1 Saat sonra Gajeel geri döndü. Herkez şaşkınlıkla baktı. Ve beklenen soru?
-Natsu nerde?
Gajeel- Ne biliyim ben nereye gittiyse ordadır.
Hepsi soguk soguk terlemeye başlamıştı. Lucy ne oldugunu anlamaya çalıştı. Az sonra hepsi
Gray-AAA eminim iyidir
Herkez ona kıl kıl baktıgında
Gray-NEEE ONU UÇURAN WENDY'Dİ'dedi
Lucy-Ne oluyor biri banada anlatsın.
Gajeel- durum şu tatlım. Natsu'yu kaybettik.
Lucy- Nasıl yani kocaman bina boyundaki Ejderhayı mı kaybettiniz.
Erza-Malesef ki küçük bir sorun var Natsu şuan senin boyunda ve (derken Gray'a '' hepsi senin suçun bakışı attı'' ) şuanda uçamaz veya kendi boyuna dönemez ''ÇÜNKÜ BENİM APTAL KARDEŞİM'' Natsu'yu mühürledi.
Lucy- EEE şimdi ne yapıyoruz??
Wendy- Ben diyorum ki Abim daha fazla çıldırmadan onu bulalım
Gajeel -( Korku ifadesiyle) Ya köylerden birine düştüyse
Gray- Hİİİ çabuk olalımm
Ejderhalar hızla havalandı. Lucy bagırdı.
-HEEEY BEN NE OLUCAM
Wendy hızla alçaldı ve
-Hadi atla
Lucy, Wendy'nin yelesine tutundu. Ejderha havalandıgında kalbi bir an için durdu sanki çok muhteşem birşeydi bu. Agaçlar nede küçüçük kalmıştı birden Wendy bir koku almış olmalıydı. Az sonra agaçların arasına indi. Natsu öfkeyle agaçları tekmeliyordu.
-HELEŞÜKÜR HADİ KALDIR ŞU LANET MÜHÜRÜ ' dedi
Wendy - Umutsuzca kafa salladı
-Ne yani aaa nasıl tahmin edemedim Gray çagır şu ahmakları.
Biraz sonra tüm kardeşler toplandı. Natsu eski haline döndü. Her zaman ki gb Gray dayagını yedi. Natsu derin düşüncelerdeydi. Lucy, Natsu'nun pençesini tekmeledi ve
-Ne düşünüyorsun?
Natsu-( iç çeker) Nasıl kaybederim ben BÜYÜK NATSU'YUM hALA İNANAMIYORUM 'dedi
-EEEEE bumuydu derdin ahmak ejderha sende
Lucy' le , Natsu kavga ederken 4 kardeş yeniden plan peşindeydi. Natsu kulak kabarttı ve tüm öfkesini kardeşlerinin üzerine kustu. Onları güzelce kovaladı. Şimdi sadece Lucy vardı. İnatla hala kılıcıyla talim yapmaya çalışan kıza baktı. Kafasını kaşıdı ve bagırdı.
-NE ZAMAN ÖGRENİCEKSİN KOCA KAFA KILICI YANLIŞ TUTUYORSUN.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Natsu nerdeyse 2 haftadır Lucy'i egitiyordu. Lucy herşeyi öyle hızlı kavramıştı ki Natsu, Lucy'nin insan oldugunu bilmese ona canavar diyebilirdi. Natsu gelen kılıcı hızla engelledi. Lucy'i durdurmak için hamle yaptı ve başarısız oldu. Natsu Bu kez daha hızlı davrandı ama nafile Lucy tam bir savaşçı olmuştu.
Natsu- Sana ögreticek birşayim kalmadı.'dedi
Lucy şaşkınlıkla baktı.
-Neee ama niye iyi ilerliyordum ögreniyordum. Neden emindim yaaa ögrendigime.
Natsu iç çakti ve Lucy'nin alnına bir fiske vurdu.
-APTAL. GEÇTİN DİYORUM.
-HA.
Natsu sinsi bir gülümseme ile
-Ne o yoksa gitmek istemiyormusun.
-HA.
-Tabi anlıyorum benim gb yakışıklı bir ejderhaya kimse karşı koyamaz.( en kuğul duruşuyla)
-HA.(lucy gözlerini devirdi ve) KENDİNİ BEGENMİŞ P*Ç'
Lucy anlamsızca baktı etrafına ne yapıcaktı belli ki bu ejderha onu başından atmak için gün sayıyordu.Lucy anlamsızca iç çakti ne o Üzülüyormuydu yoksa? Bunu Lucy bile bilmiyordu tek bildigi içi acıyordu heralde çok dayak yemesinden kaynaklı birşeydi bu. Neyse dedi. Vedalaştı tüm kardeşlerle Natsu ise çoktan kaybolmuştu ortalıktan.Lucy yine sövmeye başladı. Ama umrunda degildi gidiyoru.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gray- Şu abim ne aptal Lucy fıstık gbydı ( hüzünlü ses tonu)
Gajeel- Haklısın
Erza-Bu durumdan bende rahatsızım. 2 haftadır burdaydı Lucy'e karşı birşeyler hisseder sanmıştım.
Wendy- Bende gitmesine izin vermez sanmıştım.
4 Kardeş iç çekti.Natsu tam bir umutsuz vakaydı. O sırada Natsu magraya döndü. Kardeşleri sinirli bir tavırla.
Gray-SEN HANGİ CEHENNEMDESİN?
Erza- LANET P*Ç
Wendy-ABİİ TAM BİR MALSIN
Gajeel-AHMAK
Natsu öfkeyle
-NOLUYO LAN ' dedi.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nalu-ejder ve prenses
RandomKarşısında gördüğü manzara onu hem şok etmiş hemde hayrete düşürmüştü. Çoğunlukla onu gören insanlar çığlık çığlığa kaçarlardı. Ama bu kez öyle olmadı.