in the morning
At li's side
li's mom-''lisaမနက်စာလဲစားရအုံးမယ်နောက်ပြီတော့ကျူရှင်လဲသွားရအုံးမယ်ထတော့''lisa-''liကထနေတာကြာပါပြီommaကလဲကျူရှင်သွားဖို့ပြင်ဆင်နေလို့ပါ''
li's mom-''ဒီနေ့မှထူးထူးဆန်းဆန်းအစောရီးတွေထနေပါလားlisa မိုးတွေဘာတွေရွာနေအုံးမယ်ထီးယူသွားအုံးကြားလား''
lisa-''ommaကလဲအစောရီးထတော့လဲပြောတယ်နောက်ကျမှထတော့လဲဆူတယ်အစောရီးထဖူးတယ်ရှိအောင်ထကြည့်တာပါဒါပေမဲ့နောက်ရက်တွေကျရင်အစောရီးဘဲထတော့မှာommaရေ''
li's mom-''အေးပါဟယ်နောက်ရက်တွေကျရင်လာနိုးစရာမလိုတော့ဘူးပေါ့လာထမင်းသွားစားမယ်''
lisa-''ဟုတ်ကဲ့omma''
lisaနဲ့ommaလဲအောက်ထက်ကိုဆင်းလာကျတယ်dadနဲ့အိုပါးကမနက်စာတောင်စားနေကျပြီlisaလဲထိုင်ခုံမှာဝင်ထိုင်လိုက်တယ်
Bam Bam-''liလေးမနေ့တုန်းကဆရာမကစာမေးတာမရဘူးဆိုနောက်ပြီတော့ရိုက်လဲရိုက်လိုက်သေးတယ်ဆိုဟုတ်လား''
lisa-''ဟုတ်တယ်အိုပါး''
Bam Bam-''ရိုက်တဲ့နေရာကရောနာသေးလားliလေး''
lisa-''မနာတော့ပါဘူးအိုပါး''
Bam Bam-''နောက်တစ်ခါစာရအောင်လုပ်နော်liလေးအဲ့ဒါမှအရိုက်မခံရမှာကြားလား''
lisa-''ဟုတ်ကြားပါတယ်အိုပါးခုလဲစာရနေပါပြီ''
Bam Bam-''အိုပါးကliလေးစာတော်အောင်လို့ပြောတာပါ''
lisa-''ဟုတ်liသိပါတယ်''
lisaလဲထမင်းဘဲဆက်စားနေလိုက်တော့တယ်ထမင်းစားပြီတော့
lisa-''ommaကျူရှင်သွားမယ်လေ''
lisa's mom-''lisaဘယ်လိုဖြစ်နေတာလဲအစောရီးရှိသေးတာကို''
lisa-''ommaကလဲမစောတော့ပါဘူး''
lisa's omma-''အဲ့ဒါဆိုရင်သွားမယ် လာliလေး''
lisa-''ဟုတ်လာပါပြီomma''
lisaလဲကားပေါ်တက်လိုက်တယ်ခနနေတော့ကျူရှင်ကိုရောက်ပြီပေါ့
lisa's mom-''liလေးomma ပြန်တော့မယ်''
lisa-''ဟုတ်omma"
lisaလဲကျူရှင်ထဲဝင်လိုက်တယ်ခနနေတော့chaeရောက်လာတယ်
chae-''lisaစောစောရောက်နေပါလားငါဒီနေ့ထီးမပါလာဘူးမိုးတွေရွာနေမှဖြင့်ပြသာနာဘဲ''
lisa-''ငါတစ်ရက်လေစောစောလာတာကိုဘာထူးဆန်းစရာရှိလို့လဲ''
chae-''ထူးဆန်းတာပေါ့အရင်တုန်းကနောက်ကျမှလာတဲ့သူ့ကခုအစောရီးရောက်နေတယ်ဆိုတော့အဲ့သြတာပေါ့''
lisa-''အဲ့သြမနေနဲ့နောက်ရက်တွေကျရင်လဲအစောရီးဘဲလာတော့မှာ''
chae-''ဘာဖြစ်လို့လဲဆေးမှားသောက်လာတာလား''
lisa-''ဘာတွေပြောနေတာလဲမဟုတ်ပါဘူးဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့ပိစိလေးကိုအစောရီးတွေ့ချင်လိုပေါ့ခုထိုင်စောင့်နေတာလေ ပိစိလေးကလဲမလာသေးဘူးထင်ပါတယ် ပိစိလေးရေလာပါတော့ဒီကလူကမင်းကိုတွေ့ချင်နေပြီ''
chae-''စောင့်ဟေ့စောင့်မင်းကိုတော့မနိုင်တော့ဘူးဟေ့''
chaeလဲပြောပြီသူ့ခုံမှာဝင်ထိုင်လိုက်တယ်lisaကတော့သူ့ပိစိလေးကိုစောင့်နေလေရဲ့
ဖတ်ပေးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျာ Voteပေးတဲ့သူ့တွေလဲကျေးဇူးပါဗျာ Voteမပေးရသေးရင်ပေးလို့ရပါတယ်ဗျာ😢
YOU ARE READING
တစ်ဖက်သတ်အချစ် (season-1)
Fantasyတစ်ဖက်သတ်ချစ်နေတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့ ချစ်နေတာကိုသိပေမဲ့မသိချင်ယောင်ဆောင်နေတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်