»»----Osamu's your boyfriend -----««
ღ
ღ
ღ
ღ
⭒O MÜKEMMEL BİR ERKEK ARKADAŞ!
Aaaa onu seviyoruuumm 😭😭😭😭(yazar hanım sakin)⭒ O çok tatlı seni saatlerce dinleyebilir. Sesinin güzel olduğunu düşünüyor.
⭒Elleriyle yüzünü kaplar ve seni öpmek için eğilir böylece parmak uçlarına çıkmak zorunda kalmazsın.
⭒En sevdiğin yemekleri yapar size verirken göz temasından kaçınır çünkü utangaç davranıyor. Siz yemeye başlar başlamaz size bakıyor ve nasıl olduğunu soruyor. Her seferinde cevabınız aynı 'MÜKEMMEL'
⭒Şirin bir kafede ve ya halka açık parklarda el ele uzun yürüyüşler gibi alçak gönüllü randevularınız olur!
⭒Siz üşürseniz çeketini size vermek yerine fermuarı açar sizi kendine bastırır ve fermuarı geri çeker. Ona kıyasla çok küçüksünüz. Sadece kafanızın küçük bir kısmı görünüyor.
⭒Senin yaptığın yemeklerin fotoğrafını çekmeyi çok seviyor. Özellikle de masanın estetik açıdan hoş yiyeceklerle dolu olduğu ve senin o kadar sevimli göründüğün o resimleri... Onun yüzü kıpkırmızı!
⭒Genellikle uzun süreli öpücüklere dönüşen randevulardan sonra sizi evinin kapısında öper- ama o kadar tatlı ki o daha fazla öpücük için kelimenin tam anlamıyla sizi evinize sürükleyecek.
·͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙
Bir keresinde birlikte yemek yerken Atsumu hızlıca odaya kapıyı çarparak girince siz korkmuş ve yanlışlıkla Osamu'nun burnuna ketçap sıkmıştınız...
ღ
ღ
ღ
»»----🍙----««
╔═══════════════╗
Sonraki bölüm:
Headcannon
╚═══════════════╝💜 Görüşmek üzere güzel insanlar.
YOU ARE READING
𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪
Fanfiction𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙫𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ● ● →𝘾𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙧 → 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞!