Taehyung pov.
Mikor beléptünk a házba már mindannyian be voltunk egy kicsit csiccsentve, de még mindig tudtunk rendesen gondolkozni. Csak... Megvolt a hangulat.
- Irány a táncparkett!!- fogott a kezemre Jisoo, majd behúzott a tömeg közé ahová a többiek is követtek.
Nevetve kezdtünk el táncolni. Ugráltunk, énekeltünk, nevettünk.... Jól éreztem magam.Később Jisoo elment valamerre, aztán Lisa, majd Jennie is eltűnt. Vagyis, valahol a házban vannak, csak nem tudom hol.
Nem foglalkozva senkivel elkezdtem ritmusra mozogni. A zene is jó volt, na meg persze az alkohol is megtette a hatását. Behunytam a szemem majd mintha csak én lennék egyedül, és senki nem látna, elkezdtem táncolni. Soha nem éreztem még ilyet. Olyan....szabad. Abban a pillanatban szabadnak éreztem magam...
Mosolyogva ringattam a csípőm, majd hajamba túrtam. Kinyittam a szemem majd Yoongival találtam szembe magam. A pultnál ült, s le nem vette rólam a szemét. Bámult ami most nem nagyon érdekelt. Mélyen a szemébe néztem majd elröhögve magam, elkezdtem ugrálni, táncolni a zenére.
Később egy fiú mellé termettem aki rám nézett, s csak ennyi kellett. Azonnal átkaroltam a nyakát, míg ő a derekamat fogta meg, s húzott magához. Nem bántam. Olyan biztonságos, s jó kisugárzása volt hogy nem bántam ha hozzám ért. Sőt, felszabadultnak éreztem magam a közelébe.
Nyak-hajlatomba dugta arcát, majd lágyan egy puszit nyomott oda, mire nekem bele remegett minden porcikám. Lehunytam a szemem majd hátra hajtottam a fejem, hogy jobban hozzám férjen. Nem érdekelt hogy mások látják, nem érdekelt hogy Yoongi és a lányok látják. Semmi nem érdekelt, csak az a fiú, aki olyan érzéseket keltett bennem, amilyet még nem nagyon tapasztaltam. Csak egy valakinél....Bele túrtam a fiú hajába, aki erre közelebb vont magához. Óvatosan csókolni kezdte a nyakam, majd ritmusra eltkezdtünk dőlöngélni.
Egyre nagyobb lett a ritmus, mire mindketten elkezdtünk ugrálni. Nevetve táncoltunk együtt, majd újra lassú rész jött. Ekkor a derekamat megfogva húzott magához olyan közel hogy már csak pár centi maradt az ajkaink között. Mintha le lassult volna minden, csak ketten voltunk.
- Tae!!- hallottam meg a nevem.
- TAEHYUNG!!!- egyre hangosabb volt mire oda fordultam. Yoongi intett hogy azonnal menjek oda. Ránéztem a fiúra aki halványan elmosolyodott. Az arcomra nyomott egy puszit, majd elment. Még néztem utána, majd az arcomhoz nyúltam.
" Mi ez az érzés?"- gondoltam magamban, s nem tudtam hová tenni a görcsöt a gyomromban. Mintha egy egész lepke család költözött volna a belsőmbe. Elmosolyodva indultam meg Yoongi felé, de lépteim olyanok voltak, mintha a fellegekben jártam volna.
Mikor már közel voltam hozzá, karomat megfogva magához húzott, majd mélyen a szemembe nézett.
- Mit művelsz?- kérdezte.
- Szórakozom.- vontam meg a vállam majd hátra fordultam hátha meglátom még azt a fiút, de hiába. Őt már nem hiszem hogy látni fogom...
- Így?- emelte fel a a hangját a zene miatt.
- Talán baj?- kérdeztem én is fel emelve a hangom, de én nem a zene miatt.
- Nem, nem baj. Egyáltalán. De szólhattál volna!!- engedett el, mire elfordulva tőle a pultoshoz hajoltam.
- Szia, valami erőset, kérlek.- mosolyogtam rá a lányra aki vissza mosolyogva csinálta is nekem a cuccot.- Tae... Nem lesz elég?- kérdezte Yoongi a már nem tudom hanyadik kör után.
- Nemh!!- erősködtem pedig már szét voltam csúszva.
- Várj itt, megkeresem a lányokat.- adta ki a parancsot, én pedig csak bólogattam.És itt teljes képszakadás....
____________
Bocsánat hogy ilyen rövid lett.... Meg szar. De nagyon fáradt vagyok. Legközelebb job lesz. Bye~
- szerk.
VOUS LISEZ
1 𝙢𝙞𝙣𝙪𝙩𝙚 𝘢𝘯𝘥 15 𝙨𝙚𝙘𝙤𝙣𝙙𝙨 | ᴛᴀᴇɢɪ
Fanfiction" 1 perc és 15 másodperc.... Ennyi kellett ahhoz hogy beléd szeressek... " - BEFEJEZETT ___