eleven

735 47 5
                                    




Park Chaeyoung

Tzuyu'nin evindeydim. Ona Jungkook ile konuştuğum günün ses kaydını dinletiyordum.

"Ciddi mi bu?" üzgünce başımı salladım. Tzuyu bunları hak edecek son kişiydi.

"Orospu çocuğu işte. Boşver Tzu-"

"Eğer Jungkook mutlu olacaksa buna engel olamam. Lisa ile deneyebilir." ne dediğinin farkında mıydı? Lisa onun en yakın arkadaşı!

"Tzuyu saçmalama. Jungkook eski sevgilin, Lisa asla böyle bir şey yapmaz."

"Onunla konuşacağım." son sözünü söyleyip. Beni kendi evinde yalnız bıraktı. Tzuyu ne dediğinin, ne yapacağının farkında bile değildi.


Chou Tzuyu

Rosé bir çocukla buluşmadan önce evime gelmişti. Sesi dinledikten sonra tepkime karar bile verememiştim açıkçası. Fakat ağzımdan bunların çıktığına bile inanamıyorum. Ama aptal değilim.

Jungkook beni unutup, en yakın arkadaşımla çıkamazdı. Artık eski saf, salak Tzuyu yok karşısında. Onun burnundan getirecektim. Fakat bunun için Jungkook'un Lisa ile çıkması lazımdı.


Lalisa Manoban

Tzuyu evine gitmiş, Rosé hala eve gelmemişti. Pek dert etmedim. Rosé birisi ile dışarı çıkınca geç gelebiliyordu. Televizyondaki reklamları dalgın dalgın izlerken bir anda telefonuma mesaj geldi.


jungkook

jungkook:
selam
özlemişsindir

siz:
yaa ne demezsin
ya sana bir şey soracağım
tzuyu'ye ne dedin

jungkook:
ayrıldığımız günden beri bir şey konuşmadık
neden?

siz:
bana bugün seninle denersem kızmayacağını falan söyledi
kendini acındırmışsındır diye düşündüm

jungkook:
ben ve acıtasyon?
alakasız
hem denememize kızmayacaksa ne duruyoruz?

siz:
tanrım
tzuyu bir şey demese bile benim kendime saygım var jungkook
başkasını bul artık

jungkook:
lisa senden çok hoşlanıyorum
ayrıca kalp bu dinlemiyor
kusura bakma.

siz:
o zaman reddedilmeye devam edeceksin jungkook

jungkook:
görürüz :)
iyi geceler güzellik
(görüldü, 19.06)


Cidden, Jungkook'un yavşaklığı asla bitmeyecekti. Telefonu kenara bırakıp reklamları izlemeye devam ettim. Kedi maması reklamı izlerken kapı çaldı. Gelen Rosé olmalıydı. Koşa koşa kapıyı açtım ve karşımda 32 diş sırıtan bir Rosé gördüm.

"Hoş geldiniz hanımefendi. Hayırdır ne bu mükemmel gülüş?"

"Dateim harika geçtiiiiiii, hoş buldum bu arada." mutlu mutlu konuşurken üstünde hiç görmediğim kot ceketini ve çantasını koltuğa bıraktı. "Ceket nereden? Hiç görmedim üstünde.."

"Jimin verd- Allah sıçtım."

"JİMİN Mİ?! GERÇEKTEN Mİ ROSIE! Biz Jungkooklardan kaçmaya çalışıyoruz, minik şeytan Jimin ile randevuya çıkıyor!"

"Ama Lisa çok ikna ediciydi. Ayrıca Jimin harika birisi.." aşık aşık tavana bakarken, yüzüne süs yastıklarından birini attım.

"Peki peki, biliyoruz senin hemen aşık olan huyunu ve Jimin'in yavşaklığını."

"Deme öyle çok tatlı bir çocuk!"

"Neyse, duşa giriyorum ben."

"Tamamm, muah"

Banyoya girince aynadaki halime baktım. Biraz değişiklik iyi olur gibiydi.

 Biraz değişiklik iyi olur gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

evet sarı lisayı getiricem

tapılır 🛐

her neyse uzun zaman sonra geldim, özlemişsinizdir

yb gelir bugün

ততততততততততত

𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩,, 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin