3.RÉSZ

155 28 14
                                    

*Jungkook szemszöge*

Taehyung után futottam és átkaroltam a derekát, amit szerencsére hagyott.
-Látom érzékeny téma. Figyelj, itt semmi nem ciki. Mind gyilkosok vagyunk. -mondtam egy halvány mosollyal, de Tae csak sóhajtott egyet.
-Hagyjuk a témát jó? Majd talán egyszer elmondom.
-Rendben. -mondtam.
Ha ennyire nem akar róla beszélni, akkor nem erőltetem.

Szépen vissza sétáltunk a szobába, majd segítettem Taehyungnak bevetni az ágyát, aztán a cuccait is elpakoltuk közösen. Miután végeztünk, leültünk az ágyunkra pihenni egy kicsit. Én csak Taet néztem, aki picit szomorúan ült az ágyon.
-Mi a baj? -kérdeztem.
-Az, hogy itt vagyok. Sosem akartam ide kerülni. Többet nem láthatom a családom. Bár ők úgyis utálnak engem. Nem értem miért zavar. Nem kéne zavarnia. -mondta egy nagyot sóhajtva.
Pár másodpercig gondolkodtam, majd felálltam és megfogtam a kezét, majd álló helyzetbe húztam. Ő kérdő tekintettel nézett rám, ami nagyon aranyos volt.
-Szereted az állatokat? -kérdeztem, mire bólintott egyet -Akkor bemutatok neked valakit. -mondtam, majd kihúztam a szobából, egyenesen le az udvarra.
-Yeontan! -kiabáltam el magam, mire a kis kutyus azonnal ki is rohant az egyik bokorból.
-Van a börtönnek saját kiskutyája? -csodálkozott el Taehyung, majd leggugolt, hogy megtudja simogatni Taniet.
-Nem, nincs. Tan, az igazgató kutyája. Mindig magával hozza és hagyja, hogy az udvarban futkozzon. Mi pedig sokszor játszunk vele. Mármint nem mindenki, de elég sokan szokták simogatni. -válaszoltam, miközben leültem a betonra és néztem, ahogy Tae játszik Tannal.
-Nem fél az igazgató, hogy bántják a kiskutyáját? -kérdezte, miközben a hátán fekvő Yeontan pocakját simogatta.
-Eddig még senki nem bántotta. Aki nem kutya barát az inkább elkerüli. Az őrök úgyis lerendeznék a dolgot egyébként. -mutattam az ajtókban álló gorillákra.

Még pár percig játszott Tae a kutyussal, majd kellett mennünk ebédelni, így elköszönve Tanietól, mentünk az ebédlőbe.

...

-Hát itt vagy Jungkook! Nem tudtam elképzelni hol vagy. -ült le mellém Jimin, majd Taere nézett -Oh, egész nap az új fiúval voltál? -kérdezte, majd végig mérte Taet.
-Igen vele voltam. Ő az új szobatársam. -mondtam mosolyogva.
-Neked? Szoba társ? -nézett rám furán, majd Tae felé fordult, aki amúgy szembe ült velem -Egyébként Park Jimin vagyok. -nyújtotta a kezét, amit Tae el is fogadott.
-Kim Taehyung.
Miután kezét ráztak, mind a hárman ebédeltünk tovább, miközben Jimin elmesélte mennyi minden történt vele egy délelőtt alatt.

Ebéd után hárman együtt töltöttük a délutánt. Fociztunk, kosaraztunk, játszottunk Tanieval, Xboxoztunk a játék teremben, majd eljött a vacsora idő. Jimin gyorsan megette a vacsit, majd gyorsan elköszönt tőlünk, mert Yoongival van randija a focipályán. Vagyis ő nem randinak nevezte, hanem találkozónak, de tudom, hogy tetszik neki Yoongi, így én randinak nevezem.

-Arra gondoltam, hogy most elmehetnénk fürdeni, aztán ellopom a pokert a játék szobából és este játszhatnánk. -mondtam Taenek, mikor már a szobánk felé haladtunk.
-Nem fogják észre venni? -kérdezte, mire csak elmosolyodtam.
-Már rutinos vagyok benne. -kacsintottam rá, mire látszólag egy picit zavarba jött.
-Hát rendben. -egyezett bele, majd beléptünk a szobánkba.
Előszedtük a törölközőnket és a pizsinket meg a fogkefét, fogkrémet és elindultunk a fürdőbe. Ilyenkor már kevesebb őr van a folyosókon, szóval nyugodtabban sétáltunk el a mosdóig, ami szerencsére üres volt.
-Hol vannak a többiek? -kérdezte Tae, miközben lepakoltuk a cuccaink.
-Még csak nyolc óra van. Itt a legtöbben tízkor fürdenek vagy reggel. -mondtam, majd vetkőzni kezdtem.
-Itt megvan mindnekinek a saját napi rutinja? -kérdezte, miközben hátat fordított nekem és vetkőzni kezdett ő is.
Szóval szégyenlős.
-Hát annyira nem. Hétfőtől péntekig reggel hétkor van a reggeli, az ebédet a suliban eszi mindneki órák után. Kivéve ha beteg vagy és nem mész suliba. Akkor délben az ebédlőben. A vacsora pedig este hétkor van. Szombat, vasárnap annyiban más, hogy reggel nyolckor van a reggeli. Ebéd ugyan úgy délben. Vacsora ugyan úgy hétkor. Azt hogy ki mikor megy fürdeni, aludni meg egyebek, azt igazából leszarják. Vagyis nem teljesen. Ha éjfélkor akarsz fürdeni akkor azért lebasznak. Meg ha hajnalban még a folyosón vagy azért is. -magyaráztam, de közben már le is vetkőztem és a zuhany alá álltam.
-Értem. -mondta Tae, majd szintén nekem háttal állt be a mellettem lévő zuhanyrózsa alá és mosakodni kezdett.
Nem tudtam megállni, hogy ne nézzék rá. Azt gondolnátok, hogy az első amit megláttam az a formás feneke volt, de nem. Az első amin megakadt a szemem, az a derekán lévő lilás, zöldes ujjlenyomatok voltak...

Criminal (Taekook ff)Where stories live. Discover now