Lalisa Manoban
Öğle teneffüsündeydik. Kantinde Rosé ile sütlü kahvemizi içiyorduk. Bir yandan da bir önceki ders olduğumuz quiz hakkında puan tahmini yapıyorduk."Her türlü geçiyoruz ya boş ver"
Keyfim yan masadaki Tzuyu ve Sehun'u görene kadar gayet yerindeydi. Sinirden yediğim kekin paketini sıkarken masamıza Jungkook, Jimin ve Taehyung oturdu. Tae'nin geldiğini görünce çaktırmadan Jennie'ye mesaj attım.
Senin V burda, kantindeyiz :)
Telefonu kapatıp ters bir şekilde masaya koydum ve dönen muhabbeti dinlemeye başladım.
"Evet ya cuma günü bi parti akar" Tip tip Taehyung'a baktım. Ne partisi der gibi bi ifade vardı suratımda, dalmışım ya. Anladım kii Tae boş olan evinde parti yapmayı planlıyormuş. Tam bir şey söyleyecekken Jennie geldi ve yerimden kalkıp hemen ona sarıldım. Yani uzun zamandır doğru düzgün oturup konuşmamıştık.
"Selamm ne konuşuyordunuz böldüm gibi oldu biraz"
Tae, Jennie'ye hayran hayran bakıyordu. Haklıydı, Jennie çok güzeldi. Bugün sanki biraz daha fazla güzeldi."Hoş geldin Jennie biz de Taehyung'un partisi hakkında konuşuyorduk." dedi Jungkook bana göz kırparak.
"Aa, davetli miyim Taehyungie?"
Taehyung Jennie'nin söylediği lakaba bi afalladı gibi oldu ama toparladı.
"Bad boy imajımı çizecek lakaplar kullanmazsan sevinirim Jennie ve evet tabii ki davetlisin"
Jennie gülümsedi ve boş olan sandalyeye oturdu. Parmaklarımla masada ritim tutarken yanımda oturan Jungkook bir anda elini elimin üstüne koydu. "Efendim?" der gibi baktım ve sadece öpücük attı. Şaşırması için ben de geri öpücük attım ve evet, gözleri bir anda açıldı. Ben bu çocuğa ne zamandır sevgi göstermiyorum ya diye düşünmedim değil açıkçası.
Teneffüs bitmek üzereydi, herkesle vedalaşıp biraz daha erkenden sınıfıma gittim. Merdivenlerden çıkarken bir anda yanımda Tzuyu belirdi. Yine boş mu yapacak acaba? "Buyur?"
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen?"
"Ne yapmaya çalışıyormuşum anlamadım?"
"Eski sevgilimle yakınlaşarak beni ve Sehun'u kıskandırdığını mı sanıyorsun?" Ne? Ciddi miydi bu kız? Kendimi tutamayıp yüzüne kahkahayı bastım.
"Hatırlamıyorsam, Jungkook benden hoşlandığı için kudurup, eski sevgilimle randevuya çıkıp ertesi gün sevgili olmuş bir şekilde gelen sendin Tzuyu." E bu haklı sözüme hiçbir şey diyemedi tabi. Aval aval baktı suratıma. Sustuğunu anlayınca yoluma devam edecekken arkamdan bi söz duydum;
"Pişman olacaksın Lalisa Manoban."
tabi efendim
evet arkadaşlar galiba hikayeyi beğeniyorsunuz
size kocaman kalp ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩,, 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤
Fanfictionarkadaşımın eski sevgilisisin jungkook. Başlangıç: 29.07.21 Bitiş: -