»»----Bokuto's your boyfriend----««
ღ
ღ
ღ
ღ
⭒İlişkinizin üzerinden bir kaç ay geçmesine rağmen sizi nasıl elde ettiğinden emin değil.
⭒Seni ilk gördüğünde antrenmandaydı ve bakmadan edemedi çünkü gerçek bir insan nasıl kadar güzel olabir? Kafasına gelen topla yere yapıştı. Zavallı çocuğa yardım ederken şimdiye kadarki en parlak yanaklarında ve kulaklarında belirdi. Saçları anında düştü ve emo moduna giriş yaptı.
⭒Daha sonra koç onu azarlar ve sende utandığın için spor salonundan çıkarsın.
⭒Bir şekilde yazışmaya başladınız. Bokuto şu ana kadar ki en tuhaf metin yazarı olabilir.
⭒Evet ilişkinizin başlarında size durmadan voleyboldan bahsedecek ve size terli fotoğraflarını gönderecek. (👀)
⭒Her zaman voleybol antrenmanlarına gelmeni istiyor.
'Gelin miiii?'
'Beni antrenmanda izle! Lütfenn?!'
'Burdayım! Antrenmana başlamak için seni bekliyoruuumm.'
⭒Gibi mesajlar çok alıyorsun. Ona asla hayır diyemezsin çünkü seni görünce her zaman ÇOK mutlu olur.
⭒Ona sizi zaten etkilemiş olduğunuzu söyleseniz bile her zaman sizi etkilemek istiyor.
⭒Sarılmaları sever! Bir zafer ya da yenilgiden sonra sarılmalar, okuldan önce ve sonra sarılmalar, selamlaşma ve vedalaşma olarak sarılmalar... Böylece sizi büyük ve güçlü kollarına alabilir. Bazen o kadar uzun süre sarılıyorsunuz ki zar zor nefes alıyorsunuz. Onu seviyorsunuz çünkü bu onun sevgi ve şeflatinin gösterme şekli.
⭒Aynı zamanda onun emo modunun tedavisi sensin! Çok nadir siz bile ona yardım edemezsiniz ve bunu aşmak onun sorumluluğundadır.
⭒Randevularınızın çoğu evde geçiyor çünkü o antrenmandan çıkmış ve yorgun oluyor. Bu yüzden iyi bir film ya da dizi ve bazı güzel atıştırmalıkların olduğu soğuk bir gece gerçekten iyi. İstediği gibi sana sarılabilir.
⭒Parmaklarını sıcak yumuşacık teninde gezdirmeyi sever. Bu onu rahatlatıyor.
·͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙⁺˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚⁺‧͙
Size gece 3'te mesaj attı. Ay'ın çekilmiş bir fotoğrafı ve altında 'Seni düşünüyorum' yazıyor.
Bir sonraki mesaj da ise kurt adam olmak istediğinden bahsediyor. O kadar çok gülersin ki seni uyandırdığı için kızamazsın bile.
ღ
ღ
ღ
。・゚゚・🦉・゚゚・。
╔═══════════════╗
Sıradaki bölüm:
Headcannon
╚═══════════════╝💜GÖRÜŞÜRÜZ KENDİNİZE VE SEVDİKLERİNİZE İYİ BAKIN!
YOU ARE READING
𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪
Fiksi Penggemar𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙫𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ● ● →𝘾𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙧 → 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞!