17|İyi ki doğdun

2K 147 196
                                    

🐾

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐾

Saatlerdir oradan oraya koşturup duruyorduk. Naruto çocukken nasılsa hâlâ öyleydi. Parka gittiğimiz zamanlarda binilmedik alet bırakazdı. Yine aynı Naruto şimdide koca lunaparkı tavaf etmişti. Ben bazısına binmek istemeyince ufak kulakları aşağı bakmaya başlıyor acıtasyon yapıyordu. Kıyamayıp onunla gerekli gereksiz her şeye binmiştim.

Saat gece yarısına yaklaşırken tüm oyuncakları bitirmiştik. Etraf karanlık ama ışıl ışıldı. Parkın rengarenk görüntüsü her yanı aydınlatıyordu. Yarından itibaren tüm hayatımın değişeceğini hissediyordum. İster istemez gergindim. Ancak bunu ona belli etmedim. Mavileri parlayarak etrafta dolanırken kol saatime baktım.

23.56

Naruto biraz ilerideki yavru köpeği sevmeye gittiğinde ardından onu izledim. Siyah köpeğin önünde edildiği sırada köpek onun dizlerine çıkıp turuncu kulaklarını koklamaya başladı. Naruto huylanarak güldüğünde gözlerimi oradan çekemedim.

Kusursuzdu.

Bir süre köpekle oynadıktan sonra saatin farkında bile olmadan etrafa bakınıyordu. Sırtı bana dönük bir şekilde oyuncaklarda göz gezdirdi. Tahminen binmediği bir şey arıyordu. Kol saatime baktım.

Memnunca gülümseyip hızlı birkaç adımda kolunu tuttum. Bedeni bana döndüğünde yüzünü avuçlarımın arasına alıp dudaklarına kapandım.

00.00

Başta tepkisiz kalsada ellerini ensemde birleştirip bana karşılık verdi. Tüm kalabalık kendi halinde eğleniyorken parkın ortasında, renkli ışıklar üzerimizde dans ederken saniyelerce öpüştük...

Yavaşça yüzünü benden çektiğinde gözlerimi açıp açık mavi irislerine baktım.

Hâlâ yanağında olan elimle elmacık kemiğini okşadım.

"İyi ki doğdun bebeğim..."

Gülümsedi. Gözleri kısılmış pembe dudakları şişmişti. Bakışları bende gezerken bedenime sıkıca sarıldı.

"İyi ki beni buldun Saske... Sen olmasaydın bir kere bile mutlu olamazdım"

Kollarımı beline sıkıca sarıp boynunu öptüm. Tatlı kokusunu ciğerlerime doldurdum.

"Ben ölene kadar, yüzünü güldürmek için yaşayacağım... O yüzden eskiden yaşanan tüm kötü günleri geride bırak... Geçmişini değiştiremem. Buna yetecek gücüm yok... Ama sana kusursuz bir gelecek sunmak için her şeyi yapabilirim. Naruto... Sen benim başıma gelen en güzel şeysin..."

HYBRID | SasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin