»»————Atsumu's your boyfriend————««
ღ
ღ
ღ
ღ
⭒İkiniz dünyanın en çatlak çiftisiniz.
⭒O kadar heyecanlı ve enerjik ki onunla takılırken her zaman adrenalin pompalıyorsunuz.
⭒ Randevularınız genellikle macera parkları ve oyun salonları gibi açık hava da oluyor.
⭒ Sana her zaman hediyelik eşya çanta vb. şeyler alır.
⭒ONUN YANINDAYKEN GÜLMEMEK İMKANSIZ
⭒ Fiziksel olarak yorulursanız (ki her seferinde olur) mükemmel erkek arkadaş olarak seni sırtında taşıyacak bu yüzden çok şey elde edeceksiniz (☺️)
⭒ Voleybol dışında aklında hep sen varsın. Herhangi bir markete girdiğinde bile en sevdiğin atıştırmalıklardan alacak ve bunu kesinlikle abartarak.
⭒Sevimli çift kıyafetleri! Siz sevgili olmadan önce 'asla yapmayacağım' dedikleri arasındaydı ama bir şekilde bu sözü kırdı.
⭒ Yarı halka açık yerlerde sevişirsiniz- fotoğraf kabinleri, hız treninin koltukları, özel kafe kabinleri..
⭒İkinizinde saçma sapan şeyler hakkında konuştuğunuz bir piknik date günlerinde başını sizin kucağınıza koyduğu zaman onun yaptığı şakaya kahkahayı basacaksınız.(?)
⭒O iyi bir dinleyici
⭒Sinirli olduğu ya da odaklanmaya çalıştığı bir zamanda onu rahatsız ederseniz sizin kalbinizi kırar sonrasında çok özür diler ve bir şekilde gönlünüzü alır.
⭒Size bir şey ısmarladığında HER seferinde sizin yemeğinizi yer ama onlar senindi değil mi? Atsumu daha fazlasını almak için yola koyuldu bile!
·͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙
ღ
ღ
»»————😎————««
╔═══════════════╗
Sıradaki bölüm:
Headcannon
╚═══════════════╝💜Bol bol su içmeyi ve kendinize iyi bakmayı unutmayın! Sonraki bölümde görüşmek üzere!
YOU ARE READING
𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪
Fanfic𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙫𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ● ● →𝘾𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙧 → 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞!