Obisnuiam sa fiu o adolescenta obisnuita cu o viata frumoasa, fericita, asta pana ai aparut tu.Asta s-a schimbat cu timpul, nu poti face oamenii sa ramana in viata ta daca ei nu vor . Oricum , de ce mai intra in viata noastra daca au de gand sa plece si sa ne lase cu inima franta ? De ce m-am indragostit de el desi stiam ca poate niciodata nu ma va iubi?
Imi placea sa fiu fata rea fara sentimente, cu'sufletul de gheata' cum spuneai tu dar nu ti-a placut si m-ai schimbat. Poate aveai dreptate ieri la scoala cand ne-am intalnit dar nu inteleg de ce iti e frica? Daca am fi impreuna nu te-as parasi niciodata ,mi-ar fi prea greu sa fac asta.
Dar de acum incolo vreau sa te uit.Nu mai vreau sa sufar, o sa devin iar fata rea fara inima si nu o sa mai ma interesese nimic de tine .Stiu ca o sa fie greu dar nu am ce face m-am saturat de suferinta . O sa redevin din nou eu ,cea dinainte sa il cunosc.
Ma uit la ceas si vad ca este deja 7:30 si incep sa ma pregatesc pentru scoala .Imi fac un dus rapid si ma imbrag intr- fusta neagra si un tricou alb cu negru deoarece afara este clad si imi dau cu putin fond de ten si rimel .Imi iau geanta si plec spre scoala .Sper sa nu ma mai intalnesc cu Francisco. Pe drum ma intalnesc cu Roxana prietena mea cea mai buna si probabil si singura deoarece doar pe ea am lasat-o sa ma cunoasca asa cum sunt eu ,adevata eu si chiar nu regret asta deloc .
"-Buna Anastasia ! spune foarte bucuroasa mai mult ca sigur s-a intamplat ceva si vrea sa imi povesteasca."
"-Buna Roxi, spune repede ce s-a intamplat ca esti prea bucuroasa ,spun si incep sa rad, fata asta este foarte contagioasa "
"-Ok ,ok ma cunosti foarte bine il mai stii pe Cameron ,ti-am spus despre el si ca mi-a placut foarte mult ?"
"-Cum sa uit ? Roxana vorbeai non-stop despre el .Chiar am ajus sa il cunosc desi nu am vorbit niciodata cu el ,mereu exagereaza cand ii place de cineva"
"-Deci am vorbit cu el si diseara mergem la o intalnireee!! Abia astept si dupa aceasta intalnire mai mult ca sigur o sa fim impreuna! incepe sa tipe de bucurie ,chiar nu stiu cum poate sa fie asa de bucuroasa tot timpul dar cred ca de asta suntem prietene , e opusul meu"
"-Deci vin la tine sa te ajut sa te pregatesti pentru intalnire? "
"-Mai intrebi? Anastasia te pricepi cel mai bine ! Dupa ore vii la mine ok?"
"Bine ne intalnim in fata scolii"
Aproape ajungem la scoala dar aud o masina claxonand si ma intorc dar il vad pe Francisco coborand din masina si venind spe mine .
"'-Anastasia poti sa vii cu mine ? Vreau neaparat sa vorbesc cu tine te rog "
"-De ce ? Deja stiu ca nu credeai ce ai spus ieri deci nu mai avem ce vorbi"
"-Nu este asta, te rog doar 10 minute nu iti cer prea mult "
"-Bine dar dupa sa nu ma mai derajezi "
"-Daca dupa ce vom vorbi asta vrei asa vom face "
"-Roxana te superi daca mergi singura? "
"-Nu , ne vedem la scoala Anastasia "
Oare ce vrea sa vorbeasca cu mine? Mai mult ca sigur doar regreta ce a spus ieri .Merg cu el in masina dar habar nu am unde .
"-Aaa Francisco?"
"-Da ? Ce este? "
"-Nu mi-ai spus unde mergem plus ca ai zis doar 10 minute !"
"-Nu te grabi, am sa iti spun ceva foarte important , si multe depind de asta "
Observ ca parcheaza masina pe margine si se uita in ochii mei .Cred ca e a doua oara cand face asta . Sper doar sa nu ma raneasca ce o sa spuna .Nu cred ca as rezista .
"Anastasia..imi este foarte greu sa iti spus asta dar eu ..... eu chiar nu stiu cum sa iti spun asta dar ...."
Ii este foarte greu sa vorbeasca si vad ca se intristeaza din senin si curiozitatea incepe sa apara .Ce vrea sa imi spune si ii este asa de greu ? Chiar nu mai inteleg nimic din ceea ce se intampla.
"Nu o sa o mai lungesc eu ...."
----------
Ce credeti ca vrea sa ii spuna Francisco ? Sper sa va placa acest capitol desi este putin cam scurt urmatorul o sa il fac mai luung :). Daca vrea cineva dedicatie la urmatorul capitol sa lase un comentariu .
CITEȘTI
Ingeri rebeli
FanfictionL-am vazut cum stătea și fuma cu băieții, fără nicio grijă și cu o privire atât de pierdută încât probabil nu o să-și dea seama niciodată de nimic, de „prietenie”,sentimente sau ce-o fi între noi. Cred că încă sunt fraiera care îl visează și se gând...