Capitolul 12.

155 12 2
                                    

Știi,uneori te saturi din a mai încerca. Uneori ai sentimentul acela,de parcă fiecare persoană care intră în viața ta e lângă tine ca apoi să te rănească si sa dispara din viata ta . Uneori nu mai știi ce să spui,când să spui,dacă să spui sau nu ..

Uneori ai o durere în piept de nedescris și tot ce îți dorești este o persoană care chiar să merite eforturi. Uneori ai o durere sufletească atât de mare,încât ai un nod în gât și te abții din plâns. Și te întrebi..pentru cât timp mai pot fi o persoană puternica? Căci îți vine să lași totul în urmă și să pleci de tot. Dar parca ceva nu te lasa sa pleci.


Astazi mi-am dat seama ca oricat as incerca sa il uit pe Francisco nu o sa pot.El a fost si va fi mereu prima mea dragoste.A trecut o luna aproape de la cele intamplate in club si inca nu mi-am revenit.Dar am zis ca o sa il fac sa plateasca.Cu Seba ma inteleg din ce in ce mai bine si impreuna cu el am facut un plan de razbunare desi el zice ca e un plan copilaros dar totusi a acceptat.


E ciudat cand te gandesti ca odata ce te desparti de o persoana viata ta se schimba radical , sa te gandesti ca niciodata nu o sa o mai saruti , nu o sa o mai iei niciodata de mana chiar daca ti-a intrat deja in instinct, nu o sa mai adormi la pieptul ei , nu o sa va mai vedeti atat de des, nu o sa mai fie conversatiile lungi si dragute de neuitat , ca celeilalte persoane nu o sa ii mai pese atat de mult de tine cat iti pasa tie..e trist doar sa te gandesti cat o sa va departati de tot , si e ingrozitor sa simti asta si sa nu poti face nimic din cauza orgoliului.Poate acesta este cel mai mare defect al meu,orgoliul,dar nu pot sa renunt la el.

M-am ridicat din pat si m-am imbracat cu o pereche de blugi albastrii si un tricou alb si mi-am prins parul coborand jos.


"Seba,unde esti? " strig,cautandu-l prin casa.Unde o fi?

"Sunt in bucatarie,vino jos" tipa mai tare ca sa il aud.

"Deci esti gata pentru planul nostru?" il intreb oarecum incantata.

"Da,dar tot mi se pare o idee prosteasca de copii mici .Printesa,ce rezolvi daca il faci gelos?Si in plus ii parea rau atunci si tu l-ai respins in cel mai urat mod spunandui ca nu l-ai iubit niciodata.Nu e de ajuns?" spune incruntandu-se putin si devenind serios,rareori devine serios.

"Nu,trebuie sa simta si el ceea ce am simtit si eu cand l-am vazut cu roscata aia siliconata.Credeam ca are gusturi mai bune."spun enervandu-ma deoarece mi-am adus aminte de ea.Ma intreb ,oare cate operatii estetice si-a facut? Daca o sa o intalnesc sigur o sa o intreb.

"Tu chiar vrei sa il faci sa suferi.Chiar vrei sa distrugi si ultima sansa de a fii cu el?"spune asteptand ca eu sa ma razgandesc.

"Aceea sansa s-a dus de mult.Nu vreau sa mai vorbin despre el.Esti gata sa plecam ?"

"Sigur,dar ce trebuie sa cumparam?" intreaba curios.

"Haine" acum daca nu m-ar cunoaste ar incepe sa se planga dar stie ca nici mie nu imi place sa merg la mall deci nu o sa stam mult.

"Stii ceva? Asta e unul din motivele pentru care imi place ca esti diferita de alte fete.Nu stai ore intreci la cumparaturi si le urasti ca si mine.Rar mai intalnesti asa ceva."spune incepand sa zambeasca aratandu-si gropitele.

"Haide,gropite trebuie sa ne grabim"

In scurt timp ajungem deoarece stau foarte aproape de mall.Desi nu am mai fost de mult imi amintesc locul fiecarui magazin deoarece nu este un mall foarte mare dar asta e ceea ce imi place.Dupa aproape o ora sunt gata mi-am luat o pereche de blugi negri stramti,doua tricouri tot negre si o camasa visinie.Doar il mai asteptam pe Seba sa iasa dintr-un magazin care se pare ca este preferatul lui .Din cate am vazut din vitrina chiar aveau haine de bun gust.Dupa cateva secunde aud un bazait ce vine de la telefonul meu si era un mesaj de la Seba"Francisco este in magazin cu mine.Daca inca mai vrei sa faci planul ala stupid si copilaros intra repede." Nu am mai stat pe ganduri si am intrat ducandu-ma la Seba care vorbea cu Francisco?!


