Meredith-vel kerültem egy szobába. Egész éjjel valami dalt dudolt hogy elnyomja a hangokat a fejében. Nem nagyon zavart, amúgy sem aludhattam el. Bár bevettem a George álltál adott tablettát, nem mertem elaludni féltem hogy álmomban ismét megjelenik.
-Tudom ki vagy.-nézett rám.-Hallom a hangját a fejemben.
-Kinek a hangját?-néztem rá értetlenül.
-Hát annak aki megszállt téged...Te nem hallod?
-Szerencsére most nem.-feleltem.-Viszont én is tudom mi vagy Meredith és nem kéne idebent lenned, tudom hogy nem vagy örült.
-Még dolgom van itt.
Majd kinyilt az ajtó. Adtak új ruhát amibe gyorsan át is öltöztem majd kimentem megkeresni Stiles-t.
Mikor kiértem a folyosóra láttam ahogy Maila megüti Stiles-t az őrök pedig szétszedik őket.
-Muszáj már első nap veszélybe kerülnöd?-kérdeztem Stiles-től.
-Aya!-ölelt át.-Te mit keresel itt?
-Rád vigyázom...És ő ki?-mutattam a Stiles mögött álló fiúra.
-Ő itt Oliver,a szobatársam.Oliver ő itt Aya az én...-nem tudta mit mondjon.
Igazából én sem tudom mik vagyunk hisz sosem beszéltünk a kórházban történtekről.
-Barátja.-fejeztem be helyette.
Braeden odajött hozzánk. Kissé meglepődtem hogy itt látom.
-Aya beszélhetnénk?-kérdezte.
Bólintottam majd követtem az irodájába.
-Miért vagy itt?-kérdeztem.
-Hogy segítsek Aya, ennyivel tartozom édesanyádnak.-felelte.-Azért hívtalak ide mert egyvalamit tudnod kell. Ha a zuzmó hatása elmúlik, Stiles pedig elalszik a Nogitsune meg fogja szállni és nem lesz más választásom mint végezni vele. Ez mindannyiunk érdeke.
-Mindketten tudjuk hogy ezt nem fogom hagyni.-tenyereltem az asztalára.
-Nem is várok el kevesebbet, de te is tudod hogy nincs sok ideje hátra. Akkor ő már nem az a Stiles lesz akibe szerelmes vagy Aya.
-Mindent megteszek hogy ez ne történjen meg...-közöltem majd elindultam kifelé.
-És mi lesz veled? Feláldoznál mindent emiatt? Nem gondolod hogy talán egyszer az életben tehetnél valamit magadért?Hm?Mire lesz esélyed hogy megmentsd őt, addigra neked késő lesz Aya. George elmondta az új képességeid megjelenését, a szemed...-mondta aggódva.-Folyamatosan ott voltál nekik,én tudom hogy segíteni akarsz mindenkin. Édesanyád is ilyen volt és nézd meg mi lett vele.
-Az egész miattam van Braeden, ha én nem segítek ki fog?-néztem vissza rá.
-Azért gondolt át amit mondtam.
Egy szó nélkül kimentem a szobából.
-Stiles-t bezárták.-futott oda hozzám Meredith.
Elkezdtem keresni de Malia előbb odajutott hozzá.
-Jól vagy?-térdeltem le.
-Most már jobban.-mosolygott rám Stiles.
-És te ki vagy?.-nézett rám Maila.
-Az most nem lényeges. A zárt osztályon keresztül le tudsz jutni az alagsorba. Ti menjetek le én meg falazok nektek.-mosolyogtam Stiles-ra.
-Akkor indulás.-állt fel Maila és elindult kifelé.
-Mindjárt megyek.-mondta neki Stiles majd felém fordult.-Aya köszönök mindent. De ha esetleg nem élném ezt túl akkor....
-De túl fogod, ezt garantálom.
-Ezt nem tudhatod...
Magamhoz húztam majd megcsókoltam. Emlékezni akarok minden egyes pillanatára ennek hisz ki tudja meddig maradok önmagam.
-Menjetek.-törtem meg a csókunk. Stiles elmosolyodott majd Maila után ment.
