Uraraka Ochaco:
Katsukival folytattuk a nyomozást heteken át de sehogy se sikerült megtudnunk semmit Akival kapcsolatban. 5 nappal a felvételi után megkaptam a levelem arról, hogy bekerültem. Ha boldog lettem volna akkor bűntudatom sem hagyott volna nyugton. Nagyon aggódtam, hiszen a legjobb barátomról van szó. Nagyon magányosnak éreztem magam. Volt, hogy megszokásból félhangosan megkérdeztem a véleményéről. De egy kicsit ki kell söpörnöm a fejemből a negatív gondolatokat. Nem teljesíthetek rosszul az első napomon a UA-ban.
Az iskola kapuján léptem át amikor nem messze valaki a nevem kiáltotta. Hátra néztem és a szőke fiú szaladt felém. Integettem neki és szélesen elmosolyodtam. Már rájöttem, hogy a fiú az agresszív viselkedést csak védekezés gyanánt használja. Ha beenged a bizalmába igen kedves tud lenni. Mikor mellém ért együtt kezdtük megkeresni a termünket. Miután egy diák eligazított minket sikerült eljutnunk a termünkhöz. Az ajtó vagy 3 méter magas volt. És "1A" felirat volt rajta olvasható. Vettem egy nagy levegőt és beléptem a terembe. Bent már volt néhány diák akik beszélgettek vagy az asztaluknál pakoltak. A fiú akit Aki jól megijesztett egy szőke fiúval veszekedett akinek valamilyen oknál fogva egy telefon töltő lógott ki a szájából.
-A nevem Tenya Iida. Azt hittem egy UA-s diáktól elvárható a rendes viselkedés. Az, hogy a szádban tartod a töltőd egyáltalán nem higénikus.-sápítozott miközben a kezével furcsa mozdulatokat tett. A szőke ijedt fejjel nézett körül segítség után kutatva.
-Haveeer...-erőltetett egy mosolyt az arcára.
-Félre az útból négyszemű.-kiáltott Katsuki a szokásos stílusában. Majd félre lökte Iidát. Sóhajtottam egy nagyot és a székemhez sétáltam majd lehuppantam rá. A kedves változata a szőkének nem fog visszatérni estig szóval át kell vészelnem ezt az időt. Körülöttem egyre több diák gyülekezett. Mivel nem tudtam mit csinálni ezért elővettem a rajzfüzetem és elkezdtem firkálni. Néhány perc múlva egy zöld hajú lány lépett mellém.
-Mit rajzolsz?-kérdezte. Ránéztem a lapomra. Eddig észre se vettem de Aki mosolygó arca rajzolódott ki a kusza vonalakból.
-Egy régi barátom.-csaptam be a füzetet. Erősen szorítottam vissza a könnyeim.
-Tsuyu Asui vagyok *breke*-mutatkozott be.
-Uraraka Ochaco.-viszonoztam.
-Meddig tart még amíg elhallgattok?-jelent meg egy fekete hosszú hajú férfi fehér sállal a nyakában.
Kínos csend szállt az 1A osztályra. Senki se tudta ki ez a férfi és, hogy kerül ide.
-A nevem Shota Aizawa. De Eraser Headként is halhattatok rólam. Én leszek az osztályfőnökötök az elkövetkező három évben. Most arra kérlek titeket ,hogy mutatkozzatok be.-mondta majd belebújt egy sárga hálózsákba és eldőlt. Az osztály összezavarodva nézett össze.
Oké... most be fogok vágni képeket a nevekkel. Lusta vagyok... Sorry...
Miután mindenki bemutatkozott a tanárunk felkelt és az asztalra rakott egy nagy műanyag dobozt.
-Itt vannak a tréning ruhátok. Menjetek az öltözőbe és vegyétek fel. A kinti edző pályán találkozunk.-jelentette ki.
-De uram mi van az évnyitóval?-tettem fel a kérdést.
-Azért vagytok itt, hogy hőst faragjak belőletek. Nem jó pofizni.-a haja fellebbent és a szeme pirossá vált.
-Igenis.- mondta mindenki ijedten.
BẠN ĐANG ĐỌC
Őrangyal (BNHA fanfiction) UrarakaxOc
FanfictionAki Hotaru meghal. Viszont az élet új lehetőséget kínál számára: ha sikeresen vigyáz egy lányra visszatérhet az élők sorába. A Bnha világról: Az emberek 80 százalékának van képessége és vannak hivatásos hősök. !!!! Ebben a könyvben Dekut Akival hel...