»»----Tobio's your boyfriend----««
ღ
ღ
ღ
ღ
⭒O ilişkinizin başlarında çok katı muhtemelen ilk ilişkisi. Bu nedenle her şey hakkında çok güvensiz hissediyor.
⭒Ama zaman geçtikçe daha iyi anlaşıyorsunuz ve resmen herkesin isteyebilceği bir erkek arkadaşa dönüşüyor.
⭒ÖPÜCÜKLERİNİ SEVİYOR!
⭒Oyunlarından önce ve sonra seni öper, okuldan önce öper, antrenmana gitmeden öper. KİSSES!
⭒Eğer ondan daha küçükseniz o zaman boyunuzla dalga geçecektir ama aslında onu seviyor. Dünyanın en tatlı varlığı olduğunu düşünüyor.
⭒Onun çalışmasına yardımcı oluyorsun. Sen oradayken zor odaklanıyor ama sana daha iyisini yapabileceğini göstermeye kararlı.
⭒Ayrıca sınavda başarılı olduğunda senden öpücükler ve kucaklaşmalar istiyor.
⭒Uzun bir günün ardından onu lütfen dinleyin. Hatalarından ve onu çıldırtan şeylerden bahsedecek.
⭒Bazen çok güvensiz hissediyor çünkü seni haketmediğini düşünüyor. Voleybola çok vakit ayırıyor ama sen ona rağmen onu destekliyorsun.
⭒Maçlarına gel ve onu neşelendir. İlişkinizin başlarında çok utangaç çünkü bütün takım onunla dalga geçiyor ama yine de çok takdir ediyor çünkü senin varlığın onu daha güçlü yapar.
⭒Onun kıyafetlerini giydiğinde deli gibi kızarıcak.
⭒Saçlarıyla oynadığında elinizde erir neredeyse uykuya dalacak.
⭒Yalnızken o her zaman sana sarılıyor, başını seninkinin üzerine saçlarına yumuşak öpücükler bırakıyor. Kollarının etrafınızdaki tutuşu sağlam ama nazik.
⭒Seni kesinlikle süslü randevulara götürecek. Arada bir sizin için süslü kıyafetler ve çiçekle daha da lüks bir restorana ayarlayacak ve elbette bir beyefendi olduğu için o ödeyecek.
⭒Okuldaki masanın üstüne küçük hediyeler bırakacak. Süslü bir kalem ya da buna benzer şeyler.
⭒MILKSHAKE TARİHLERİ!
Haftada en az bir kere okuldan sonra.⭒Sütünü paylaşmaya istekli olduğu tek kişisin.
⭒Bazen okulda sıranın üstünde en sevdiğin sütün bir paketini bulursun.
⭒Siz HER ZAMAN molalarda süt içip birileri veya bir şey hakkında saçma sapan şeyler konuşuyorsunuz ve bazen Hinata size katılır.
⭒Antrenmana geldiğinizde takım onunla çok dalga geçer ama herkes orada olmanızı takdir eder çünkü genellikle Kags o zaman çok daha sakindir.
·͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙
ღ
ღ
。・゚゚・🍶・゚゚・。
╔═══════════════╗
Sıradaki bölüm:
Bokuto's your boyfriend
╚═══════════════╝💜Görüşmek üzere gülümsemeyi unutmayın!
YOU ARE READING
𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪
Fanfiction𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙫𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ● ● →𝘾𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙧 → 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞!