20.

315 24 3
                                    

Taehyung pov.

- Ahhh. - nyögtem a fájdalomtól, mikor felébredtem Jackson horkolására.
- Miaz? - emelte fel a fejét Yoongi, de azt sem tudta hol van.
- Hányni fogok.- s már szaladtam is a WC-be.

Hát, mit mondjak ? Tegnap lehet kicsit berúgtunk. De csak egy nagyon kicsit.
Nem minden van meg, csak pár dologra emlékszem.
Mint például amikor elkezdtünk táncolni. Aztán hogy iszunk. Valaki beállt hozzánk táncolni. Valaki megfogta a seggem, Yoongi behúzott annak az illetőnek, Jackson nevet....de nagyon. Én is nevetek. Yoongi is nevet. Táncolunk. Egy lány oda jön. Én beszólok neki, mert rámászott Yoongira. Mindenki egy kört alkot. A kör közepén Jackson táncol. Yoongi megcsókol. Én vissza csókolok. Valamit súg a fülembe. Elindulunk valamerre, de Jackson vissza húz. Elhányja magát. Egyenesen rám.
Mérges vagyok. Egymást támogatva kijutunk a buliból. Röhögve beesünk a házba. Én átveszem a pulcsim. A fiúk elaludtak. Bedőlök melléjük s teljes sötétség.
Basszus...

- Jól vagy baba?- jön be Yoongi majd dőlöngélve oda guggol mellém.
- Nem.- ennyi jön ki belőlem...na meg persze a tegnap esti alkohol.

Miután kihánytam magam, fogat mostam, lezuhanyoztam, átöltöztem s mire mind ezzel megvoltam a fiúk már lent reggeliztek.
- Jó reggelt.- mormogtam majd kivettem Yoongi kezéből a nekem készült kávém.
- Ez nagyon nem jó.- nézett maga elé bambán Jackson. Szegény teljesen szét volt csúszva.
- Jackson..jól vagy? Csak mert fehér vagy mint a fal.- közöltem vele nevetve mire csak rám nézett én pedig elhallgattam. Mivel én se nézhetek ki jobban.
- Reggeli.- adta elénkbe Yoongi a tükör tojást.
- Köszi szivem. - néztem rá hálásan mire mosolyogva a homlokomra puszilt.
- Amúgy..- kezdett bele Jackson teli szájjal...megint. - Tegnap ha nem hánylak le akkor dugtatok volna.- mondta lazán. Yoongi kezéből kiesett a villa, én pedig lefagyva néztem rá.
- Most mivan?- kérdezte mikor látta hogy mind a ketten kiakadtunk.
- Jackson, én esküszöm hogy egyszer megfojtolak. - nézett rá Yoongi mérgesen.
- Hah, inkább megköszönhetnétek, mert ha nem állítalak meg, akkor már rég nem lenne szűz a kicsi segged.- nézett rám, majd felpattant s elkezdett szaladni.
- Megölöm.- állt fel Yoongi majd utána kezdett futni.
Nevetve néztem őket, majd bele ittam a kávémba.
A két bolondot nézve már a fejfájásom is kezdett csillapodni, s még másnaposan is olyan jól éreztem magam. Biztonságban éreztem magam velük.

- Nem akarsz segíteni?- kérdezte Yoongi elsuhanva mellettem pár perc múlva. Megszántam szegényt mert Jackson valamilyen csoda folytán úgy futott hogy Yoongi nem tudta elkapni.
Nevetve keltem fel majd szaladtam utánuk.

~

Örülök hogy így végződött minden. Nem is tudom mi lenne velem Yoongi nélkül. Szeretem őt. Mindig is szerettem. S elmondhatatlanul boldog vagyok hogy végül engem választott.....hogy minket választott.

___






























































VÉGE






1 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚 𝘢𝘯𝘥 15 𝙨𝙚𝙘𝙤𝙣𝙙𝙨 | ᴛᴀᴇɢɪ Место, где живут истории. Откройте их для себя