Uraraka és én a Katsukival való találkozó után némán tettük meg az utat a helyre ahol a gyakorlati felvételi magyarázatát tartották. Ez a terem még zsúfoltabbnak tűnt. A központjában egy színpad állt. A helyek úgy voltak elrendezve mint egy stadionban. Néhány perc múlva egy szőke hős lépett be.
-SZIASZTOK KEDVES HALGATÓIM!-kiáltotta olyan hangosan hogy majdnem beszakadt a dobhártyám.-PRESENT MIC VAGYOK. ÉN FOGOM ELMONDANI A GYAKORLATI VIZSGA RÉSZLETEIT. AKKOR, A FELADATOTOK ROBOTOK ELPUSZTÍTÁSA LESZ EGY AZ UA ÁLTAL ÉPÍTETT MŰ VÁROSBAN. ÉS TERMÉSZETESEN MÁS VIZSGÁZÓKAT TÁMADNI VAGY AKADÁLYOZNI KIZÁRÁST VON MAGA UTÁN. A VIZSGÁN 4 FAJTA ROBOTTAL KELL MAJD MEGKÜZDENETEK. AZ 1 PONTOSSAL, A 2 PONTOSSAL ÉS A HÁROMPONTOSSAL...
-Már elnézést-állt fel egy sötétkék hajú fiú akinek nálam valamivel sötétebb haja volt- de azt mondta, hogy 4 robot lesz. Ez egy hiba? Mert ha igen akkor ez megrendít. Az UA-tól nagyobb pontosságot vártam. Elfogadhatatlan.- sápítozott miközben megigazította a szemüvegét.- És te..-most Ochacora mutatott.- Egész végig motyogtál, ha ennyire nem tiszteled az UA-t akkor szerintem ki is mehetsz.
-Megölöm.-sziszegtem.-Mit képzel magáról?
-Kérlek ne.-suttogta a lány.-Elnézést kérek.-váltott hangosabbra.
-Támadt egy ötletem.-mosolyodtam el gonoszan. Uraraka ijedt arcot vágott.- Ezt még nem próbáltam előtte.
A kezem a fiúra irányítottam. Használni kezdtem az elme manipulációt. Az elméje elé vetítettem azt, hogy Uraraka mögött állok véres szárnyakkal és gyilkos arckifejezéssel az arcomon. A szemüveges elkezdett remegni.
-M-mi a k-k-képességed?-remegett a hangja a félelemtől.
-Zéró gravitáció. Miért?-döntötte oldalra a fejét értetlenül.
-M-mögötted.-mutatott az illúzióra. A lány hátra nézett de nem látott semmit. Értetlenül nézett az ijedt fiúra. Ekkor az illúziót eltűntettem és a fiú feje mellett hoztam létre újra, mintha teleportált volna.
-Ne merd bántani.-suttogta a fülébe.-Ő az én védelmem alatt áll. Nem szeretnék bántani téged.
Ijedtében elesett és a földön próbált elkúszni a szeme elé vetített képtől.
-Hagyj!-kiáltotta. Az arcán könnycseppek folytak le.
-Aki vagyok.-mondta az illúzió és eloszlott. A fiú pedig elájult. A teremben néma csönd volt. Senki sem értette mi történt rajtam kívül. Uraraka rám nézett.
-Aki állj.-suttogta olyan halkan hogy még a mellette lévők sem hallották meg. A mellkasomba fájdalom nyilalt. Hát igen... be kell tartanom a parancsait. Közben a fiú felébredt de így is sokkos állapotban volt.
-Khm..-köhintett Present Mic- Mindenki induljon el az általa kijelölt városba a negyedik robot pedig a 0 pontos. én a helyetekben elkerülném.
Uraraka lapján a B állt. Elindultam mellette. A lány kivette a telefonját és a füléhez emelte.
-Magyarázatot kérek Aki. Most. Miért tetted ezt? Te általában nem viselkedsz így?-szólt hozzám szigorúan.
-Kicsit bedühödtem amikor úgy kezdett beszélni veled.-mondtam feszülten.
-Aki...-sóhajtott- Nem az volt, hogy hős akarsz lenni? Ez nem volt túl hősies.. de örülök, hogy sokat jelentek neked.
Itt gyorsan eltakartam az arcomat, mert éreztem, hogy elönti az arcom a vér.
-Ilyenkor olyan aranyos vagy Aki.-kacagott fel. Ezzel csak még egy lapáttal rakott rá és most már leginkább egy paradicsomra hasonlíthatok.
-Mit mondtál? Aki?-hallottuk meg Katsuki hangját a hátunk mögül. Szemében szomorúság és csodálkozás tükröződött.
-Csak egy barátommal telefonálok. - intett és közben kínosan nevetett.
-Milyen Aki?- kérdezte már egy kicsit idegesebben a fiú.
-Aki Hotaru. Miért? - ekkor szemei elkerekedtek Ochaconak mert leesett neki, hogy velem nem beszélhet mivel halott vagyok. - Mármint n-nem is hanem Othaku. Igen Othaku. - mondta miközben nevetést színlelt.
Nem bírtam megállni, hogy ne rajzoljam le. Milyen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Őrangyal (BNHA fanfiction) UrarakaxOc
Hayran KurguAki Hotaru meghal. Viszont az élet új lehetőséget kínál számára: ha sikeresen vigyáz egy lányra visszatérhet az élők sorába. A Bnha világról: Az emberek 80 százalékának van képessége és vannak hivatásos hősök. !!!! Ebben a könyvben Dekut Akival hel...