Uraraka pov:
Több száz gonosztevő lépett ki egy lilás fekete portálból. Amit egy hasonló színű köd férfi nyitott meg. Utolsónak egy világos kék hajú férfi jelent meg. Két szörnyeteggel az oldalán. Az egyik egy kigyúrt madár fejű emberre hasonlítot. Koponyája nyitott volt, agya feltűnően kilátszott. A másik ember méretű volt de alakját nem igazán lehetett kivenni. Hasonlóan köd szerű volt mint a portálos gonosztevő de neki az aurája sokkal ilyesztőbb volt. Az egyetlen kézzel foghatónak tűnő dolog rajta a fém nyakörv amit szorosan feszült a torkára.
- Sziasztok kicsi hősök mi vagyunk a Gonosztevők szövetsége! - kiáltott a kék hajú nevetve. Arcán és a teste több pontjára kezek voltak erősítve, és ezek csak hozzátettek a hátborzongató kinézetéhez. Körbe nézett és lehervadt a mosoly az arcáról.
-Hol van All might? Azt hittem itt lesz.- mondta csalódottan. Zavartan néztünk össze hiszen egyikünk se értette mi történik. Az első számú hős nem tanított minket. Ő a 3. osokat tanította. A morbid stílusú gonosztevő elégedettlenül csettintett a nyelvével.
- Sebaj! Ha elkezdem öldökölni a fiatal hősöket akkor elő kell dugnia a képet. És ha feltűnik a megölésére szánt fegyver,- ekkor az a madár lényre mutatott- a Nomu, végez vele. Hehehe- nevetett őrülten. Mind félelemmmel téli szemekkel néztünk rá.
- Addig is,- törölte le a könnyeket a szeméből- végezz néhánnyal, Báb- intett a másik oldalán álló árnyék lénynek.- Kezd azzal a lánnyal.- mutatott rám. Megállt bennem az ütő. A lény pillanatok alatt a szemem elé került. Nem volt időm kitérni a felém célzott rúgástól, ezért a kezemet védekezően magam elé raktam és behunytam a szemem várva a fájdalmat. De ehelyett egy fájdalmas nyögést hallottam magam elől. Félve nyitottam ki a szemem. Bakugo kivédte a támadást. Kezei erősen megsérültek a hatalmas erőtől ami ebben a szörnyetegben volt. A bestia érdeklődően nézett Katsukira. Láthatóan maga is meglepődött a szőke önfeláldozásán.
-Ennyi nem lesz elég- sziszegte dühösen a sérült fiú. Majd egy robbantással célozta meg a szörny fejét. A szörny könnyed eleganciával kitért előle, de a fiúnak más volt a terve. A képessége használata csak elterelés volt, ezt kihasználva megragadta a fém nyakörvet.
-Itt a vége.- suttogta a bestia fülébe majd egy hatalmas robbanással felrobbantotta.
-NE!- kiáltott rémülten a kezes férfi.- Kurogiri. Portált. MOST!- kiáltott az imént Kurogiriként megismert lilás köd férfinek. Először azt hittem azért akartak menekülni mert 'Báb' egy fontos erő volt a tervükben, de amikor láttam, hogy ez a lény átalakul egy hatalmas alaktalan szörnyeteggé rájöttem az igazi okra. A nyakörv a fenevad kordában tartására kellett. Most, hogy ez megsemmisült... Nincs ami megállítsa.
ESTÁS LEYENDO
Őrangyal (BNHA fanfiction) UrarakaxOc
FanficAki Hotaru meghal. Viszont az élet új lehetőséget kínál számára: ha sikeresen vigyáz egy lányra visszatérhet az élők sorába. A Bnha világról: Az emberek 80 százalékának van képessége és vannak hivatásos hősök. !!!! Ebben a könyvben Dekut Akival hel...