Már egy jó ideje lent voltak én pedig őrködtem mikor ismét meghallottam őt.
-Nem szeret téged Aya...Menj le és meglátod a saját szemeddel.-mondta Hannya.
-Szállj ki a fejemből.
-MENJ LEE.-kiabálta.
Nem hagyta abba folyamatosan kiabált a fülembe. Elővettem a zsebemből a George álltál adot gyógyszert és bevettem egyett.
Végre abba hagyta de tudtam hogy valami nem stimmel. Viszont így hogy bevettem a gyógyszert nem tudom használni a saját erőmet se...Ekkor bevillant egy kép egy falról, volt mögötte valami de nem láttam tisztán.
Lefutottam majd megláttam hogy Stiles és Maila a kanapén fekszenek összebújva.
-Aya ez nem az aminek látszik.-kedzett bele Stiles
-Ez most egy kicsit sem tud érdekelni Stiles...
Megfogtam az egyik csövet és elkezdtem vele ütni a falat. Tényleg ott volt, két hulla..
-Ezt meg honnan tudtad?-kérdezte Maila.
-Megérzés.
Maila kivett egy képet a kabát zsebéből amin egy katona volt és egy nő aki úgy nézett ki kint Kira.
Ekkor valaki sokkolt hátulról,Oliver volt az.
Egy székhez kötözve kelltem fel és láttam ahogy Oliver éppen Maila fejébe akar lyukat fúrni.
-Engedj be Stiles és életben hagyom a lányt...-mondta Void.
-Stiles ne tedd kérlek...Én ki tudok jutni.
Próbáltam teleportálni de ment, az erőm nem volt meg. Erre ment ki Hannya kis játéka odafent.
-Stiles kérlek nee.-sírtam.
Rám nézett könnyes szemmel.
-Szeretlek Aya.
Ez volt az utolsó mondtad amit hallottam Stiles-től. Void átvette a teste feletti irányítást majd leütötte Olivert.
-Csatlakozni fogsz hozzám életem.-súgta a fülembe majd elment.
Nagy nehezen kiszabadultam és Maila is felkelt.
-Menj,keresd meg Scott-ot és vidd el neki a képet én megkeresem Void-ot.-feleltem miután eloldoztam.
-Hé várj.-szólt utánam.-Tényleg nem történt semmi csak fáztam és próbált felmelegíteni.
-Köszönöm Maila.
*Másnap*
Haza mentem összeszedni a késeimet majd a nyomába eredtem de semmit nem találtam így kénytelen voltam Scott-hoz és Kira-hoz fordulni. Bementünk az iskolába ahol Noshiko*Kira édesanya* végre elmondta az igazat. Elmondta mi történt a táborban vele és az édesanyámmal. Hogy mit hoztak létre.
-Én és Nakano*az anyukám* bosszút akartunk állni. Így a sötét istenekhez imádkoztunk de nem tudhattuk hogy ezt a két Nogitsune-t küldik. Azt hittük ők csak a prófécia beteljesülésével jöhetnek erre a világra de tévedtünk. Hannya és Void pusztításba kezdtek és az egész a mi hibánk volt. Miután megöltük őket azt hittük szabadok leszünk de nem így történt. Miután édesanyád terhes lett Kane-től tudta mit kell tennie, de nem tudta megtenni. Azt hitte a zuzmó majd elnyomja benned és megmenthet de nem így lett. Most pedig a múlt visszatért kísérteni és nektek kell ezt befejezni....
Majd átnyújtotta Kira-nak a kardot.
-Menjetek és végezzetek vele.
Scott kapott egy üzenetet hogy Derek hazában vannak.
-Megfogjuk menteni Stiles.-néztem a szemébe.-Én sosem fogom feladni.
YOU ARE READING
A Beacon Hills-i kitsune
RandomAya Kiyomi az életét a bosszúnak szentelte,de mi van akkor ha a gyilkos nem más mint saját maga. Meg kell mentenie a barátait és a szerelmét,mielőtt a benne élő gyilkos mindenkit elvesz tőle.