lisaတို့လဲကိုယ်အခန်းကိုယ်ပြန်လာကြတယ် sooလဲအခန်းထဲဝင်သွားပြီ liတို့လဲ အခန်းထဲရောက်တော့
chae-''lisa နင်အဆင်ပြေရဲ့လား''
lisa-''ငါအဆင်မပြေဘူးchae jenမှာရည်းစားရှိတယ်တဲ့ ငါဘယ်လို လုပ်ရမလဲchae''
chae-''နင်ချစ်နေတာ jenသိအောင်လို့ ဖွင့်ပြောကြည့်ပါလား''
lisa-''ဖွင့်ပြောလိုက်မှ သူ့ငယ်ချင်း မလုပ်ဘဲ နေ လိမ့်မယ် ဒီတိုင်း သူ့ငယ်ချင်းလို နေတာဘဲ ကောင်း ပါတယ် ဖွင့်မပြောလဲ အဖြေကသိပြီသားဘဲလေchae''
chae-''အင်းပါ စိတ်ဓာတ်ကျမနေပါနဲ့ ပျော်ပျော်နေပါ နင်ကိုစိတ်မကောင်းမဖြစ်စေချင်ဘူး''
lisa-''အင်းပါဟာ အရင်တိုင်းဘဲ ပျော်ပျော်နေမယ် ကျေနပ်ပြီလား''
chae-''အင်းကျေနပ်ပြီ အဲ့ဒါမှ ငါရဲ့သူ့ငယ်ချင်း lisa ဖြစ်မှာပေါ့ မဟုတ် ဘူးလား''
lisa-''ဟုတ်ပါတယ် ဟိုမှာဆရာမ လာနေပြီ chae''
chae-''အင်း lisaငါမှာမုန့်ပါတယ်''
lisa-''နင် မှာ မုန့်ပါတာ ဘာလုပ်ရမှာလဲ''
chae-''ဆရာမ စာသင်နေချိန် မုန့်ခိုးစားမယ်လေ မကောင်း ဘူးလား''
lisa-''ဆရာမသိသွားရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ''
chae-''ဆရာမ မသိလောက်ပါဘူး အဲ့ဒါဆို နင်ကမစားဘူးပေါ့''
lisa-''ငါက မစားဘူးလို့ ဘယ်တုန်းက ပြောလို့လဲ နင်စားမှတော့ ငါလဲစားမှာပေါ့ ဆရာမ သိတော့လဲ နှစ်ယောက်အတူတူ ရိုက်ခံကြတာပေါ့''
chae-''အင်း တစ်ယောက်ထဲရိုက်ခံရတော့ ပျင်းစရာကြီး နှစ်ယောက်ရိုက်ခံရတော့ ပျော်စရာကြီးပေါ့''
lisa-''ရိုက်ခံရတာကို ပျော်စရာကြီးတဲ့ နင်ရှုးများရှုးသွားပြီလား''
chae-''မရှုးပါဘူး ငါကနင်နဲ့ဆို ဘာဘဲလုပ်ရလုပ်ရ ဘာဘဲဖြစ်နေဖြစ်နေပျော်တယ် သိလား''
lisa-''အင်းပါ သိပါတယ် chaeရယ် ငါလဲနင်နဲ့ရှိနေရင် ပျော်တယ်''
chae-''ဒီနေ့ကစပြီ နင်တစ်ခုခုဖြစ်ရင် ငါကိုပြောပြ ငါတစ်ခုခုဖြစ်ရင်လဲပြောပြမယ် အဲ့လို့မှ အချစ်ဆုံး သူ့ငယ်ချင်းကောင်းတွေဖြစ်မှာပေါ့ မဟုတ် ဘူးလား''
lisa-''ဟုတ်ပါတယ် ဟိုမှာဆရာမ စာသင် နေပြီ မုန့်ဖောက်လိုက်တော့ မုန့်ခိုးစားကြမယ်''
chae-''အေးအေး''
liတို့လဲဆရာမက ရှေ့ကစာသင် သူတို့က နောက်ကနေမုန့်ခိုးစား အဆင်ကိုပြေနေတာဘဲ
sooအခန်းထဲရောက်တော့
jen-''sooကို lisaကဘယ်ကိုခေါ်သွားတာလဲ ကြာလိုက်တာ''
soo-''chaeက ပြောစရာရှိလို့ဆိုပြီခေါ်သွားတာ''
jen-''chaeကဘာပြောလဲ''
soo-''chaeကsooကိုကြိုက်လို့တဲ့ ဖွင့်ပြောတယ်''
jen-''sooက ဘာပြောလိုက်လဲ''
soo-''jenလဲ သိတာဘဲ chaeကိုတွဲကြည့်မယ်လို့ပြောလိုက်တယ်''
jen-''အဲ့ဒါဆို sooနဲ့chaeက ရည်းစားတွေဖြစ်သွားပြီပေါ့ဟုတ်လား''
soo-''ဟုတ်တယ်''
jen-''sooကchaeကိုချစ်တယ်ပေါ့''
soo-''chaeကို မချစ်ပါဘူး ဒီတိုင်းတွဲကြည့်တာ''
jen-''အော်''
soo-''jenရောjenရည်းစားနဲ့အဆင်ပြေရဲ့လား''
jen-''အဆင်ပြေ ပါတယ် မပြေရင်လဲ ဖြတ်ပစ်မှာပေါ့ ဒီတိုင်း သူ့ကို အပျော်တွဲကြည့်တာ''
soo-''အင်းပါ''
jenတို့လဲ ဆရာမလာပြီမို့ စာသင်လိုက်တယ် တစ်ချိန်ပြီ တစ်ချိန်သင်ပြီတော့ ကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်ပြီပေါ့
(ဒီတစ်ခါလဲ ကျောင်းဆင်းချိန် ရောက်သွားပြန်ပြီ စာသင်တာပျင်းလို့ ကျော်လိုက်တာ😁)ဖတ်ပေးတဲ့သူ့တွေလဲ ကျေးဇူးပါ Voteပေးတဲ့သူ့တွေလဲကျေးဇူးပါ နောက်ထပ်Upပေးရမယ်ဆိုရင် Voteတွေ အများကြီးပေးကျပါလို့ Voteများရင် Upပေးပါမယ်ဗျာ ဖတ်ပြီရင် Voteလေးပေးကြပါနော် please
YOU ARE READING
တစ်ဖက်သတ်အချစ် (season-1)
Fantasyတစ်ဖက်သတ်ချစ်နေတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့ ချစ်နေတာကိုသိပေမဲ့မသိချင်ယောင်ဆောင်နေတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်