Lalisa Manoban's phone 👤jungkook bir grup oluşturdu.
sosyallesme clubb
siz, rosiee, jungkook, jiminjungkook:
arkadaslarim slmrosiee:
sosyallesmeye ihtiyacimiz varmis gibi mi duruyor aqjungkook:
evtsiz:
böyle izliyorum sizi
rosiee:
jimin grupta mijimin:
evet bebeğim burdayımrosiee kişisi gruptan ayrıldı.
siz:
ekleyin şunu bende yönetici yokmuşjungkook kişisi, rosiee kişisini ekledi.
rosiee:
😕siz:
özür dilerimrosiee:
onemli degil 🙃
jungkook:
HDJADHFSFEBGEHRGKCSDKLGJSAWAELFSFBSKNVSÖFNBJKAKJAEKGJSEKJGBSJNVJKAWHGVJKSFHDBMSNEGHESJKRHGJSFDHBJHSGKHGJDF
tamam lisa gulmedimsiz:
orospu çocuklarıjimin:
bence çok tatlısın roséjungkook:
sen de oylesin cimin
siz:
PUAHSAUDUHSDHFKW
ıyy baya sahte bi randomdu neyserosiee:
pasam jungkuk sen bizi nie ekledin burayajungkook:
keyfim ve kahyasi oyle istedi roz baska sorun var mijimin:
eyvallah sayende manitamla her yollu konusabilicem jungkooksiz:
bu ne diyor amkBiraz daha telefonda takıldıktan sonra telefonumu kapattım. Yarın cumaydı, sonunda. Nemlendiricimi sürüp kendimi güzel uykumun kollarına bıraktım.
⍤🌻 ˟̫ː🌾⸝⸝☀️'-
Alarmın sesiyle gözlerimi açtım. Bugün biraz daha özenli hazırlanmak istiyordum. Duşumu aldım, yüz bakımımı yaptım, saçlarıma şekil verdim ve makyaj masama oturdum. Fazla belli olmayan bi eyeliner çektim ve kirpiklerime maskara sürdüm. Yanaklarıma hafifçe pembe bir allık uyguladım ve nude renginde bir ruj sürdüm. Yerden çantamı alıp birkaç dosyamı ve kitabımı koydum ve mutfağa uçtum.
"Oyy güzel annem pancake mi yapmışş!"
"Hayret, erkencisin? Ve ekstra güzel hazırlanmış gibisin. Noluyor?"
"Hayat güzel, kuşlar uçuşuyor, bugün cuma, enseyi kapaaa!"
"Evet Lalisa soğuk esprilerin başladığına göre pancakeini yiyip gitmen gerekiyor."
"Aman anne"
Annemin hazırladığı pancakelerin birkaçını yedikten sonra portakal suyumu dikleyip telefonuma baktım. Dünki açtıkları gruptan 117 mesaj.. Sosyalleştik galiba. Mesajları okumadan görüldü atıp whatsapp'ı kapattım ve kulaklıklarımı takıp okula yürümeye başladım.
Evden çıktıktan 2-3 dakika sonra Rosé arıyordu.
"Aloo günaydın prenses!"
"Güno aşko, nerdesin çıktın mı evden?"
"Çıktım hatta şu bizim kafenin önündeyim. Noldu bir şey mi isteyeceksin?"
"Aaa yok istemeyecektim aslında da bi kurabiye alsan iyi olur madem teklif ettin."
Kıkırdayıp kafeye girdim. Rosé'nin kurabiyesini ve iced lattemi alıp okula yürümeye devam ettim.
-
Okula geldiğimde Rosé tekrardan aradı ve kantinde olduklarını söyledi. 25 dakika erken gelmiştim. Nice.
Eşyalarımı sınıfa bıraktım ve Rosé'nin kurabiyesiyle kahvemi alıp yanlarına gittim. "Günaydııın"
Jungkook sesimi duyar duymaz bana baktı ve gülümsedi. "Güneşim doğdu benim." Gözlerimi devirdim ve Rosé'nin yanına oturdum. "Abii ingilizce quizi var bugünnn" Tamamen unutmuştum ama en iyi dersim ingilizceydi. "Rosé açar sana kağıdını Jimin-shi"
"Çok beklersin."
Ders başlayana kadar oturduk ve daha sonra sınıfımıza döndük. Tzuyu ve Sehun'u yanyana görünce bi gülme geldi.
"Yaa Sehun ihahaıahaıa"
Tzuyu'nin kahkahasını taklit ederek yerime oturdum. Bakışlarını üstümde hissedebiliyordum. Ben oturduktan sonra hemen Jungkook yanıma oturdu. Rosé'ye bakınırken hemen arkamda Jiminle oturduğunu gördüm. Öğretmen sınıfa girdi ve bu dersin boş geçeceğini, sınav okuması gerektiği hakkında bir şeyler söyledi işte. Ben de hemen arkamı dönüp Rosé'yle dedikodu yapmaya başladım.
"Lisa."
"Efendim Jungkook?"
"Çok güzelsin biliyor musun?"
Aniden gelen iltifatla yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Gözlerimi kaçırıp gülmeye başladım. "Ne alaka ya?"
"Hiç. Seni izlerken düşündüğüm şeyleri sen de bil istedim."
Gözlerine bakakaldım. Bu çocuk bana ne yapıyordu böyle?!
"Teşekkürler, sanırım?"
Gülümseyip yanağıma ufak bi öpücük kondurdu. Bu işin sonu hiç iyi değildi.
bir şey söylersem söversiniz diye korkuyorum söylemicem o yüzden
off uzun zaman oldu be
saygılar iyi akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐰𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐩,, 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤
Fanfictionarkadaşımın eski sevgilisisin jungkook. Başlangıç: 29.07.21 Bitiş: -