Part-29

568 48 1
                                    

ကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်ပြီပေါ့

liနဲ့chaeလဲအောက်ဆင်းလာကြတယ် အောက်ထဲရောက်တော့ jenနဲ့တွေ့တယ်

jen-''နင်တို့ကလဲကြာလိုက်တာ ဘာလုပ်နေတာလဲ''

lisa-''ဘာမှမလုပ်ပါဘူး နင်စောင့်နေရတာကြာသွားလား sorry jen''

jen-''ရပါတယ် သူငယ်ချင်းတွေဘဲ''

lisa-''ဟုတ်သားဘဲ ငါတို့ကသူငယ်ချင်းတွေဘဲလေ''

jen-''chae နေကောင်းသွားပြီလား ကျောင်းလာတယ်ဆိုတော့''

chae-''အင်း နေကောင်းသွားပါပြီ ဒါပေမဲ့အဖျား နည်းနည်းတော့ ကျန်သေးတာပေါ့''

jen-''အင်းပါ ကျန်းမာရေးဂရုစိုက်နော်chae''

chae-''အင်း''

jen-''မနေ့တုန်းက တောင် sooက chaeကို သက်ရောသက်သာရဲ့လားလို့စိတ်ပူနေတာ''

chae-''ဟုတ်လို့လား jen''

jen-''ဟုတ်ပါတယ် မယုံဘူးဆိုရင် sooကျောင်းလာမှဘဲ chaeပါသာမေးလိုက်တော့''

chae-''မမေးတော့ပါဘူး ယုံလိုက်ပါမယ်''

jen-''မယုံဘူးဆိုရင်မယုံဘူးပြောပါ ယုံလိုက်ပါမယ် ပြောမနေနဲ့ sooကိုမမေးချင်ရင် lisaကိုသာမေးလိုက်တော့''

chae-''lisaကိုဘာလို့မေးရမှာလဲ''

jen-''မနေ့တုန်းက မနက်မှာ သူ့တို့နှစ်ယောက်ထဲစကားပြောနေကြတာလေ ဟုတ်တယ်မဟုတ်လား lisa''

lisa-''ဟုတ်တယ်chae  နင်အထင်မလွဲနဲ့အုံးနော်ငါတို့က ရိုးရိုးသားသားစကားပြောတာပါ''

ရိုးရိုးသားသားစကားပြောကြတာပေါ့ လိမ်တဲ့နေရာမှာဆရာကြီးဘဲlisa နင်တို့က မနက်ထဲက တွေ့နေကြတာပေါ့ chaeစိတ်ထဲမှာတွေးနေတယ်

lisa-''ဒီလို ငါမနေ့တုန်းက နင်မလာသေးလို့ အောက်ထဲဆင်းလာရင်း sooနဲ့တွေ့တာ sooက ဘာမေးတယ်ထင်လဲchae''

chae-''မသိဘူးလေ sooကဘာမေးတာလဲ''

lisa-''chae မပါဘူးလားတဲ့ ငါလဲပြောလိုက်တာပေါ့ ခုချိန်ထိကျောင်းမလာသေးဘူးလို့ sooကပြောတယ် နေများမကောင်းလို့လာတဲ့ ငါလဲဟုတ်ရင်ဟုတ်မှာပေါ့လို့ပြောလိုက်တယ် soo chaeကိုစိတ်ပူနေတာလားလို့မေးလိုက်တယ် sooကနင်ကိုစိတ်ပူတယ်တဲ့ငါကိုပြောတယ်''

chae-''တကယ်ကြီးစိတ်ပူတယ်လို့ပြောတာလား''

lisa-''ဟုတ်တယ် နောက်ပြီတော့ ငါကမေးလိုက်တယ် chaeကိုကြိုက်နေတာလားလို့''

chae-''အဲ့ဒါနဲ့sooကဘာပြန်ပြောလဲ''

lisa-''မနက်ဖြန်မှဘဲ အကြောင်းဆုံးပြောပြမယ် လာ သွားမယ်''

chae-''ငါသိပါတယ် sooနဲ့နင်နဲ့ ရည်းစားတွေဖြစ်သွားပြီမလား''

lisa-''chae ဘာတွေပြောနေတာလဲ sooနဲ့ငါက ဘာလို့ရည်းစားဖြစ်ရမှာလဲ''

chae-''မနေ့တုန်းက ငါကျောင်းကိုလာသေးတယ်  နင်ဆီက စာအုပ်တောင်းပြီ စာကူးမလို့လေ အဲ့ချိန်မှာ နင်က sooကို အဖြေတောင်းနေတာကို ငါကြားလိုက်တယ်''

lisa-''နင်ကမှ ငါတို့ပြောနေတဲ့ စကားကို သေချာမှနားမထောင်တာ ငါမနေ့တုန်းကအကြာင်းတွေ အားလုံးပြောပြမယ် ခုတော့ ငါလာကြိုနေပြီပြန်တော့မယ် sooနဲ့ငါက ရည်စားတွေမဟုတ်ဘူးနော်chae ငါသွားပြီိbye bye''

liလဲပြန်သွားပြီခနနေတော့ jenနဲ့chaeကိုလာကြိုတယ်
chaeလဲမနက်ဖြန်lisaဘာပြောမလဲဆိုတာသိချင်နေပြီပေါ့

ဖတ်ပေးတဲ့တစ်ဦးချင်းစီတိုင်းကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ် Voteပေးတဲ့သူတွေလဲကျေးဇူးပါ ဒီနေ့1ပိုင်းဘဲUpပေးပါမယ်ဗျာ ဘာဖြစ်လို့လဲဆိုတော့ ficထဲကို စိတ်မရောက်တော့ စဥ်းစားလို့မရလို့ပါဗျာ ဒါပေမဲ့ ficထဲ စိတ်ရောက်သွားပြီဆိုရင်2ပိုင်းUpပေးပါမယ်ဗျာ  Voteလဲပေးကြပါအုံးနော်please

တစ်ဖက်သတ်အချစ် (season-1)Where stories live. Discover now