Capitolul 2.

811 36 6
                                    

Nu imi vine sa cred ca m-am indragostit si totusi am facut-o.Pana de curand pentru mine iubirea era o minciuna care nu dureaza si la sfarsit cineva sufera. El m-a invata ce e dragostea dar si cum e sa suferi. Stiu ca desi nu vrea sa recunoasca el a mai fost indragostit de altcineva dar a suferit deoarece ea a l-a parasit .Am aflat asta chiar de la ea care acum regreta ca l-a parasit dar e prea tarziu .Si totusi ii vrea binele. Si acum imi amintesc ce mi-a spus :

"EL este un inger rebel..a devenit asa dupa ce l-am parasit.S-a schimbat mult dar stiu că tine la tine chiar daca nu recunoste .Pentru mine este prea tarziu dar pentru tine nu , te rog ajuta-l sa redevină ceea ce a fost ."    Dar ceea ce nu stia ea  este că si eu sunt un inger rebel.Chiar el mi-a spus asta :

"Stii ce cred eu despre tine? Esti un inger rebel care abia asteaptă sa se indrăgostească .Desi nu o recunosti asa este ."

Atunci nu l-am crezut dar m-ai tarziu am ajuns sa ma indrăgostesc tocmai de el .As vrea foarte mult sa ii pot spune ca  a avut dreptate dar si ca m-am indrăgostit de el dar nu pot .Nu vreau ca mai tarziu sa sufăr si sa imi las orgoliul calcat in picioare si mai ales de el .

Sa incep să mă prezint  .Numele meu este Anastasia si sunt in clasa a 12-a .Toata lumea ma stie drept o fata 'rea si rebela' ceva gen the bad girl dar nu ma deranjează poate că si sunt asa .Dacă va intrebati cine este cel de care m-am indragostit numele lui este Francisco si este cunoscut tot ca un bad boy al scolii, ironic ,nu? Dar nu asta m-a atras la el ..Inca imi amintesc prima zi in care ne-am intalnit:

-Scuza-mă ai cumva un foc ?

-De ce fumezi ? Nici macar nu pari genul de fata .

-Nu ma cunoşti , deci ai un foc?

-De ce fumezi daca ştii ca iti  face rău?  si el chiar in acel moment fuma, ce intrebare idioata .

-Pot sa te intreb acelaş lucru . 

 -Fumatul e medicamentul meu, al sufletului meu.

-Ai suferit din dragoste ,nu?

-Da din pacate..

-Chiar nu inteleg cum puteti sa credeti in asa ceva ? Dragostea nu e decat o mare minciună , la un moment dat totul se termina si suferiti ca niste prosti.

-Cred ca esti prima fata pe care o aud spunănd asta. Se vede ca nu te-ai indragostit niciodată.

-Asa este si nici nu o voi face niciodată.

Si in acel moment m-am enervat foarte tare . Doar vroiam un foc nu o conversatie cu el .Acum imi pare rau ca am reactionat asa...Dupa aceea conversatie am mai vorbit ,ne-am imprietenit dar el era distant .Atunci mi-am dat seama. Toate au prins sens. El e adevărat. E om, nu doar o persoană. El e sincer, el e sensibil, el e timid, el e blond, el e frumos, el e tot ce am nevoie. Mi-am dat seama că în adâncul lui zace un artist nedescoperit, zace o iubire profundă pentru orice. Găseşte frumuseţea în fiecare lucru insignifiant şi asta îl făcea pe el cu adevărat frumos. Vede binele în orice persoană, oricâte lucruri rele ar fi făcut. Nu contează nimic, el vede lumininiţa de la capătul tunelului într-un infinit întunecat. Nu am ştiut niciodată de ce m-am îndrăgostit de el, dar acum mi-am dat seama. M-am îndrăgostit pentru că e om, e uman, e sincer, e adevărat. M-am îndrăgostit când am vorbit cu această latură a lui. Pentru că în spatele acelei ignoranţe totale, lui chiar îi pasă de orice. Îşi înneacă lacrimile, vrea să pară puternic, dar noaptea numai el ştie câte gânduri îi invadează capul. Merită tot ce e mai bun şi sper că e fericit chiar şi fără mine. Mereu va exista o parte din mine care se va frânge când va auzi numele lui pentru că această poveste este o tragedie romantică şi eu sunt protagonista. Îl voi iubi mereu. O iubire neîmpărtăşită nu moare niciodată din păcate .


----------

Pana acum am povestit cam mult dar capitolul urmator o sa fie altfel.Sper sa va placa .

Ingeri rebeliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum