19.

243 19 0
                                    


Yoongi pov.


Miután jól laktak elhatároztuk hogy össze pakolunk, aztán pedig elmegyünk bulizni, mert már ránk férne a kikapcsolódás. Gyorsan össze kaptuk a házat s el is kezdtünk készülődni, na de Tae lassan már egy fél órája készülődik.
- Tae...szivem, mi az istent csinálsz oda fent??- kiáltottam fel már sokadjára, mire Tae végre valahára leszaladt a lépcsőn. Viszont mikor megláttam még a nyálam is kicsordult.
Fekete simulós nadrág. Vérvörös ing, ami kicsit ki van gombolva, így pont rálátni a kulccsontjára, haja kócosan, de látni hogy direkt van úgy, száján egy ici-pici szájfény, hogy csillogjon, plusz az illata miatt már csillagokat látok, annyira mámorító.
Azt hiszem még a szám is tátva maradhatott, mert Jackson szólt rám.
- Hallod haver, vagy zárd be a szád, vagy mosd fel a nyálad a padlóról.- mondta én pedig kicsit rendbe kaptam magam. Egy nagyot nyelve néztem még végig rajta kb. ezerszer.
- Ezek szerint nem olyan rossz.- nevetett Taehyung, reakcióm látva.
- T-te ebbe a-akarsz jönni?- dadogtam s próbáltam megállítani a lefelé haladó vérem.
- Igen...talán nem tetszik?- kérdezte huncutul, majd oda jött hozzám, s kezével átkarolta a nyakam.
- Dehogynem, cica, bomba vagy!- nyaltam meg a szám majd néztem le az övére.
- Menjetek szobára!!!- sipákolt Jackson mire Taehyung nevetve eltolt magától, én pedig úgy néztem Jacksonra hogy, még jó hogy nem lehet szemmel ölni, mert már szétterülve feküdne a padlón.
- Indulhatunk?- kérdezte Tae az ajtóban állva.
- Aha.- keltünk fel Jacksonnal, majd mi is felvettük a cipőnket.
- Nézzétek csak, mi van nekem!- vette elő Tae a sojus üveget mikor már az úton gyalogoltunk.
- Dejavu...- mondtam mosolyogva, Tae pedig szintén elmosolyodott.
- Add már oda amíg ti szerelmeskedtek.- kapta ki Tae kezéből az üveget Jackson.
Nevetve hagytuk hogy lehuzza az elsőt, aztán mi is nagyokat kortyoltunk belőle.
- Ma szétcsapjuk magunkat!- emeltem fel az üveget rájuk nézve majd szinte a negyedét megittam.

_____

A zene már az utcában tisztán hallatszott. Sietve mentünk a kapuhoz ahol a jegyeket felmutatva ( amiket mellesleg akkor vettem, amikor Tae és Jackson ettek ), beléptünk a sok izzadt, büdös, ittas és jókedvű fiatalok közé.
- Hangos a zene!!- kiáltotta Jackson.
- HARSOG A TEVE??!!- kérdezett vissza Tae mert nem hallotta jól az amúgy tényleg baromira hangos zenétől. Nevetve néztem őket, hogy hogyan próbálják megérteni egymást, de egy idő után, mikor rájöttek hogy beszélgetni itt biztos nem fognak, elindultunk a pult felé.
- Három, valami erőset.- adtam le a rendelést a pultos fiúnak aki bólintva jelezte hogy megértette.
Megjegyzem hogy nagyon sokan voltak, mindenki neki ment mindenkinek, szinte fellökték egymást, mivel egymás hegyén hátán voltak az emberek. És ezért préselődött hozzám Taehyung is ennyire.
- Ah, alig kapok levegőt.- nyomta fejét melkasomnak Taehyung, s kezdtem aggódni érte, mivel már fehéredett el az arca, s szerintem már rég össze esett volna, de a tömeg miatt nem tudod. Még egy tűt sem lehetett volna leejteni.
- Jackson!- szóltam neki mire mellém állt, s Taehyungot egy félkörbe a pult s mi közénk zárva odébb toltuk az embereket, így egy kis oxigénhez juthatott.
- Huh, köszönöm.- nézett ránk hálásan, s ekkor meg is kaptuk az italainkat.
- Csapassuk.- vette el majd oda adta mindkettőnknek a poharat.
- Ránk!- emelte fel Tae a poharat.
- Ránk!- mondtuk kórusba Jacksonnal s mosolyogva benyeltük a pohár tartalmát.
- HŰHA!- fintorodott el Jackson a savanykás, keserű íztől. 
- Bizony...- grimaszolt Taehyung is
- Ahhh. - tettem le a poharat a pultra s én se bírtam ki hogy ne húzzam el a szám.
- Ez aztán erős volt.- rázta meg a fejét Jackson.
- Az.- törölte meg a száját Tae.
- Mehet a buli?- kérdeztem rájuk nézve.
- Mehet!- kiáltotta Jackson.
- Huuu!!- nevetett Tae majd betolakodtunk a táncparkettre.

Végre szabadnak éreztük magunkat.

_____

1 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚 𝘢𝘯𝘥 15 𝙨𝙚𝙘𝙤𝙣𝙙𝙨 | ᴛᴀᴇɢɪ Kde žijí příběhy. Začni objevovat