Lucy küfrederek kalktı. Natsu öyle çok horluyordu ki. Zavallı Lucy uyuyamıyordu. Öfkeyle bagırmaya başladı Lucy.
-BÖYLE HORLARSAN NASIL UYUYABİLİRİM.
Horultu kesilmedi. Lucy'nin sabrı tükenmişti. Kocaman bir taş fırlattı kafasına emindi şimdi Natsu uyanıp sağa sola ateş püskürtüp.... Oda ne ne kalın kafalı bir Ejderhaydı bu? Lucy ne kadar bagırsada faydasızdı.
Bir gürültü Lucy'nin birşey ayagına vuruyordu ve durmadan da söyleniyordu. Lucy gözlerini açtı. Neredeydi? AAA şimdi hatırladı. Burası evi degildi. Natsu'yu şimdi duyabiliyordu. Esnedi ve kafasını kaşıdı. Natsu öfkeyle
-KALK SENİ TEMBEL TENEKE DAHA 2. GÜNDEN İŞTİMAYA GEÇ KALDIN SENİ EGİTMEK MÜMKÜN DEGİL.
Lucy esnedi ve
-NE YANİ DÜNDE SEN UYANMAMIŞTIN. HEM ÖYLE ÇOK HORLADIN Kİ UYUYAMADIM.' dedi.
Ama Natsu çoktan dışarıya çıkmıştı. Lucy bagırdı.
-SENİ LANET P*Ç BİRİLERİ KONUŞURKEN DİNLE.' dedi.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Az sonra Lucy yuttugu suyu püskürttü. Natsu baya egleniyordu. Bir anda kılıç yeniden derisini kesti. Natsu hayretle koluna baktı.
-Ay bu acıttı. ' dedi. dalga geçerek.
Lucy'nin bitmez bir öfkesi vardı. Natsu emindi. Şuan onu bir ordunun içine atsa Lucy hepsini parçalardı. Natsu, Lucy'i kılıcıyla savurttu. Lucy fena dayak yiyordu (YİNE).Natsu'ya bir hamle daha yaptı. Sırtına bir tekme Lucy acıyla homurhandı.
-Açık veriyorsun. Düşman asla beklemez.'
Lucy birkez daha saldırdı. Kılıç birden bogazına dayandı.
-Ögrenemiyorsun diymi? Ahh resmen faciyasın sen savaşta 5 dakika bile dayanamassın pes et.' dedi Natsu. Lucy kılıca vurdu resmen kükredi.
-ASLAA PEES ETMEM.'dedi.
Lucy günlerce dayak yemege devam etti. Lucy ne kadar dayak yesede pes etmiyordu.Lucy'i günlerce iyi dövmüştü ama Lucy ne yapıp edip intikamını alıyordu. Natsu bir sabah kuyrugunun acısıyla uyanmıştı. Lucy kuyrugunu kesmişti. Neyseki çabucak iyileşme yetenegi sağolsun. Ne acımasız piskopat bir insan dişisiydi. Belkide bu yüzden onu egitmek istiyordu. Lucy eglenceliydi.
Büyük bir patlama Natsu hiddetle girişe yöneldi. Lucy şaşkınlıkla Natsu'nun üzerine düşen 2 ejderhaya baktı. Natsu küfür etti. Ejderhalardan biri siyah diyeri ise demiri andıran bir gri renkteydi. 2 ejderha öyle hızlı konuştu ki Natsu bile anlamadı.
-GELİYOOOOOR KAÇALIM . ABİİ BUKEZ HEPİMİZİ ÖLDÜRÜCEK KAAA....
BOOOOOM
Öyle hızlı olmuştu ki herşey içeriye bevasa kızıl bir Ejderha girdi.
Natsu
-HAY LANET GENE NE HALT ETTİNİZ' dedi.
3 ejderha ecel terleri döküyor gbiydi. Kızıl ejderha alevleri ile magrayı yakmaya başladı.Siyah ejderha
-ABİ KAÇ BUKEZ DERDİ SENSİN' dedi.
Gri ejderha da onayladı ve karşıdan gelen ablasına siper oldu. Gri ejderha kan kusarak küfür etti.
-SENİ LANET CADI TENİMİN NEKADAR HASSAS OLDUGUNU BİLMİYORMUSUN' dedi.
