»»----Suna's your boyfriend----««
ღ
ღ
ღ
ღ
⭒O soğukkanlı bir çocuk. Sosyal medyada övünmek ve benzeri şeylere ihtiyacı yok. Onun müzik dinlerken veya bir şey yerken senin varlığına ihtiyacı var.
⭒ Gece onda yatıya kaldığında diş fırçalarken ya da rastgele bir şeyler yaparken senin fotoğrafını çekiyor. (seni onun en sevdiği büyük boy gömleği içinde lavobaya eğildiğini görür ve sertleşir... )
⭒Randevularınızın çoğu evde geçiyor. Seninle film izlemeyi özellikle korku filmi izlemeyi çok seviyor çünkü sen ona yapışıyorsun.
⭒Birlikteyken durmadan abur cubur sipariş ediyorsunuz. Bazen sevimli browni ve kurabiyeler pişiriyorsunuz.
⭒Dışarı çıktığınızda voleybol arkadaşlarıyla beraber kaykay pistine gidersiniz.
⭒Onu senin arkadaşlarınla takılmaya götürürsen çok homurdanacak çünkü o sadece seninle zaman geçirmek istiyor. Yine de kabul ediyor çünkü sen varsın.
⭒Onun etrafında olmanı seviyor. Aşırı koruyucu biri olmasa da senin birisi yüzünden üzülmene katlanamaz! Geri çekilinceye kadar ona tilki gözleriyle bakar 🦊
⭒Size kapüşonlularını 1 haftalığına verir ve sonra sadece sizin gibi koktuğu için geri alır bu döngü sürekli devam eder böylece her hafta başka kapüşonlu ve çeket giyersiniz.
⭒ KANEPEDE TEMBEL MAKYAJ SEANSLARI!
Eli ensenizi tutarak yüzünü ona doğru eğiyor işin bitince yavaş öpücükler...·͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙
ღ
ღ
»»----🦊----««
╔═══════════════╗
Sıradaki bölüm:
Atsumu's your boyfriend
╚═══════════════╝💜Şimdilik hoşçakalın! Bol bol su içmeyi ve kendinize iyi bakmayı unutmayın!
YOU ARE READING
𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪
Fanfic𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙫𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ● ● →𝘾𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙧 → 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞!