»»----Sen uyurken eve geliyorlar
Karakterler: Suna Rintarou, Kuroo Tetsurou, Akaashi Keiji, Ushijima Wakatoshi
Bölüm şarkısı: Pink Sweat$- At my worst
✩。:*•.──────────.•*:。✩
Suna:
-Sessizce eve gelir. Uzun ve gürültülü bir antrenmandan sonra küçük evinin rahatlığına dönmeyi seviyor.
-Gözünün ucuyla seni yumuşak bir battaniyeye sarılı kanepede uyurken görür. Kanepeye doğru ilerlerken yanağını dürtüp saçlarını düzeltirken
Geri döndüm cutie
- diye fısıldıyor.
-Suna'nın gözleri, sizi biraz daha sıkı tutarken, yüzünüzden ayrılmıyor. Muhtemelen günün yorgunluğunu attığını biliyor. Sana yemek hazırlamaya gidiyor.
- Yanaklarınızı çimdiklemesiyle uyanırsınız. Televizyonda en sevdiğin program oynuyor ve sevdiğin atıştırmalıklar sehpanın üstünde.
。・゚゚・🦊・゚゚・。
Kuroo:
-Genellikle içeri girer girmez sizi arar.
- Eve geldiğinde, adınızı ve diğer utanç verici takma adlarınız ile sizi aramasına alışkınsınız.
- Seni başın masanın üzerinde uyurken görünce gülümser. Bacağınızı sandalyeye dayamış garip bir pozisyondayken bile nasıl bu kadar mutlu ve huzurlu görünebildiğinizi merak ediyor.
-Hızlı bir fotoğraf çekmeden önce (daha sonra seninle dalga geçmek için). "Muhtemelen bu pozisyon rahat değildir" diye düşünüyor.
-Gözleriniz açılıncaya kadar sizi korkutmamak için kolunuza hafifçe vurur. Odadaki geniş, rahat yatağın varlığını vurgulayarak birlikte kestirmeyi teklif ediyor. Başını salladığında yüzünü ellerinin arasına alır ve alnına yumuşak bir öpücük bırakır.
。・゚゚・😼・゚゚・。
Akaashi:
-Sessiz ve dikkatli bir şekilde dairenin sıcaklığına adım atıyor.
- Seni nerede bulacağını biliyor. Sanki varlığını aramanın ikinci doğası var.
-Yüksek sesle yere vuran ayakkabılarından sıyrılan Akaashi, yatak odasına girer ve yanaklarınızı bir, sonra iki kez öper, hafifçe gülümser ve çevik parmaklarıyla yüzünüzdeki saçı hareket ettirir.
-Her zamanki yemek öncesi çayını yapmak için mutfağa gitmeden en sevdiği kapüşonu giyiyor, kestirmeyi sevmiyor, bu yüzden sıcak bir içecekle gevşemeyi tercih ediyor.
- Yatağa giriyor, bir elinde çay bardağıyla, diğer eliyle, parmaklarını nazikçe saçlarınızda gezdiriyor, çayının sıcaklığı vücudunuzdan gelen sıcaklıkla kıyaslanamaz.
。・゚゚・🏐・゚゚・。
Ushijima:
-Antrenmandan eve geldiğinde hemen yanında olmak istiyor. Yorgun ve kasları ağrıyor.
-Seni yatakta, kolların battaniyene sarılmış halde uyurken bulur.
-Seninle yatağa girmeden önce alnını öper ve
seni özledim
-diye mırıldanır.
Ushijima, çok fazla hareket etmemeye özen göstererek battaniyeyi ikinizin etrafına sıkıca sarıyor. Kollarını sana sarar ve sessiz nefes almanın sesiyle uykuya dalar. En çok sevdiğim kişiyle hakedilmiş bir şekerlemeden güzel bir şey yoktur. Diye düşünüyor.
。・゚゚・🤾♂️・゚゚・。
╔═══════════════╗
Sıradaki bölüm:
Kenma's your boyfriend
╚═══════════════╝💜Görüşmek üzere mutlu olmaya ve hastalanmamaya dikkat edin.
YOU ARE READING
𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪
Fiksi Penggemar𝙃𝙖𝙞𝙠𝙮𝙪𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙣𝙤𝙣𝙨 𝙫𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 ● ● →𝘾𝙚𝙫𝙞𝙧𝙞𝙙𝙞𝙧 → 𝙏𝙖𝙢𝙖𝙢𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞!