selam,, 🙆🏻♀
umarım daimi okuyucu olursunuzBaşlama tarihinizi de alayım şöyle ↪
İyi okumalar ♡
~×~
o l a y m a h a l i
~×~
"Seoul'un en işlek caddesinin en kalabalık sokağında, iğne atsanız herkesin haberi olacağı bu kesimde, bir cinayet işlendi. Katilin kim olduğu bilinmemekle birlikte polis ekipleri araştırmalarını sürdürüyor. Ben ve haber ekibim gelişen olayları sizlere aktaracağız."
/ / /
"Ne zaman nasıl oldu? Arkadaşın cinayete kurban gidiyorken siz nerdeydiniz?"
Parmaklarını, derisini tamamıyla koparacakmışcasına yolarak yerde gezinen gözleri eşliğinde bir müddet sessiz kalan genç, derince bir nefes verip cevaplamıştı.
"Ben bakkaldan su almaya gitmiştim, o da beni sokağın başında bekliyordu."
"Düşmanı var mıydı ya da şüphelendiği biri? Sokaklarda gezinirken hiç mi tedbirli olmadınız?"
"Düşmanı olup olmadığını bilmiyorum."
"Arkadaşının her şeyini bilmen gerekmez mi?"
"Onunla görüşmeyeli uzun zaman olmuştu. 2 hafta önce tekrar bir araya geldik."
"Peki hiç arkadaşında şüphe duyduğun olaylar olmadı mı? Gizli gizli birileriyle konuşmalar falan?"
"Bilmiyorum.."
"Bilmen gerekiyor!"
"Bilmiyorum!"
Gözleri çok düşünmekten kararmış, dik bakışları ile polise son kelimesini gönderiyordu şimdi genç. Polis ise bu duruma karşı suskunlaşıp geriye yaslanmış, alnını ovarak beklemişti.
"Yolda giderken şüphe duyduğun bir hareketlenme var mıydı peki?"
"Hayır.." bakışları tekrar yeri bulan genç parmaklarıyla oynamaya devam ediyordu. Polis ise gencin durumdan muzdarip olduğunu, bu işte onun parmağı olamayacağını kesinleştirmişti kendi kafasında.
. . .
"Ölenin arkadaşı, Min Yoongi, bir bilgiye sahip değil başkomiserim."
"Şüphelendiği olaylar da mı olmamış?"
"Maalesef"
"Bu iş canımızı çok sıkacak gibi. Elinizi olaydan sakın çekmeyin Jimin."
Odasına yol alan başkomiser Hoseok'un ardında bıraktığı komiser Jimin, olduğu yerde bakakalıp sonrasında omuz düşürerek ekip masasına dönmüştü.
"Komiserim, yüzünüz neden asık?"
"Yakın zamanda olan cinayetin kurbanı.. Arkadaşı hiçbir bilgiye sahip değil ve elimizde delil yok. Katil işinde iyi anlaşılan ki elimize onu bulabilecek hiçbir şey bırakmamış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dedektif
Fiksi PenggemarSeoul'un en işlek caddesinin en kalabalık sokağında işlenen bir cinayet.. katili bulamayan polisler... olaya dahil edilen bir dedektif.... Katilin izi sürülmekte. "Selam, azrailiniz geldi." yayımlanma tarihi: 06.08.2021 bitiş tarihi: ? © sweet-kook...