Kızıl Ejderhanın pençesi Gri ejderin gögsünde kocaman delik açtı.Bunu gören siyah ejderha çoktan topukladı. Natsu ise adeta titriyordu. Lucy merakla sordu.
-Bunlar kim?
Natsu biraz daha terledi. Kızıl ejderhanın gözleri Lucy' e sabitlendi. Natsu Lucy'i arkaya ittirdi.
-Sessiz ol. 'dedi
Kızıl ejderha Natsu'ya yürüdü. Burun deliklerinden kara dumanlar yükseliyordu.
-SENİ LANET P*Ç KARDEŞİM. NE ZAMAN SÖYLİYCEKTİN NİŞANI ATTIĞINI?' dedi.
Natsu'ya öyle büyük bir kuyruk attı ki Natsu duvarı delip geçti. Ne güçlü bir ejderhaydı. Natsu' sinirle kükredi.
-SANA DEFALARCA SÖYLEDİM. EVLENMİYCEM. 'dedi.
lafları adeta kusarcasına söyledi. Kızıl ejderha tatmin olmamışcasına kardeşine birkez daha vurdu. Gri Ejderha iyilesir iyileşmez bagırdı.
-ABLA YETER ARTIK .' dedi.
Kızıl ejderha umursamaz bir tavırla Natsu'yu dövmeye devam etti.
Natsu küfürler savurmaya devam etti. Natsu ablasının pençelerinden korunmak için kuyrugunu ablasının bogazını sıkmaya başladı.
-YETER ARTIK ÖĞREN BUNU BEN NE ZAMAN İSTERSEM O ZAMAN EVLENİRİM. 'dedi.
Ablasını fırlattı.
Erza şok olmuşcasına Natsu'ya baktı. Gözleri adeta alev saçıyordu. İşte o zaman fark etti. Natsu birşeye siper oluyordu. Kardeşinin canla başla korumaya çalıştıgı yaratıga baktı. Önce tek görebildigi uzun sarı saçlarıydı. Bıraz daha inceledi. Bu bir insan dişisiydi. Duygusuz kardeşi ne zamandan beri birşeylere önem verir olmuştu. Hele hele insanlara, Erza bakmaya devam etti. Kızın masmavi gözleri vardı beyaz teni ve üzerine büyük gelmiş birde zırhı vardı. Erza insan dişisi karşısında adeta kediye dönen kardeşine baktı. Bu kızı tanımak istiyordu .
-NATSU KİM BU?
-SENİ İLGİLENDİRMEZ' (kızgın yüz ifadesi)
-NATSU GEBER EMİ?' -KİMSİN SEN İNSAN SÖYLE BANA?
-BU P*ÇİN ÖGRENCİSİYİM. ASIL SEN KİMSİN EJDERHA' dedi Lucy
Erza'nın gözleri büyüdü. Kahkaha ile
-P*Ç DEDİ YA HAHAHA NATSU ÖGRENCİNİNDE SENİN GB AZI BOZUK'
-KES SESİNİİ ' dedi Natsu (öfkeyle Lucy'e -İYİ HALT YEDİN CADI ELİNE İYİ MALZEME VERDİN) bakışı atar.Lucy anlamsızca bakar Natsu'ya
Erza cevaplar
-BEN BU GÖRDÜGÜN 3 EJDERHANIN ABLASIYIM. ADIM ERZA SENİN ADIN NE İNSAN?
-Lucy
-Lucy' diye tekrarladı Erza
Arkadan Gri ejderha hızla yaklaştı.
-HOOO BENDE GAJEEL' dedi
siyah ejreha adeta kugullbir hareketle gelir (sanki az önce saklanan o degilmiş gb)
-Bende GREY 'dedi.
2 ejderha Lucy'i aralarına aldı.
-Ne tatlı.
-Aynen aynen
Arkalarında bir kükreme
-OYY OYY SİZ... HANGİNİZ? AZINDAN KAÇIRDI NİŞİN OLYINI.?(adeta 2 kat büyüdü.2 kardeş ise Lucy kadar küçülür)
2 Kardeş yutkunarak abilerine baktı ve birbirlerini işaret ederek
-O SÖYLEDİ. 'dediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nalu-ejder ve prenses
RandomKarşısında gördüğü manzara onu hem şok etmiş hemde hayrete düşürmüştü. Çoğunlukla onu gören insanlar çığlık çığlığa kaçarlardı. Ama bu kez öyle olmadı.