Part-24

552 46 3
                                    

ကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်ပြီပေါ့

lisa-''chae မြန်မြန်လာ နောက်ကျနေပြီjenတို့ပြန်သွားအုံးမယ်''

chae-''လာပါပြီ lisaရယ် မြန်မြန်သွားမယ်''

liနဲ့chaeလဲ အောက်ဆင်းလာကြတယ် အောက်ထဲရောက်တော့ တွေ့ပြီပေါ့

soo-''ဒီနေ့ ကျောင်းဆင်းတာနောက်ကျတယ်နော်chae''

chae-''ဟုတ်တယ် နည်းနည်းနောက်ကျသွားတယ် sorry''

soo-''ရပါတယ်''

lisa-''jenတို့က liတို့ကို စောင့်နေတာလား''

jen-''sooက စောင့်နေတာ jenကsoo အဖော်ရအောင်လို့ စောင့်ပေးတာ''

lisa-''အော်  jenက liကိုများစောင့်နေတာလားလို့ ထင်နေတာ''

jen-''စောင့်စရာလား ဘာလို့စောင့်ရမှာလဲ''

lisa-''ဟုတ်သားဘဲ jenက စောင့်စရာမလိုပါဘူး liကဘဲ စောင့်မယ်လေ''

jen-''နင်ပါသာနင် စောင့်ချင်စောင့် မစောင့်ချင်နေ  ငါတော့သွားပြီsooသွားမယ်လာ''

soo-''အင်း သွားမယ်လေ လာchaeသွားမယ်''

chae-''အင်း နောက်က လိုက်ခဲ့မယ် သွားနှင့်နော်''

soo-''ဘာဖြစ်လို့ ခုမလိုက်တာလဲ ဘာလုပ်မလို့လဲ''

chae-''ဘာမှမလုပ်ပါဘူး lisaနဲ့စကားနည်းနည်း ပြောစရာရှိလို့ပါ''

soo-''အဲ့ဒါဆိုပြီတာဘဲ''

sooလဲ ထွက်သွားပြီပေါ့

lisa-''chaeရေ နင်တော့ sooနဲ့ရည်းစားဖြစ်ရင် မလွယ်ဘူး''

chae-''ဘာဖြစ်လို့လဲ''

lisa-''ဘာဖြစ်ရမှာလဲ ခုနင်နဲ့တောင် ရည်းစားမဖြစ်သေးဘူး ချုပ်ချယ်နေပြီ ခုဘဲကြည့် နင်ခုမလိုက်လာလို့ ဘာလုပ်မလို့လဲ ဘာလဲ မေးနေပြီ''

chae-''အဲ့ဒါတော့ ဟုတ်တယ် lisaရေ''

lisa-''နင်နဲ့ရည်းစားဖြစ်လို့ကတော့ ဟိုဟာမလုပ်ရဘူး ဒီဟာမလုပ်ရဘူး ဆိုပြီ နင်ကို ပြောနေတော့မှာ''

chae-''ချစ်တော့လဲ sooပြောသမျှ နားထောင်ရမှာပေါ့ မဟုတ် ဘူးလား''

lisa-''ဟုတ်တာပေါ့  jenနဲ့sooတောင် အဝေးကြီးရောက်တော့မယ် လာ မြန်မြန်သွားမယ်''

liနဲ့chaeလဲ sooတို့နားကို ပြေးလာကြတယ်

soo-''ဖြေးဖြေးလာပါ chaeရယ် မောနေအုံးမယ် ဘာဖြစ်လို့ပြေးလာတာလဲ''

lisa-''ပြေးလာတာchaeတစ်ယောက်ထဲမဟုတ်ဘူးနော် ငါလဲပြေးလာတာဘဲ မောတာချင်းတူတူဘဲ ငါကိုကျတော့မမေးဘူး''

soo-''အဲ့လိုလဲ မဟုတ်ပါဘူး ဘာဖြစ်လို့ပြေးလာတာလဲ''

chae-''sooတို့ကို မမှီမှာကြောက်လို့ ပြေးလာတာ''

soo-''နောက်တစ်ခါပြေးမလာနဲ့ကြားလား''

chae-''ဟုတ်ကဲ့ ကြား ပါတယ်''

lisa-''sooနဲ့ကျတော့ လိမ်မာနေလိုက်တာ အံ့သြပါ''

chae-''ဘာဖြစ်လဲ နင်တောင်လိမ်မာချင်တာ ဆုံးမမဲ့ သူငယ်ချင်းမျိုး ရှိလို့လား''

lisa-''ပြောအားရှိတုန်းပြောထားပေါ့ ငါမှရှိလာလို့ကတော့ နင်ထပ်လိမ်မာပြမယ်''

chae-''ဟုတ်လား😛''

lisa-''ဟျောင့် chaeငါကိုလာမပြောင်နဲ့နော်''

chae-''ပြောင်တော့ဘာဖြစ်လဲ😛''

liလဲchaeကိုအနောက်ကနေ လိုက်ရိုက်နေတယ်
chaeကလဲ liကိုပြောင်ပြီပြေး liကလိုက်ဖမ်း
sooနဲ့jenကတော့သူတို့နှစ်ယောက်ကိုကြည့်ပြီရီနေကြတယ်

ဒီလိုနဲ့အချိန်တွေကြာလာပြီ jenနဲ့liလဲအရင်ကထပ် ရင်းနှီးလာကြပြီ sooနဲ့chaeလဲ ပိုပြီရင်းနှီးလာကြပြီ မပြောင်းလဲသေးကတော့ ခုချိန်ထိ သူ့တို့နဲ့ ရည်းစားမဖြစ်သေးတာဘဲ

ဖတ်ပေးတဲ့တစ်ဦးချင်းစီတိုင်းကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ် Voteပေးတဲ့သူတွေလဲ ကျေးဇူးပါ ဒီနေ့ 3ပိုင်းUpပေးလိုက်ပါတယ်ဗျာ Voteလဲပေးကြပါအုံးနော်

တစ်ဖက်သတ်အချစ် (season-1)Where stories live. Discover now