Míg a többiek Derek házához mentek én követtem Noshiko-t. Nem bíztam benne...Visszament az alagsorba ahol megtaláltuk a nyomot ami hozzá vezetett. Majd megjelent Void.
-Mi lett azzal a nővel aki kínra és bosszúra vágyott?-kérdezte tőle.
-Már nem erre vágyom...
-Nakano is ugyan ezt válaszolta erre a kérdésre és nézd meg hol van most...-mondta Void.
-Mit akarsz még tőlem?
-Aya nem engedi ki Hannya-t nekem pedig szükségem van rá...Ahhoz pedig szükségem van az Oni-kra.
Ekkor kitépte a karjából az utolsó tőrt majd megvágta vele magát.Mindent elleptek a bogarak majd eltűnt.
-Jól van?-futottam oda hozzá.
-Igen, semmi bajom...
-Maga tudta igaz? Hogy ő ölte meg anyámat.
-Sejtettem Aya, de nem voltam benne biztos. Édesanyád és én nem egy ellenséget szereztünk az évek alatt. De most hogy Void megszerezte az Oni-kat nagyobb gondunk is lesz.
*Másnap*
Igaza lett Kira édesanyjának. Igaz megtaláltuk Void-ot de az ikrek,Isaac és Derek nem voltak önmaguk. Segíteni akartam Kira-nak és Allison-nak de itt kellett maradnom.
Peter rávette Lydia-t és Scott-ot hogy beférkőzzenek Stiles elméjébe.
Tehetetlennek éreztem magam, csak álltam ott és vártam mikor Scott és Lydia felkeltek. Majd Void szájából géz jött ki folyamatosan és a kupacból elkezdett kimászni valami. Mire rájöttünk hogy Stiles az Void eltűnt Lydia-val együtt.
Stiles lefeküdt Scott szobájában. Melissa felment megvizsgálni majd mikor végezett bementem Stiles-hoz.
-Ne gyere olyan közel, nem tudom hogy egyáltalán én vagyok-e saját magam...-mondta Stiles.
-Szerintem ha Nogitsune lennél már elmenekültél volna...-feleltem majd közelebb léptem és átöleltem.-Hiányoztál...
-Te is nekem Aya.-mosolygott rám.
-Itt van.-lépett be a szobába Scott.
-Nem muszáj ezt tenned.-néztem Stiles-ra.
-De igen.-felelte majd lementünk.
Ott volt Noshiko és az Oni-k. A tőrömet a kezemben tartottam a biztonság kedvéért. Stiles a földre esett az Oni-k pedig köddé váltak.
-Látod nekem mindig igazam van.-mosolyogtam rá miközben felsegítettem.
Mikor lábra állt magához húzott és megcsókolt.
-Menjünk mondjuk el a jó hírt apukádnak.
Bólintott egyet majd elindultunk az őrsre.
Lydia kocsijára körözést adtak ki de többet nem tudtak tenni.
Visszamentünk Scott-ékhoz majd Stiles lefeküdt aludni. Nem hagyhattam egyedül végig ott ültem a kanapé mellett.
-Neked is aludnod kéne Aya.-jött oda Scott egy pohár teával a kezében.
-Köszönöm de nem lehet,veszélyes lenne...
-Mióta nem alszol?-érdeklődött.
-Pár napja de még bírom, kaptam pár bogyót George-tól...
-Szóval benned egy is egy Nogitsune él?-kérdezte.
-Gondolom Derek elmondta. Igen bennem is de bennem mindig is volt. A gyógyszerekkel el tudom nyomni de Void feltűnése óta egyre nehezebb...
Majd csend lett.Scott és én csak ültünk ott percekig.
-Ígérj meg nekem valamit.-néztem rá.-Ha átváltozom vedd el Kira kardját és végezz velem...
-Aya ezt nem ígérhetem meg ez...
-Scott ha átváltozom nincs vissza út,legyőzhetetlen lesz és mindent elpusztít. Nem hagyhatom hogy miattam még többen haljanak meg.Kérlek ígérd meg.-néztem rá könnyes szemmel.
-Megígérem hogy segítek.
Ekkor Stiles felkelt de zaklatottnak tűnt.
-Hé minden rendben.-felelte Scott majd megfogta a kezét.-De hisz te szenvedsz...
-Nem egyszerűen szenved...Haldoklik.-néztem fel Scott-ra.-Kevesebb időnk maradt mint gondoltam.
YOU ARE READING
A Beacon Hills-i kitsune
RandomAya Kiyomi az életét a bosszúnak szentelte,de mi van akkor ha a gyilkos nem más mint saját maga. Meg kell mentenie a barátait és a szerelmét,mielőtt a benne élő gyilkos mindenkit elvesz tőle.