Bugün hazırlıklarım uzun sürecek gibiydi son hafta eğitimimin son haftası planlar kurulmuş yer belirlenmiş öldürülücek kişi tespit edilmiş ve ortam hazırlanmıştı tuzağı kurmuştuk öldürülecek kişi gücün şöhretin sahibi ve o güç bir güzelliğe yenilecekti planı defalarca kafamda tekrarlayıp oluşturdum bu planı anlatırlarken oluşan ciddiyeti kemiklerime hatta iliklerime kadar hissetmiştim çok farklı hissediyordum çünkü o gün Harry ciddiyetiyle çok farklı birisiydi tanıdığım neşeli Harry değil de ülkeyi yöneten başkan gibiydi Robert Keskin nişancı gibiydi tarifsiz duygularımı bırakmalıydım bir haftadır plan işleme süreci ve bir hafta hazırlık süreciyle oluşuyordu bu hafta hazırlık süreci ve hızlı sakin adımlarla ilerlemeliydim.
############################
Plan gecesi saat 19:05 Harry ciddi bir şekilde masaya bıraktığı resimleri Bella ya gösterdi görev basitti fakat zorlayıcıydı ama aldığı ücret için bu görevi en güvendiği ajanı Robert ve ilk görev için heyecanlanan Bella ya verecekti "adam bu adı Alexander Goblion doğum tarihi 1952 yaş 48 ünlü iş adamı fakat öteki yüzü uyuşturucu kaçakçılığı ve satıcılığı dünyanın en güçlü adamı Alexander Goblion Bella'nın güzelliğiyle yenilip ölmeli"
"Bella'nın güzelliği? " Robert tek kaşını kaldırarak Harry'e baktı az çok anlamıştı ama plan daha açıklayıcı olmalıydı sonuçta Robert eski ajan olsa da anlamış olsa da Bella daha yeniydi ve anlamamış olabilirdi kötü bir şey olsun istemiyordu
"Bella Alexander Goblion'i etkileyip çatı katına davet etmeli sonrası sende Robert" Harry ciddi bir şekilde Robert'e baktı çünkü ilk görev de olsa bu Bella için zor ve ağır bir görevdi öldürülecek kişinin işini Robert bitirecekti bunu Robert'e ciddi yüzüyle anlatmıştı
"O iş bende Harry" Robert anladığı gözlerle Harry'e baktı ikisi gayet ciddi ve netti fakat Bella endişeli ve heyecanlıydı yüzünden okunuyordu
"Harry ben bu kişiyi nasıl etkilemeliyim yani ne tür şeyleri beğeniyor da çabuk etkileniyor? " Bella daha fazla bilgi sahibi olmak istiyordu ki o gece büyük bir kozla hareket edebilmek için
"Dans,sex, güzellik ve en önemlisi tek bacak açık kıyafetler ve sen onu dans ile güzellik üzerine çağıracaktın ajan Jo " Bella anlayarak fotoğraflara bakmaya devam etmişti herşey ince kusursuz bir plan üzerineydi hızlı ve sakin adımlarla bu işi bitireceklerdi.################################
Aldığım yırtmaçlı kıyafeti deniyordum tek bacağı açık ama önce şu kıllarımı halletmeliydim yoksa güzellik kalmayacaktı fazla yoktu ama olsun kusursuz olmalıydım yoksa tek bir hatta beni bitirirdi.
"Oh afedersin! " kapıyı kırarcasına içeri giren bir adet Robert ile göz göze geldik ardından arkasını hızla döndü komik mi ne gülüyorsunuz? Bacaklarım da hafif de olsa kıl var ama görünmüyordu Tanrım minettarım ah tabi ya bir fikrim var acaba şu video da izlediğim seksi kız davranışlarını Robert'e denesem nasıl olur bunu düşünürken dudaklarım şeytanın gülümsemesi haline dönüşmüştü "Robert bakabilirsin çıplak değilim" bana döndüğün de ise taktikleri denemeye başladım "güzel miyim? " tebessüm göstererek sordum o ise beni süzüyordu gülmemek için kendimi tutuyordum bu hali çok komikti "güzel güzel de Bella" tek kaşını kaldırarak bana bakan Robert'e baktım noldu birden bire de böyle kızdı? Kıllarım görünmüyordu uzaktan yani yoksa görünüyor mu? Ah Tanrım çok utanç verici.
"Bella Harry güzel ol dedi çıplak değil"
"Robert iyi misin? Harry Alexander Goblion'un yırtmaçlı kıyafetleri sevdiğini söyledi bu yüzden bunu aldım ayrıca oldu da bence"
"Harry yırtmaçlı kıyafet giyinmeni istemedi ama haksız mıyım? "
"Robert... " yırtmaça neden takıldı bilmiyorum ama şu seksi kız davranışını hızlıca öğrenmem için denemeliydim ve burda deneme tahtası Robert'i yavaş yavaş ona doğru yaklaştım ben yaklaştıkça o uzaklaşıyordu buda sinirimi bozmuştu.
"Robert yerinde dursana ya şurda nasıl dikkat çekilir denemeleri yapayım dedim ama sen kaçıyorsun... "
"Dikkat? Bir dakika sen nasıl dikkat çekileceğini bilmiyor musun? " dedi gülerek aptal Bella çaktırmadan bişey yapamazsın sen zaten beceriksiz, kendi kendine bir müddet güldükten sonra bana dönen Robert'e öfkeyle bakınca susup elleriyle 'devam et' şeklinde emretti o izin verince videodaki hareketleri yapmaya başladım ilk önce ona doğru yürüyüp yan yan güldüm ardından açık bacağımı göstererek elimle kendime hava verdim ama Robert yanımdan uzaklaşıp "işim var hem ayrıca fazla abartmana gerek yok" dedi ve gitti ah Tanrım kendimi red edilmiş hissediyorum ama bu yaptığım davranışlarda komikti, istemsizce gülmeye başladım.
Hızla üstümü değiştirip aşağıya indim açtım gerçekten çok açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M JO!
Fantasy"Jo yardım et jooo" Hızla gözlerini açan ajan jo hareket edemeden bağlandığı sandalyeye baktı.. "Annene ne kadar da çok benziyorsun! " "Annemi öldürürken de böyle bağlamış mıydın pislik herif? " "Üvey anneni mi diyorsun? Evet böyle bağladım gözleri...