercesine.
-Onu içince görürsün kankicim..
-Hımm peki peki tamam .
-Hadi iç.
-Tamam be.Hee birde yarın kahvaltıdan sonra Şeyma'ya hediye almaya gidelim.
-O zevksize birde hediye mi bakıcaz?
-Bakmamız gerek, arkadaşımız..
-Öfff peki.
-Güzel olmuş kahven.
-Hahah sağol.Kahvelerimizi içtik ve televizyoyunu açtık.Uykumuz gelene kadar izledik.Uykumuz gelince misafir odasına battaniye , yastık koydum.Pijamalarımdan bir tanesini verdim rahat uyur.
Bende üstümü değiştirip sevgilime iyi geceler mesajı attım.
'İyi geceler sevgilim.Yarın Şeyma'ya hediye bakıcaz haberin olsun.Sabah kahvaltıya bekleniyorsun.Öptüm..'
Veee çok uykum gelmişti.Telefonu şarja takıp uyumaya başladım.Yarın erken kalkıp güzel bir kahvaltı hazırlıcam.Tabiki de bahçede.
-İyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKALAR ARASINDA
Teen FictionMERHABA ARKADAŞLAR İLK KİTABIM OYLAYIP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM.