-És ez lennék én.-feleltem miután elmagyaráztam Derek-nek mindent.-Ez az egész az én hibám és helyre kell hoznom,de nem tudom hogyan és Stiles pedig eltűnt.
-És édesanyád feljegyzései nem tudnak segíteni vagy utána járhatnánk ki az a Noshiko,lehet tudna segíteni?-kérdezte.
-Anyu feljegyzéseiben csak rólam volt szó és a jóslaton kívül semmi nem említette Void-ot. Noshiko Kira édesanyja,már találkoztam vele és nem látott szívesen,nem segítene. Ő megölné Stiles,Void-val együtt én pedig azt nem hagyhatom.
-Mint tudsz a róka ölő zuzmóról?-kérdezte.
-Anyám azt rejtette az ételembe,legyengítette a Nogitsune-t de nem végzett vele. Void-ot se tudjuk vele megölni maximum elnyomni egy kis ideig...
Ekkor megrezzent Derek telefonja.
-Argent-vel találkozom addig próbálj meg keresni még nyomokat...
-Derek!-kiabáltam utána,ő pedig hátra nézett.-Kérlek ne mondd el senkinek a titkom,még nem tudhatják.
Csak bólintott egyet majd elment.
Egy óra múlva kaptam egy hívást.
-Derek vagyok,baj van. Átvert minket és le tartoztattak minket. Még nem tudjuk mit akart ezzel elérni de vigyázz.-felelte majd letette.
Ekkor kaptam egy üzenetet Kira-tól.
"Stiles visszajött viszont baj van,a sulihoz kell jönnöd. Találtak egy bombát a suli buszon.Siess."
Gyorsan felkaptam a táskám majd elindultam de nem a suliba. Ki kellett hoznom Derek-et. Éreztem legbelül hogy valami nem stimmel.
-Hol vagy?-kérdezte Kira a telefonba.
-Bejöttem Derek-hez hogy kihozzam mert behozatta Scott apja...Valami baj van?
-Fuss Aya, bomba van odabent!
Kiesett a telefon a kezemből és befutottam.
-Mindenki a földre!-kiabáltam de késő volt a bomba felrobbant és a szoba másik felére röpített.
Felálltam de sípolt a fülem,körülöttem a földön feküdtek az emberek. Odafutottam az egyik férfihez hogy segítsek neki mikor megjelent Scott és Stiles.
-Jól vagy?-kérdezte aggódva Stiles és megsimította a hátam.
-Most már igen.-mosolyogtam rá.
-El kell venned a fájdalmát Scott, segítened kell neki.-mondta Stiles
Scott megpróbálta elvenni valamennyire a fájdalmát de meghalt. Elkezdtem sírni, ez mind az én hibám.
-Aya,Scott Stiles!-kiabált Kira.-Jönnek az Oni-k.
Beültünk Stiles kocsijába majd elindultunk az állatkórház felé. Megérkeztünk és Scott meg Kira elindultak az ajtó felé hogy kinyissák. Éppen ki akartam szállni mikor elkezdett szúrni az oldalam.
-Aya te vérzel.-nézett rám aggódva Stiles.-Nem hagyom hogy kockáztasd az életed értem. Maradj a kocsiban és nem fog bajod esni...-súgta a fülembe.
-Segítenem kell nektek,kibírom Stiles.
-Aya itt maradsz.-felelte majd becsukta az ajtót.
Megjelentek az Oni-k és megtámadták őket. Scott súlyosan megsérült én pedig segíteni akartam de nem ment. Kiszálltam a kocsiból majd kihúztam az óriási szilánkot az oldalamból hogy elkezdjek gyógyulni.
Valami nem stimmelt így belopoztam, óvatosan bepillantottam a rendelőbe mikor megláttam hogy Stiles,pontosabbam Void,leüti Kira-t.
-Fáj?Oh Scott...A Nogitsune a hatalmát a káoszból és a kínból nyeri amit te elvettél Isaactől,az edzőtől,a haldoklótól. Az a sok kín amit felszívtál...Gyerünk ide vele.-kiabálta Scott arcába, majd kiszívott belőle mindent.-Oh mennyit kell még tanulnod,soha nem bízz egy rókában ugyanis csíny tevők, megtévesztenek,átvernek...
