-Hogy hogy nem a vérfarkas fiút és a falkáját figyeled? Mármint nem zavar hogy végre itthon vagy egy péntek esti napon és pihensz,csak érdeklődőm.-kérdezte George.
-Most éppen megtaláltak egy eltűnt lányt akiről kiderült hogy nem halt meg csak prérifarkas bőrben ragadt  és próbálják visszaváltoztatni. Lydia-t meg Stiles-t szerinten meg tudja védeni Allison, Scott meg Isaac így nem avatkozom bele. Mellesleg próbálok rájönni mi van velem...
-Valami baj van?-ült le mellém az ágyra.-Tudom én nem tudok annyit a kitsune létről mint édesanyád de talán tudok segíteni.
-Van hogy estenként Stiles háza előtt ébredek és elfog egy üresség és minden olyan sötét és nem is tudom hogy írjam le...De mikor ott találom magam a háza előtt olyan mintha eggyé válnék ezzel az erővel.
-Bármi is legyen ez én tudom hogy te le tudod győzni és felülkerekedsz ezen az érzésen.
Eltelt pár nap és kezdtem jobban lenni. Nem teleportáltam sehová sem random, nem voltak fura megérzéseim vagy álmaim.
Másnap volt a szívatások napja a suliban. Stiles és Scott szokás szerint megviccelte az edzőt. Elég jól telt ez a nap, sokat nevettem, egészen addig amíg meg nem jött a rendőrség hogy egy örült gyilkost keresnek aki megszökött.
Nem találtak semmit de kihallgattam pár beszélgetésüket. Barrow azért gyilkolta meg a tiniket mert világított a szemük. Remek...Így én is veszélyben vagyok. Scott-ék mindenkire figyeltek kivéve egy valakire. Kira-ról nem tudták hogy természet feletti így nem hitték hogy veszélyben lehet. Egész nap távolról figyeltem de őszinte leszek néha elkalandoztam.
Stiles-t figyeltem ,valami mint ha hívogatott volna felé de nem tudtam megmagyarázni....
-Minden rendben?-jött oda hozzám Kira.
-Igen persze.-mosolyogtam rá.-Csak elkalandoztam. Amúgy Aya vagyok. Mikor először találkoztunk tudom kicsit bunkó voltam. Sajnálom.
-Ugyan mindenkinek lehet rossz napja.-legyintett egyet.-Tudom ez egy kicsit fura de nincs kedved ma este velem lógni?Láttam hogy jó vagy matekból és kéne egy kis segítség....
-Rendben szívesen. Itt a számom.-adtam oda neki a papírt.-Majd írj mire menjek meg hová.-mosolyogtam rá majd elindultam.
Megláttam hogy elmennek a rendőrök így követtem Stiles-t hátha megtudok valamit de Lydia megérzésén kívül semmi nincs ami arra utalna hogy még a suliban van.
Haza mentem és kissé rendbe szedtem magam. Bepakoltam a cuccaimat a táskámba.
-A dobó kések biztos szükségesek ha csak egy osztálytársadhoz mész?-jött be Geogre.
-Sosem lehetek elég felkészült...-vontam meg a vállam.-Majd jövök.-feleltem és elindultam a címre.
Kira szülei nagyon kedvesek voltak viszont az anyukája elég furán nézett engem. Mi van akkor ha ő is egy kitsune?
Felmentünk Kira szobájába tanulni mikor csengettek és nem más állt az ajtóban mint Scott.
Leültünk vacsorázni és sushi volt, a kedvencem. Néztem hogy Kira próbál segíteni Scott-nak majd Scott megette az összes wasabit és tiszta vörös lett a feje.
Nagyon jól éreztem magam majd,hosszú ideje először, de úgy éreztem ideje indulni. Elköszöntem majd kimentem, éppen a csomagtartóba pakoltam be mikor valaki leütött.
-Nagyszerű.-feleltem mikor felkeltem.
Valami energia ellátóban lehettem. Mindenhol kábelek voltak. Ki voltam kötözve és nem messze tőlem Kira is. Próbáltam használni az erőm de nem tudtam uralni, ismét...
-Hogy fogunk innen kijutni?-nézett rám aggódva.
-Kira használnod kell az erődet.-néztem rá komolyan.
Körbe voltunk véve vezetékekkel ő pedig a kitsune erejével tudja irányítani az áramot. Vagyis tudná ha rájönne hogy kell használni.
-Honnan tudod mi vagyok?-nézett rám komolyan.
-Én is az vagyok.-feleltem miközben próbáltam kiszabadítani magam.-De én egy kicsit más erőkkel bírok mint te.  Ha tudnám irányítani már rég kiszabadultunk volna...
Ekkor meglépett Barrow és belekezdett az unalmas magyarázásba.
-Igen senki nem hitt neked blah blah blah...Nem eshetnénk túl az unalmas gonosz vagyok mert rossz az élet monológon?-néztem rá.
-De igen és veled fogom kezdeni,  nagyszájú.-felelte.
Ekkor elindult felém a kábelel mikor befutott Scott is de nem sokra jutott. Ám ekkor Kira ereje életre kelt és magába szívott minden áramot.
Majd Stiles is befutott és kiszabadított.
-Köszi.-néztem fel rá.
Csak mosolygott egyet majd odament Scotthoz én pedig Kira-hoz.
-Ha bárkinek elmondod mi vagyok,véged.-suttogtam majd megmutattam a szemeim.
Éppen elakartam menni mikor megjelentek a rendőrök.Remek ez egy hosszú este lesz....

A Beacon Hills-i kitsuneWhere stories live. Discover now