6.RÉSZ

139 25 14
                                    

*Jungkook szemszöge*

Sosem értettem, hogy nekünk, akik már az egész életüket egy börtönben fogják leélni minek iskola járni? Nem mindegy, hogy úgy halok-e meg a rácsok között, hogy tudom a matek egyenleteket vagy sem?

-Holnap feleltek! -jelentette ki a nyelvtantanár, mire mindenki unottan vagy épp felháborodva reagált.
-Tanárnő már most beírhatja az egyest. -jelentette ki Lucas.
-Lucas, örülnék, ha tanulnál. -mondta a nő miközben pakolta össze a cuccait.
-De hát nem mindegy magának? Úgyis a börtönben fogok megrohadni! -állt fel Lucas idegesen, miközben felemelte a hangját.
Ebben a pillanatban, már mozdultak is az ajtóban álló örök, hogy lefogják.
Hát igen. Minden órán ez van. Valaki mindig balhézik. Pontosan ezért kellenek az örök. Volt már rá példa, hogy pár hígagyú neki esett a tanárnak.

-Mire jó ez? -kérdezte halkan Taehyung.
-Nem tudom. Úgyse tudunk mit tenni. Mindig alul maradunk, mert a terminátor gorillák erősebbek nálunk. -mondtam vállat rántva, majd össze pakoltam a cuccaim, ahogy Taehyung is.
-Szia kis gazellla vagy őzike. Jaj meg is van! Bambi! -karolta át Taet Sehun.
-Nem vagyok egyik se. -mondta halál nyugodtan Taehyung, de engem felettébb zavart, hogy a nevelőintézet egyik dugó bajnoka épp Tae vállát karolja át. Meg mi az, hogy gazella és őzike meg Bambi? Taehyung az én gazella Bambim nem az övé!
-Jólvan TaeTae. Csak azt akartam, hogy este esetleg átjöhetnél hozzám, meg Lucashoz. -mondta csábos mosollyal Sehun.
-Nem megy át! Tae velem van este! -húztam hirtelen magamhoz Taehyungot.
-Te is jöhetsz Jungkook, ha félted őt, de nyugi nem akarjuk bántani. De lassan be kell vezetni ebbe a világba is. -mondta Sehun felhúzva vállait, majd távozott a teremből.
-Mi bajod Sehunnal? -nézett rám Taehyung.
-Elég sok minden. -mondtam kissé durcásan, majd Tae kezét megfogva együtt kimentünk mi is a teremből, meg a suliból is egyenesen az udvarra.
-Én azt hittem bírod.
-Bírom is csak...csak... Áh hagyjuk.
-Csak mi? -állt elém Taehyung, így kénytelen voltam én is megállni.
-Legyen annyi elég, hogy túl fontos vagy nekem ahhoz, hogy hagyjam, hogy ilyen szex mániás barmok közelébe engedjelek. -válaszoltam, mire Taehyung kissé eltátotta a száját, majd beharapta alsó ajkát, ami egyszerre adott neki szexi és aranyos látványt.
-Szóval ők melegek? -kérdezte aranyosan, mire picit össze zavarodtam.
Hiszen Taehyung is meleg vagy nem? Rossz lenne a homoszexuális radarom? Eddig sose volt rossz!
-Biszexek. Én pedig meleg vagyok. -mondtam egy nagyot sóhajtva.
-Értem. -válaszolta, majd sarkon fordult és elment, én pedig utánna.
-Várj! Zavar? Mert ha igen akkor bocsánat, de ezt nem én döntőm el, hogy kihez vonzódom! -fogtam meg a vállát, mire újra felém fordult.
-Jungkook nyugi! Nem zavar! Csak... -kezdett bele valamibe de abba is hagyta.
-Csak mi? -kérdeztem vissza.
-Csak nem gondoltam volna, hogy ennyire látszik rajtam, hogy meleg vagyok és bottom, hogy a top-ok neki állnak veszekedni rajtam. -mondta egy nagyot sóhajtva, mire megnyugodott a lelkem.
Akkor mégis meleg. Nem bolondult meg a radarom.
-Nem veszekszünk rajtad, én csak védelek. -világosítottam fel, de ő akkor is megcáfolta amit mondtam.
-Akkor hidegháborúztok. Sehun sokszor hív magával, de te mindig közbe szólsz.
-Nem akarsz velem lenni? -kérdeztem vissza, mire gyorsan pislogott párat, majd válaszolt.
-Ez most, hogy jött neked? De akarok veled lenni, de kicsit hagyj mással is lenni!
-Én hagylak, de nem vele! Nem ismered!
-Oké. Hagyjuk inkább. -indult volna újra el, de ekkor oda lépett hozzánk az igazgató.
-Taehyung, ezt a levelet neked küldi a testvéred. -nyújtott neki egy borítékot át, mire Taehyung látványosan nyelt egy nagyot és megfeszült.
Testvére? Mi? És... Mi lehet abban a levélben, hogy így reagált?

Criminal (Taekook ff)Where stories live. Discover now