1.3 "Köklerinde Kalpler Olan Hayat Ağacı"

179 20 9
                                    

Hyunjin sabahın erken saatlerinde kalkmış siyah takım elbiselerini giymiş saçlarını yapmaya başlamıştı. Elleri heyecanla titriyordu. Sarı saçlarını arkaya doğru taramış büyük saatini koluna takmıştı.

Diğer oda da ise herkes çok telaşlıydı. Felix ve Jisung bi oraya bi buraya koştururken Seungmin mat siyah takım elbisesini giymeye çalışıyordu. Felix'in yetenekli elleri sayesinde kahverengi saçları biraz kıvırcık olacak şekilde şekillendirilmişti. Ayakkabılarını giydikten sonra odanın içindeki koltuğa oturdu. Heyecandan ve stresten kalbi çıkacak gibiydi.

Felix ve Jisung kendi kıyafetlerini giyerken odaya giren Minho ağzını bir karış açtı. Sevgilisini daha önce bu kadar güzel bi takım içinde görmemişti. Jisung siyah pantalonun üzerine sadece ceketini giymiş beline kemerlerini takmıştı. Sonunda gözleri Seungmin'i bulduğunda gülümseyerek yanına yaklaştı.

"Çok yakışıklı olmuşsunuz damat bey"

Seungmin utangaç ifadesiyle güldükten sonra koltuğundan kalktı. Bir sağa bir sola yürüyordu. Minho sevgilisini öptükten odadan çıktı. Birazdan Jeongin ve Chan gelmiş olurdu.

Jeongin üzerindeki beyaz takım elbisesiyle, yakasına beyaz güller takmış Chan'a uyum sağlıyordu. İkili sabahın çok erken saatlerinde kalktıkları belli olacak şekilde dağınık saçlarıyla gelmişlerdi.

"Felix müsait mi şu an yoksa Jeongin'in saçlarını ben yapmak zorunda kalacağım"

Chan gülerek arkadaşının yanına yürürken Minho bilmiyorum anlamında omuz silkti. Jeongin stresli haliyle yukarı kata Felix'in yanına çıkarken Chan ve Minho etrafta tarak arıyorlardı. Chan için bu saç giyim mevzuları çok önemli değildi.

Saat akşam üzeri beşi gösterdiğinde hep beraber evden çıktılar. Üç araba sahile giderken her şey herkes için çok güzel gidiyordu.

Sahilde indiklerinde çoktan hazırlanmış nikah masasına ilerlediler. Seungmin prens olduğu için tahta çıkmadan önce evli olması gerekiyordu. Prensliğinin getirisiyle istediği kişiyle evlenen Seungmin bugün çok mutluydu.

Vampirler biri ile evlendiklerinde ellerinin üzerinde sadece onlara ait özel bir işaret çıkardı ama Seungmin hala vampir olmadığı için bu işaret mevzusunu iksirlerle halledeceklerdi.

Kısa törenden sonra ikisi de hem kağıdı imzalamış hemde işaretlerinin çıkması için büyücüler tarafından hazırlanmış iksirlerini içmişlerdi. Hemen ardından ellerinin üzerinde beliren hayat ağacıyla ikisi de ellerine bakakalmıştı. Ağacın köklerinde kalp şekilleri vardı. Kısa şaşkınlıktan sonra  Hyunjin Seungmin'in yüzüğünü, Seungmin Hyunjin'in yüzüğünü taktı.

Resmen evlenmişlerdi. Tarih 7 Temmuz'u gösterdiği gün bu ikili'nin en mutlu günü olmuştu. Vampir yasalarına uygun şekilde evlenmiş ve kendilerine yeni bir ev almışlardı.

Düğün merasiminden sonra biraz sahilde oturmaya karar vermiş kumların üzerine oturmuştu hepsi.

Seungmin ne içtiğini ya da ne imzalağını bilmez halde mutluluk sarhoşluğuyla Hyunjin'e sıkıca sarılmış oturuyordu. İşaretli olan elleri kenetlenmiş şekilde birbirlerini tamamlıyordu.

Hyunjin denizi izlerken titrek nefesler alıyordu. Neredeyse ağlayacaktı. Seungmin bunu farkettiğinde elini kocasının yanağına koydu.

"Ağlama. Bugün en mutlu günümüz"

"İlk kez ağlıyorum bebeğim. Mutluluktan"

Seungmin Hyunjin'e daha çok sokuldu. Romantik ortamın dışında kalan Felix ve Changbin ikilisi ilerideki banka oturmuşlardu. Changbin elindeki kahveyi Felix'in eline verip yanına oturdu.

"Çok tatlılar." Felix kahvesinden bir yudum aldıktan sonra yeni evli çifte bakarak konuştu.

"İşaretlerini gördün mü? Köklerinde kalpler olan hayat ağacı. İnanılmaz."

Felix bu sefer Changbin'e bakmaya başladı. Bu vampir olaylarını ondan saklıyorlardu. Hala Changbin'in vampir olduğundan haberi yoktu.

Gün boyu sahilde beraber oturdular. 19 yaşında evlenen Seungmin için dünya pespembeydi. Kocasıyla musmutlu bir ömür geçirecekti.

_______________________________________________
Hayat Ağacı, insanların birbirleriyle ve doğayla bağını kurar. İnanışa göre, gözle görülemeyecek kadar göklere yükselir ve göklerdeki ışık dolu cennet alemine ulaşır.

Daha eski bir inanca göre ise birbirlerini çok seven eşlerden biri öldüğünde ruhu, eşini hayat ağacının altında bekler. Beraber cennete giderler.

Bu bölüm çok soft soft oldu yazarken ağladım

Nasıl gidiyo bu arada ne diyorsunuz

I'm Not Sorry I'm Dirty / Hyunmin✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin