Altair dehşetle kan içindeki yavruya bakarken kanlı elleriyle tuttuğu bıçağı çimenlere bıraktı. Yavru kucağında yumuşak nefesler alırken titreyerek onu sıcak tutmaya çalıştı. Birkaç dakika sonra da adım seslerini duydu zaten. Başını arkaya çevirdiğinde şok içinde olan profesör Dumbledore'u, Madam Pomfrey'i, Hagrid ve Sirius'u gördü.
"Yap-yapabileceğim her şeyi yaptım." dedi titrek bir sesle. Dolu gözlerle yavruyu biraz daha göğsüne çekti.
Sirius anında yanına koştu. Hemen arkasında onun güven verici varlığını hissetmek, rahatlatıcıydı. Kolları bedenine dolandı."Sakin ol, sorun yok Altair." dedi ama o da korkmuştu.
Hagrid ve Pomfrey karşısına geçtiler. Anneyi kontrol edip öldüğünü doğruladılar. Altair suyun altındaymış gibi boğuk gelen bir sesle ölüm sebebinin kalbini delen sert bir cisim olduğunu söylediklerini duydu.
Sonra sıra yavruya geldi."Bay Ramsey, onu kontrol edebilir miyiz?"
Altair başıyla onayladı ama yavruyu birkaç uzun saniye bırakamadı. Sonra istemeye istemeye, endişeli bir ifadeyle çimenlere bırakıp geriye, Sirius'a doğru çekildi.
Madam Pomfrey asasını yavruya doğrultup birkaç büyü söyledi. Tıpkı bir şarkıyı, ilahiyi anımsatan şifa büyüsünü ise sona bıraktı."O iyi. Doğum erken olmuş ve bir süre yardıma ihtiyacı olacak ama sağlıklı. Hagrid, sen yine de bir daha bak. Tek Boynuzlu Atlarla pek de deneyimim yok."
Hagrid yere diz çöktü. Dev cüssesi ile yavruya eğildiğinde Altair endişeyle doğruldu. Onun zarar vermek istemediğini biliyordu ama parmağını biraz sert bastırsa ezilip ölecekmiş gibi görünen narin bir varlık vardı ortada.
Neyse ki bir şey olmadı. Hagrid onu kontrol etti."Daha önce pek yavru tek boynuzlu görmemiştim. Anneleri genelde onlara karşı çok koruyucu olur ama şimdilik her şey yolunda görünüyor. Temizlenmesi ve uygunca beslenmesi gerek. Ona ben bakabilirim Dumbledore efendim."
Dumbledore gülümseyerek başını salladı. "Bu çok iyi olur Hagrid. Ona en iyi şekilde bak. Ben de bir dostumu arar yavru için gerekli her şeyi temin ettiririm."
Hagrid başı ile onayladığında Altair arayan girdi. "Profesör Dumbledore, bende onu görmeye gidebilir miyim?"
"Elbette bay Ramsey. Hayatını siz kurtardınız. Bir tek boynuzlu atı kurtarmak her büyücünün yapabileceği bir şey değil. Size oldukça bağlı olacağına eminim ancak önce temizlenin. Ayrıca Hagrid onunla ilgilenirken pikniğinize dönebilirsiniz."
Altair başı ile onaylarken Sirius endişeli bir şekilde onu daha sıkı tuttu. Dumbledore ikisinin normalde sürekli kavga ettiğini bilerek aralarındaki bağı gözlemledi.
"Bay Ramsey, bunu neden yaptınız? Yani onu nasıl buldunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love and Gossip (𝑺𝒏𝒂𝒎𝒆𝒔)
Fiksi Penggemar[𝚃𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚗𝚍ı] Hogwarts'ın en büyük dedikodu sayfası, okulun en büyük iki düşmanı arasındaki buzları eritmek için onlar hakkında aşk dedikoduları çıkarır. James kızgın, Severus umursamaz ama dedikodular durdurulamaz hale gelir ve onlar da sık...