-Void.-léptem be.-Visszatértem hozzád...
-Hannya, te vagy az?-nézett rám majd ellépett Scott-tól.
-Én vagyok az!-léptem közel hozzá majd megsimítottam az arcát.-Menjünk és fejezzük be amit elkezdtünk. Pusztítsuk el őket mind!-feleltem.
-Ha tényleg te vagy az,mutasd meg a szemed Hannya.-fogta meg az arcom.
Becsuktam a szemem és valami csodáért imádkoztam magamban de mikor felnéztem rá elmosolyodott.
-Hiányoztál...-felelte.
Void mögötti tükörbe néztem óvatosan majd megláttam hogy vérvörös színű lett a szemem...
Közel hajoltam hozzá majd megcsókoltam majd a tűt a nyakába szúrtam és befecskendeztem a róka ölő zuzmó nedvét.
-Át lettél verve Void.-mondtam neki miközben leesett a padlóra.
-Biztos vagy benne?-mosolygott majd elájult.
-Elkéstél.-fordultam meg mikor meghallottam hogy Deaton megérkezett.
-De látom nélkülem is boldogultál.-mosolygott rám.
-Scott ez egy kicsit kellemetlen lesz...-figyelmeztettem.
-Csak csináld.
Erre kihúztam a kardot belőle hogy elkezdhessen gyógyulni.
Miután Scott jobban lett haza vitte Kira-t és Stiles-t.
Mostantól nem veszíthetem szem elől Stiles-t. Egyértelmű hogy ez még csak a kezdet.
*Másnap*
-Nem foglak berakni oda Aya.-felelte George.
-3 napról van szó és muszáj leszel ha nem akarod hogy mindenki elpusztuljon....
-Miért az én tini lányomnak kell megmenteni a világot? Megint?-kérdezte.
-Mert én hoztam a bajt és nekem is kell megoldani a problémát. 3 nap és itthon vagyok, mellesleg meg ismersz ha nem tetszik simán kijutok.-mosolyogtam.
Eichen ház előtt álltam,George-val és már most rosszul voltam a helytől. Mikor bementem egy hölgy fogadott minket és megkért minket hogy kövessük. Ott George hezitálva, de aláírta a papírokat.
-A zsebeit legyen szíves bepakolni a tálba.
Felálltam a székből majd az asztalra tenyereltem.
-Minden nálam marad,maga pedig úgy tesz mintha nem tudna semmiről és nem beszél senkinek. Értve vagyok?-kérdeztem.
-Igen.-bólogatott.
A hölgy megrázta a fejét majd elrakta az üres dobozt és kiment hogy elköszönjek George-től.
-Aya hipnotizáltad őt. Ezt hogy csináltad?-kérdezte.
-Épp ez az hogy nem tudom, ezelőtt bevált Void-nál de félek hogy ezek az új erők bajt hoznák rám.
-Aya,Vörösen világított a szemed. Tudod kinek olyan a szeme?-nézett rám aggódva.
-Igen sajnos tudom, Hannya-nak....
-Lassan elkezd feletted uralkodni Aya,nem hagyhatod neki.-felelte majd a kezembe nyomott egy gyógyszer tartot.
-Minden nap vegyél be 3 tablettát ha úgy érzed átveszi az irányítást, róka ölő zuzmó van benne ez segít elnyomni. Viszont a saját erőidet sem tudod akkor használni, ezzel legyél tisztában.
Bólintottam majd megöleltem.
-Megtudod csinálni Aya...
Majd a nővér kikísérte az épületből.
Elkezdtek felkísérni a szobámba mikor megláttam Stiles-t ahogy egy test mellett áll ami lóg a lépcsőnél.
A szám elé kaptam a kezem. A nővérek nem is foglalkoztak ezzel, csak azt mondta hogy ne foglalkozzak ezzel a "kis"balesettel ez itt megszokott. ÉS MEG NEVETETT IS...Mégis milyen beteg emberek dolgoznak itt? Előre érzem hogy ez egy nagyon hosszú,kínszenvedéses három nap lesz,de megteszem Stiles-ért. Legalább őt megtudjam menteni ha már magamat nem leszek képes...

A Beacon Hills-i kitsuneWhere stories live. Discover now