"Francisco,ce faci?De cand nu te-am mai vazut!"spun afisand un zambet cat se poate de adevarat si ma duc sa il imbratisez.

"Bine,tu?" spune fiind usor surpins si imi raspunde la imbratisare.Trebuie sa recunosc ca arata chiar foarte bine.Stop!Nu trebuie sa ma mai gandesc la asta.Dar e imposibil ..si mirosul specific lui agh! trebuie sa incetez.

"Bine.Seba,iubitule mai stai mult sau mergem?" ii soptesc incet dar fiind atenta ca Francisco sa auda ce ii spun.

"Sigur printesa.Scuze frate dar trebuie sa mergem,avem niste planuri pentru diseara,mai vorbim."


Planuri pentru diseara?Hm..cum de nu m-am gandit la asta.Bravo Seba!Oarecum ma simteam prost pentru ce am facut.Dar nu mai pot da timpul inapoi desi as vrea.

Dupa plecam si ajungem in masina si observ ca nu porneste ,sigur vrea sa vorbesca cu mine.Incerc sa ma prefac ca sunt atenta la peisajul de afara dar degeaba.Nu aveam la ce sa ma uit inafara de mall.

"Te simti cumva mai bine ca ai facut asta?" ma intreaba ridicand o spranceana.

"Da..oarecum" spun incercand sa fiu sigura pe ceea ce spun dar nu e adevarat.Mai aveam putin si imi pierdeam controlul cand i-am vazut fata cand i-am spus lui Seba iubitule.

"Stii ca nu ma poti minti.Regreti ca ai facut asta?"

"Eu da dar orgoliul meu nu.Criar imi pare rau dar nu este vina mea ca nu a avut incredere in mine.Nu i-am gresit cu nimic si totusi nu m-a crezut si a inceput sa tipe la mine.Si stii bine ca nimeni nu are voie sa tipe la mine deoarece reactionez foarte urat.Acum haide sa mergem acasa.Ma simt putin rau.Apropo ce planuri avem diseara?"

Nu a mai zis nimic tot drumul pana am ajuns acasa.Stiam ca e dezamagit de mine si comportamentul meu.Ne-am luat la revedere si el s-a dus acasa.

Am urcat scarile si m-am schimbat intr-o pereche de pijamale scurte si rosii si m-am bagat in patul meu .M-am uitat prin camera si totul era imprastiat.Nu am mai facut curat de mult hainele erau peste tot .Unele erau chiar si agatate pe lustra .Cartile erau si ele imprastiate ca restul lucrurilor din camera mea sau mai nou cum ii spun eu barlogul meu.Am vrut sa ma culc dar am auzit telefonu ca am primit un mesaj.

"Chiar daca ai plecat eu sunt si voi fii mereu aici pentru tine, asteptandu-te cu bratele deschise , sperand ca te vei intoarce intr-o zi cand o sa ai nevoie de cineva si o sa iti amintesti de mine..Atunci inima mea o sa fie tot rupta dar o sa gasesc puterea sa te iubesc la fel..pentru ca nu o sa incetez niciodata din a o face.

Poate ca o sa dureze mult timp pana atunci sau poate ziua aceea nu va mai venii, dar eu doar o sa astept sa treaca zilele mai repede si nu o sa imi pierd speranta..chiar daca poate e o speranta falsa nu o sa incetez niciodata deoarece speranta moare ultima.Te iubesc-Francisco."

Stateam si ma gandeam daca ar trebui sa ii raspund sau nu.Am hotarat ca trebuie sa o fac dar ce ar trebui sa ii scriu?Vroiam atat de tare sa ii scriu Te iubesc dar parca ceva nu ma lasa.Ce ar trebui sa fac?!

---

De acum o sa incep sa scriu capitole mai lungi si o sa incerc sa descriu mai multe lucruri.Sper sa va placa :)

Ingeri rebeliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum