Chou TzuyuJungkook'u stalklerken son gönderisine Lisa'yı etiketlediğini gördüm. Stalklamama laf edeceksiniz ama, merak işte..
Jungkook zaten Lisa'ya tuhaf davranıyordu, aşık gibiydi. Eskiden bana baktığı gibi bakıyordu Lisa'ya. Gönderisine etiketlediği için çıkıyorlar mı diye düşünmeden edemedim. Lisa'ya böyle bir şey yazarsam aramız açılabilirdi ve bu isteyeceğim son şeydi. Bu yüzden Rosé'ye yazacaktım.
Rosé 🥭🧡
siz:
Rosieee müsait misin?Rosé 🥭🧡:
musaitim tzu
efendimsiz:
Ben Jungkook'un postunu gördüm de..
Lisa ile sevgililer mi? 😱🤨Rosé 🥭🧡:
cok sukur soyluyorum bunu ama senin pic olan eski sevgilinin hoslandıgı kız
lisa.siz:
Hmm anladkm
Tesekkrelr soyledeign içvn
GörüşteüüxzRosé 🥭🧡:
tzuyu aglama lutfen
lisa jungkookla cıkacak kadar mal ve bencil degil.
birak sende su pici
seni hak etmiyor askimsiz:
Yko ondasn değşl
Neysw görüşrüzü
(Görüldü, 19.37.)˗ˋˏ ˎˊ-
Kırılmıştım. Gerçekten kırılmıştım. Eski sevgilim en yakın kız arkadaşımdan hoşlanmıştı. Biz çıkarken de hoşlanıyor muydu acaba diye düşünmeden edemiyordum. Fakat sırf bunun için Lisa ile arama mesafe koymayacaktım. Lisa'yı tanıyordum. Herkesten iyi tanıyordum. O benim eski sevgilimle çıkmazdı. Böyle bir şey asla yapmazdı.
Acaba kötü bir sevgili miydim? Jungkook için sadece bir heves miydim? Bu kadar basit miydi? Beni bırakıp en yakın arkadaşımdan hoşlanmak.. Fırsattan istifaydı gerçekten. Ama bunu yanınına bırakmayacaktım. Jungkook beni kırmış olabilir, kırılmış olsam da bunu kısa sürdürecek.. Onun hayatını mahvedecektim.
<>
Lalisa Manoban
Gönderisine beni etiketlemişti. Bu çocuk gerçekten uslanmazdı. Fakat endişelenmem gereken şey bu değildi.. TZUYU KESİNLİKLE GÖRMÜŞTÜR. Bu gibi sorunlarda çözüm kaynağım Rosé olduğu için yanına koştum.
"ROSIEEE CANIM KANKAM NE YAPACAĞIM BEN?!"
"LISA SAKİN! Ben Jungkook'un senden hoşlandığını söyledim Tzuyu'ye." Dondum.
"Naptın?"
"Söyledim.."
"Ya Rosé şaka mısın se-"
"Merak etme kötü bir şey söylemedi! Al yazışmaları oku." diyerek telefonunu bana uzattı.
Evet kötü bir şey söylememişti, ama sanırım kırılmıştı. Şu an ağladığına eminim. Umarım bu konu aramızda bir gerginliğe yol açmazdı.
tzuyu iddialı.
bakalım neler olacak
fikir yazabilirsiniz!
︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩,, 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤
Fanfictionarkadaşımın eski sevgilisisin jungkook. Başlangıç: 29.07.21 Bitiş: -