Part-19

623 48 0
                                    

chaeလဲပြောပြီ liကိုလက်က ဆွဲခေါ်လာတယ် အခန်းထဲရောက်တော့

lisa-''chaeဘာလို့ ငါပါးစပ်ပေါက်လာပိတ်တာလဲ ငါက နင်နဲ့soo အဆင်ပြေအောင်လို့ မြှားနတ်မ လုပ်ပေးနေတာလေ''

chae-''ငါသိတယ် နင်ငါကို အဆင်ပြေအောင်လုပ်ပေးတာကို ဒါပေမဲ့ခုချိန်သွားပြောလို့ စိတ်ဆိုးသွားပြီ သူငယ်ချင်းမလုပ်တော့ရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ''

lisa-''အဲ့ဒါလဲ ဟုတ်တာဘဲ sooကနင်ကိုစိတ်ဆိုးသွားပြီ သူငယ်ချင်းမလုပ်တော့ရင် ငါနဲ့jenလဲမရင်းနှီးတော့ဘူး''

chae-''ငါလဲ အဲဒါကြောင့်မို့ ပြောတာ အချိန်ကြာလာမှာဘဲ ဖွင့်ပြောတော့မယ်''

lisa-''အင်း အဲ့တာကောင်းတယ်''

liတို့လဲပြောပြီတော့ ဆရာမရောက်လာတယ် တစ်ချိန်ပြီ တစ်ချိန်သင်ပြီတော့ ကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်ပြီပေါ့

chae-''lisa ကြာလိုက်တာ sooတို့ပြန်သွားအုံးမယ်''

lisa-''လာပါပြီ chaeရယ် လာ သွားမယ်''

liတို့လဲ အောက်ထဲဆင်းလာတယ် အောက်ထဲရောက်တော့ jenတို့ကအခန်းထဲကထွက်မလာသေးဘူး အဲ့ဒါနဲ့ အပြင်က စောင့်နေလိုက်တယ်

jenတို့ဘက်

jen-''soo chaeတို့က ဘာလာလုပ်တာလဲ''

soo-''chaeကsooကို တွေ့ချင်လို့လာတာတဲ့''

jen-''အဲ့ဒါဆို သေချာ ပြီ chaeကsooကို ကြိုက်နေတာ''

soo-''အင်း ဟုတ်လောက်တယ် lisaကဘာပြောမလို့လဲမသိဘူး အဲ့ဒါကို chaeက lisaပါးစပ်ကို ပိတ်လိုက်တယ်''

jen-''ဟုတ်လား''

soo-''ဟုတ်တယ်''

sooတို့လဲပြောပြီဆရာမရောက်လာတော့ စာမေးတော့တယ် ကျူရှင်ကဆရာမဆိုတော့ စာမရရင်အသေရိုက်နေတာ တစ်ချိန်ပြီ တစ်ချိန်သင်ပြီတော့ ကျောင်းဆင်းချိန် ရောက်ပြီးပေါ့
(စာသင်တာပျင်းလို့ ကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်ပြီနော် ကျော်လိုက်တာ😁)

soo-''jen ဒီနေ့ ငါတို့ ကျောင်းဆင်းတာ နောက်ကျတယ် chaeတို့များပြန်သွားပြီလား မသိဘူး''

jen-''ပြန်သွားပြီနေမှာပေါ့ ငါတို့က နောက်ကျတာကိုး''

soo-''ဟုတ်ပါတယ်လေ လာသွားရအောင်''

sooတို့လဲအခန်းပြင်ထွက်လာတယ် အဲ့ချိန်မှာ

chae-''sooတို့ အခန်းက ဒီနေ့ ကျောင်းဆင်းတာ နောက်ကျတယ်နော်''

soo-''ဟုတ်တယ် ဆရာမက စာကျက်ရမဲ့ဟာပြောနေလို့ကြာသွားတာ''

chae-''အော်''

soo-''chaeတို့က မပြန်သေးဘူးလား ဘယ်သူ့ကိုစောင့်နေတာလဲ''

chae-''အဲ့ အဲ့ဒါက''

lisa-''sooနဲ့jenတို့ကို စောင့်နေတာလေ ဟုတ်တယ်မလားchae''

chae-''ဟုတ်တယ် sooကို စောင့်နေတာ တူတူပြန်မယ်လေ''

lisa-''နောက်ရက်တွေလဲ တူတူပြန်မယ်လို့ ပြောလိုက်အုံးလေ''

chae-''ဟုတ်တယ်soo သွားရမဲ့လမ်းက တူတူဘဲလေ အဲ့ဒါ့ကြောင့်မို့ အဆင်မပြေရင်လဲရပါတယ်''

soo-''အဆင်မပြေဘူးလို့ ဘယ်သူက ပြောလို့လဲ နေ့ တိုင်း တူတူပြန်မယ် ဟုတ်ပြီလား''

chae-''ဟုတ်ကဲ့ပါsoo လာ သွားမယ်''

lisa-''ငါလဲစောင့်အုံးလေ နင်တို့ဘဲရှိတယ် ထင်နေလား ငါလဲပါသေးတယ်''

jen-''ဟုတ်တယ် ငါလဲရှိသေးတယ်''

lisa-''နင်တို့ပါသာလာခဲ့တော့ ငါတော့သွားပြီ လာjen''

jen-''နင်နဲ့သွားစရာလား လာsooသွားမယ်''

sooနဲ့jenလဲပြန်သွားပြီပေါ့

lisa-''ဘာလဲဟ''

chae-''ဘာလဲဟ လုပ်မနေနဲ့ ဟိုကပါးမရိုက်သွားတာတောင် ကံကောင်းတယ်မှတ်''

lisa-''ငါက ဘာလို့ပါးရိုက်ခံရမှာလဲ သူ့ကိုငါကဘာလုပ်လို့လဲ''

chae-''နင်ကjenလက်ဘာလို့သွားကိုင်လဲ''

lisa-''သူ့လက်လေးကိုင်တာ ဘာဖြစ်လို့လဲ သူငယ်ချင်းတွေကို sooလဲကိုင်တာဘဲလေ''

chae-''sooနဲ့နင်က တူတာမှမဟုတ်တာ sooက jenနဲ့ သူငယ်ချင်းဖြစ်တာကြာပြီလေ နင်ကခုမှသူငယ်ချင်းစဖြစ်တာလေ''

lisa-''ငါလဲ သူငယ်ချင်းဘဲလေ''

chae-''jenက တော်ယုံတန်ယုံ သူငယ်ချင်းတွေဆို စကားကို လုံးဝမပြောဘူး ငါတို့မို့ စကားပြောတာ အဲ့ဒါကို နင်ကလက်သွားကိုင်တော့ ဟိုကစိတ်ဆိုးသွားတာပေါ့''

lisa-''အဲ့လို့လား ငါမှမသိတာ jenငါကိုစိတ်ဆိုးပြီ စကားမပြောတော့ရင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ''

chae-''ဘာမှ စိတ်ညစ်မနေနဲ့ မနက်ဖြန်ကျမှ ပြန်တောင်းပန်လိုက်တော့''

lisa-''အင်း အဲ့လို့ဘဲ လုပ်လိုက်တော့မယ်''

liနဲ့chaeလဲအိမ်ပြန်ခဲ့ကြတယ် အိမ်ပြန်ရောက်တော့

ဖတ်ပေးတဲ့တစ်ဦးချင်းစီတိုင်းကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်😁

တစ်ဖက်သတ်အချစ် (season-1)Where stories live. Discover now