Din perspectiva Anastasiei :
Este luni si a inceput scoala.Se putea mai bine? Merg in clasa si vad o tocilara in locul meu .Ce cauta acolo ? Nu stie ca numai eu stau acolo ?!
- Hei inteligento , da-te din calea mea,aici stau eu !
Tacută, se conformeză .Isi indesa capul parcă mai adanc in cartile pe care le tinea in mană. Eram obisnuită sa vorbesc asa,toata lumea ma stie ca fata rea a liceului. Ocup locul pe care l-a lasat liber .Fară sa imi dau seama cineva ocupa locul de langa mine,dar exact cand sa ma uit cine a indraznit sa se aseze ma trezesc cu o pungă indesata in fața si cu intrebarea :
-Vrei si tu ?
-1.Nu mai vorbi cu mancare in gură .
2.Pleacă de pe locul acesta.
-Nu, e singurul loc liber. vocea lui era aspra, dură, dar imi trezea intr-o oarecare masură curiozitatea. E ceva ciudat.
Decid ca nu are rost sa imi bat capul cu el si plec de la ora, oricum aveam matematică.Mă duc in spatele scolii sa fumez . Dar l-am vazut pe el .Dupa mult timp ne-am intalnit accidental,mirosea, ca de obicei, a tutun. Un alt miros mi-a invadat narile. Alcool. Daca e asa fericit cum spune tuturor, de ce bea? De ce parea mai trist ca niciodata? Ma apropii de el si il intreb:
-De ce nu te uiți niciodata in ochii mei? De mult timp vreau sa te intreb asta .
Stiam ca era a baut prea mult si nu probabil nu o sa isi aduca aminte absolut nimic si decid ca nu o sa regret..prea multe.
-Pentru ca nu vreau sa ma indrăgostesc de tine . Mi-e frică de iubire.Mi-e frică sa ma indrăgostesc din nou , sa sufar din nou!
-N-ai de ce! Sunt în fața ta, cu sufletul gol. Învață-mă să iubesc. Învață și tu să iubești inca o data, prin mine.Stii bine ca inainte nici nu stiam ce e iubirea tu ma poti invata,tu ma poti schimba asa cum si eu pot sa te schimb in bine. Dragul meu nu trebuie sa iti mai fie frica de iubire.
Incerc sa ma apropii de el dar ma respinge . Ce se intampla ?
-Vrei adevarul? In ochii tai vad tot restul vietii mele .Si nu-mi pot imagina o lume fara tine, pur si simplu nu pot!Sau poate ca pot, dar nu vreau sa o fac. Si stii de ce? Pentru ca viata pe care as trai-o atunci, nu s-ar mai putea numi viata, ar fi un dezastru, un haos total .. un adevarat cosmar! Dar totusi nu pot !
Nu imi vine sa cred ce spune ! Dar nu e adevarat , sigur e din cauza betiei iar ziua urmatoare nu va recunoaste nimic din cele intamplate acum.Dar il vad ca continua sa vorbeasca:
-Nu cred ca ai inteles vreodata ca intreaga mea fiinta gravita in jurul tau si al destinului tau, nu am inteles ca erai totul... am considerat ca esti doar o faza si am ales sa ma indepartez .Dar am gresit foarte mult .
-Cred ca ai baut cam mult si nici eu nu stiu ce m-a apucat de am spus ceea ce am spus trebuie sa plec,pa.
Si am fugit de acolo imediat, de langa cel care mi-a furat inima,care mă face sa sufăr mereu .Stiu ca astea nu sunt adevarate sau poate mă minte.Nu vreau sa sufar mai mult decat o fac acum pentru ca nu as mai rezista.Atuni cand sunt cu el parca sunt o alta eu mai buna care nu este rea cu ceilalti din jur .El este singura mea slabiciune , pentru el as face orice.Trebuie sa il uit desi va fi foarte greu nu am de ales.
Din perspectiva lui:
Cand o vad plecand soptesc "imi pare rau" ea chiar crede ca am baut si nu stiu ce zic, poate e mai bine asa . Ce faci când vrei să înlături orice lucru rău de lângă persoana iubită, dar tu eşti singurul lucru rău din jurul ei? Eu am ales sa ma indepartez de ea.Asa este cel mai bine .Pana azi nu am mai vorbit cu ea de mult si am realizat ca eu chiar m-am indragostit de ea desi mi-am dat seama nu am ce sa fac.E ceva unic, ceva ce nu am mai simtit asa ceva pana acum pentru nimeni. Dar o sa o las sa plece desi doare ca naiba.As face totul pentru ea,pentru unica mea dragoste.
CITEȘTI
Ingeri rebeli
FanfictionL-am vazut cum stătea și fuma cu băieții, fără nicio grijă și cu o privire atât de pierdută încât probabil nu o să-și dea seama niciodată de nimic, de „prietenie”,sentimente sau ce-o fi între noi. Cred că încă sunt fraiera care îl visează și se gând...