liနဲ့chaeလဲအိမ်ပြန်ခဲ့ကြတယ် အိမ်ပြန်ရောက်တော့
Bam Bam-''liလေး ပြန်လာပြီလား''
lisa-''ဟုတ်ပြန်လာပြီ Oppa အဲ့ဒါဆို liအခန်းထဲသွားတော့မယ်''
Bam Bam-''အင်း သွားနားတော့''
liလဲပြောပြီ အခန်းထဲဝင်လိုက်တယ်
Bam Bam-''liလေး ဒီနေ့ မျက်နှာ မကောင်းပါလား ကျောင်းမှာဘာဖြစ်လာလဲမသိဘူး နောက်ပြီမှ မေးလိုက်တော့မယ်''
liအခန်းထဲ ရောက်တော့ ကုတင်မှာလဲလိုက်ပြီ jenကိုမနက်ဖြန် ဘယ်လိုတောင်းပန်ရမလဲ စဥ်းစားနေတယ် ခနနေတော့ ရေချိုးလိုက်တယ်
ရေချိုးပြီတော့ အောက်ဆင်းလာခဲ့တယ်li's mom-''liလေး ရောက်လာပြီဘဲ ommaက လာခေါတော့မလို့''
lisa-''ဟုတ်ကဲ့''
liလဲပြောပြီ ကိုယ်ခုံမှာကိုယ် ဝင်ထိုင်လိုက်လိုက်တယ် ထမင်းစားပြီတော့ ဧည့်ခန်းထဲမှာစကားပြောနေတယ်
Bam Bam-''liလေး ဒီနေ့မျက်နှာ မကောင်းပါ လား ဘာဖြစ်တာလဲ''
lisa-''ဘာမှ မဖြစ်ပါဘူး Oppa''
Bam Bam-''li သေချာလို့လား ကျောင်းကပြန်လာထဲက မျက်နှာ မကောင်းတာ Oppaသိတယ်နော်''
li's dad-''liလေး ကျောင်းမှာ ဘာဖြစ်လာတာလဲ''
lisa-''ကျောင်းမှာ chaeနဲ့ ရန်ဖြစ်လာလို့ပါ'' (chaeရေ ငါဘာပြောရမလဲ မသိလို့ နင်နာမည် ယူသုံးမိလို့ တောင်းပန်ပါတယ်)
li's mom-''chaeဆိုတာ liသူငယ်ချင်းလား''
lisa-''ဟုတ်တယ်omma dadလဲသိတယ်''
li's mom-''သူငယ်ချင်းဆိုတော့ စကားများရန်ဖြစ်တာတို့ ရှိမှာပေါ့ liကဘဲ ပြန်တောင်းပန်လိုက်''
lisa-''ဟုတ်ကဲ့omma liပြန်တောင်းပန်လိုက်ပါမယ်''
li's mom-''သူငယ်ချင်းဆိုတာ ဆိုးအတူ ကောင်းအတူ မျှဝေခံစားရတယ် လိုအပ်တဲ့အချိန်တိုင်း သူငယ်ချင်းတွေကဘဲ ဘေးကနေပြီ ကူညီပေးတာ liလေး''
lisa-''ဟုတ်ကဲ့ omma''
li's dad-''li ommaပြောတာ မှန်တယ် dadတုန်းကလဲ ommaကdadကိုပြန်ကြိုက်အောင် သူငယ်ချင်းတွေကဘဲ ကူညီပေးခဲ့တာ''
li's mom-''ရှင်ဖွင့်မပြောရဲလို့ သူငယ်ချင်းတွေကဘဲ ကူညီပေးတာမလား''
li's dad-''ကိုဖွင့်ပြောလိုက်တော့ ချက်ချင်းမင်းဘဲ ကိုကို့ချစ်တယ်ဆိုပြီ ပြောတာလေ''
li's mom-''အဲ့ဒါက ရှင် ကို သနားလို့ပြန်ကြိုက်လိုက်တာနော်''
li's dad-''liလေး ommaကလေdadကို အစောကြီးထဲက ကြိုက်နေတာ dadကဖွင့်ပြောတော့ချက်ချင်း အဖြေပေးလိုက်တာလေ''
lisa-''အဲ့ဒါဆို ommaက dadကို အရင်ကြိုက်တာပေါ့ ဟုတ်လား''
li's dad-''ဟုတ်တာပေါ့ liလေး''
li's mom-''ဘာဟုတ်တာလဲ bamလေးdadကလေommaကိုမှ မရရင် ကိုယ်ကိုကိုယ်သတ်သေမယ်ဆိုလို့ ommaကသနားပြီပြန်ချစ်လိုက်တာ''
Bam Bam-''အဲ့ဒါဆို ommaက dadသေသွားမှာစိတ်ပူလို့ ပြန်ချစ်လိုက်တာပေါ့''
lisa-''ommaက dadကိုချစ်လို့ dadသေမှာကြောက်တာနေမှာပေါ့Oppaကလဲ ဒါလေးတောင်မသိဘူး''
li's dad-''liလေးပြောတာ ဟုတ်လား ကိုယ်ကိုအရမ်းချစ်တာလား''
li's mom-'' ဘာတွေလာပြောနေတာလဲ ကလေးတွေရှိတယ်လေ''
Bam- li-''ommaကလဲdadကို ချစ်တယ်လို့ပြောလိုက်ပါ''
li's mom-''ကလေးတွေကြောင့်မို့နော် ချစ်တယ် ရပြီ လား''
li's dad-''အင်း အဲ့ဒါကြောင့်မို့ ပြောပါတယ် ommaက အရင်ကြိုက်တာပါလို့''
ommaလဲdadဗိုက်ခေါက်ကို လိမ်ဆွဲလိုက်တယ်
li's dad-''တော်ပါတော့မိန်းမရယ် ကိုယ်ကအရင်မိန်းမကို ချစ်တာပါ လွှတ်တော့နော် နာ နေပြီ''
li's mom-''ဒီတစ်ခါတော့ လွှတ်ပေးလိုက်မယ် နောက် တစ်ခါ ဒီထက်နာမယ်မှတ် ကြား လား''
li's dad-'' ကြား ပါတယ် မိန်းမ ရယ်''
lisa-''နောက်ဆုံးကျတော့လဲ dadကဘဲ အရှုံးပေးလိုက်ရတာဘဲ''
All-''🤣🤣🤣🤣
liတို့လဲစကားပြောပြီတော့ ကိုယ်အခန်းကိုယ် ဝင်သွားကြတယ် liလဲ အခန်းထဲ ရောက် တော့ jenကို ဘယ်လိုတောင်းပန်ရမလဲ စဥ်စားရင်း အိပ်ပျော်သွားတယ်
ဖတ်ပေးတဲ့တစ်ဦးချင်းစီတိုင်းကို ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်😁
YOU ARE READING
တစ်ဖက်သတ်အချစ် (season-1)
Fantasyတစ်ဖက်သတ်ချစ်နေတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့ ချစ်နေတာကိုသိပေမဲ့မသိချင်ယောင်ဆောင်နေတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်