Taehyung pov.
Mi a franc történt? Vagy csak álmodtam az egészet? Yoongi tényleg haza jött? Hozzám? És mi tényleg... a kanapén... Szinte egymásnak estünk.
3 év elég volt ahhoz hogy hátra helyezzem a bennem lévő meleg énem, de haza jött a LEGJOBBB BARÁTOM és az a barom újra elő jött.
Miért pont én? .... Nem is.
Miért pont ő?__
Be kellet hogy görnyedjek mikor Jackson arról beszélt, mivel hát...bajok támadtak oda lent. A kanapén történtek után nem is csodálkoztam. És a képzeletem is elszabadult így hát... Igen. Volt egy kis elintézni valóm miután elmentek.
Most a kávém kevergetve gondolok vissza a tegnap estére amit még százszor vissza játszanék, de nem tudom....sajnos.
Nyugodtan iszogattam a keserű löttyöt mikor csengettek. Kávém lerakva mentem ajtót nyitni ( megjegyzem, hogy csak egy alsó meg egy oversize trikó volt rajtam! ) majd Yoongival találtam szembe magam.
- Szia.- köszöntem majd odébb álltam.
- Szia.- köszönt miután megnézett magának.
- Jó korán jöttél.- mentem be a konyhába.
- Öhm, bocsánat. Zavarok? Elmehetek, nem gond.- kezdte de csak egy pillantásommal elhallgatattam.
- Most már ki nem taposol innen!- fordultam neki hátat kuncogva ő pedig mosolyogva leült az asztalhoz.
- Kávét?- kérdeztem mire hümmögött egyet. Levettem a poharat a polcról s elkészítettem drága barátomnak a kávét. A tekintete szinte lyukat égetett belém mikor csináltam, de nem szóltam. Sőt...talán valahol még élveztem is.
Megfordultam Yoongi pedig felkapta a tekintetét. Mert valahol lent járt.
- Khm...kösz.- vette el.
- Nics mit.- húztam ravasz mosolyra a szám. Leültem mellé majd csak néztem őt.
- Ennyire ronda vagyok?- kérdezte félmosolyra húzva a száját. Tudtam hogy az ellentétjére gondol, de még kettőnk között is kínos lett volna kimondani.
- Nagyon.- sóhajtottam mire egy pillanatra lefagyott, de aztán kapcsolt és huncutul elmosolyodott.🔞🔞🔞
- Ma elemgyünk bulizni.- mondtam majd mind a két üres poharat beraktam a mosogatóba.
- Oké. Úgyis nagyon rég lazultam már el.- dőlt hátra a széken, nekem pedig görcsbe rándult a gyomrom.
Szinte kényszert éreztem arra hogy beleüljek az ölébe. Yoongi ezt észre vehette mert nyerő mosollyal hátrébb tolta a széket. Először az ölét néztem majd őt.
- Siess.- súgta, a lábaim pedig megindultak. Én nem akartam de a végtagjaim nem engedelmeskedtek.
Egy pillanat alatt az ölében találtam magam.
- Jó fiú..- mondta olyan halkan hogy alig lehetett hallani. Nyaka köré tekertem a kezem, míg ő hosszú s hideg újjaival a védtelen combomra simított. Elpirosodva néztem rá, mire elmosolyodott. Újra az az érzés. Szinte érezni a szexuális feszültség a levegőben. És olyan jó...
Nyakhajlatába döntöttem a fejem, majd feljebb húztam magam, ezzel egy sóhajt kicsikarva belőle.
Felvezettem kezem a tarkójára majd beletúrtam a hajába. Újjai már az alsó nadrágom alját simogatták. Óvatosan érintett, mintha porcelán lennék.
A combom minden területét felfedezte s mikor belső combomhoz ért, kirázott a hideg s muszáj volt sóhajtanom. Egyenesen a fülébe. Mindketten szaporán vettük a levegőt.
Derekamra fogott, kicsit lejjebb tolt, majd vissza. Mozgatni kezdte a csípőm. Tetszett hogy dominál.
Nemességünk nem egyszer találkozott minek hatására már egyikünk se volt nyugodt állapotban.
- ahh!- - nyögtem fel mikor le nyomva csípőm, magára húzott.
- Baszki, Taehh...- sóhajtozott s elkezdte csókolni a nyakam. Lágyan csókolt de szinte égetett akárhányszor hozzá ért ajka a bőrömhöz. Fűtött a vágytól, s ha most ez nem lett volna, ott fagyok meg.
- Yoongihhh..- kezdtem én is mozogni rajta mire végre felnyögött.
- Aahhhmm!- hallatta angyali hangját én pedig majdnem elolvadtam.
- Ezth nemh szabadnahh.- beszélt nehezen, s ekkor nekem is eljutott az agyamig, hogy mit is csinálunk...megint.
- Akkorh fejezd beh.- hagytam abba a csípőm mozgatását, mire ő lenyomott nemességére.
- Soha!- nyalt fülem mögé én meg már majdnem elájultam a sok inger hatására. Vállába kapaszkodtam, szemem erősen behunytam, ajkaim eltáltottam, s csak hagytam hogy sosdorjon ár. Sóhajtoztam, nyögtem, ringattam a csípőm... Kibújtam a testemből. Mintha a mennyben lettem volna.- Yoongi?- hallottuk Jackson hangját az ajtóból, mire egy másodperc alatt lekeltem róla, ő pedig felpattanva a székről a konyha másik végébe ment.
Jackson pedig ebben a pillanatban lépett be.
- Zavarok?- kérdezte a merevedésünkre célozva.
- Nem, dehogy. De hogy jutottál be?- kérdeztem majd egy mély levegőt vettem, hogy lenyugodjak.
- Nyitva hagytátok az ajtót okosok. Ha basztok, zárjátok be rendesen!- mondta én meg a sírig elpirultam. Talán azért mert nem kellett sok hogy az valóra váljon.Basszus Yoongi...miért nem bírunk ki egy pár órát a-nélkül hogy egymásnak esnénk??
_____
YOU ARE READING
1 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚 𝘢𝘯𝘥 15 𝙨𝙚𝙘𝙤𝙣𝙙𝙨 | ᴛᴀᴇɢɪ
Fanfiction" 1 perc és 15 másodperc.... Ennyi kellett ahhoz hogy beléd szeressek... " - BEFEJEZETT ___