BÖLÜM 5

1.7K 126 7
                                    

Natsu öfkeyle bagırdı. Kardeşleri öyle hızlı kaçıyordu ki Lucy bile hayrete düşmüştü. Zavallı ejderhacıklar abilerinin gazabından kurtulamadılar ve kaderlerine razı olup dayaklarını yediler. Natsu öyle hızlı kuyruk vurdu ki 2 kardeşine , Lucy havaya baktığında onları uzaya uçtuklarını sandı. 

Erza öfkeyle Natsu'ya bağırdı.

-NATSU KARDEŞLERİNE İYİ DAVRAN ' derken Erza Natsu'ya bir tekme attı.

 Lucy Natsu'nunda uzaya uçtugunu gördü. Gittikçe azalan sesi küfür ediyordu. Lucy'nin içindeki tüm yaglar erimişti. Artık biliyordu. Bu kibirli p*çinde zayıf yönleri vardı. Lucy bu durumu değerlendiricekti.(şeytani gülümseme)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Natsu'nun alnında bir damar seyirdi artık dayanamadı.

-LAN SİZİN EVİNİZ YOKMU? NEDEN HALA BURDASINIZ? 

Grey ve Gajeel esnedi. Onlarda abileri gb vurdum duymazdı. Natsu onları birkez daha dövdü. Ağızları burunları yamulan 2 kardeşini gökyüzüne fırlattıı.  Ne kadar çok dövsede geri gelmeye devam ediyorlardı. Dahası ablası ve küçük kız kardeşi Wendy' de magrasına yerleşmişti. Ne sinir bozucuydu. Natsu dişlerini gıcırdattı yine alnında bir damar seyirdi. Kahvaltı yapmaya çalışan Lucy'e öfkeli bir bakış attı.

-HEPSİ SENİN SUÇUN İNSAN DİŞİSİ' dedi.

Resmen burnundan kara dumanlar yükseliyordu. Lucy geri durur mu?

-SENİ KENDİNİ BEĞENMİŞ P*Ç  SUÇUNU BAŞKASINA ATMA.' dedi. 

-ONLARA BURDA KALMALARI İÇİN YALVARDIN RESMEN SANKİ KENDİ EVİYMİŞ GB' dedi.

Lucy duymadı bile.

-SENİ SERSERİ İNSAN BİRİ KONUŞURKEN DİNLE' dedi.

Natsu kendi kendine bagırmaya devam etti. Sinirleri geçtiginde ise

Talim için insan formuna büründü. 4 kardeş fısıltı ile  Natsu'ya baktı. Sonra birden Lucy'e döndüler.

Grey- Bahisleri alıyııım. 

Gajeel-10 dk dayanır.

Erza-Ben 5 dk diyorum

Wendy- 2 dk 

Grey-Hiç dayanamaz.

Su sesi Lucy sudan hışımla çıktı.

3 kardeş isteksizce

-Olamaaaaz.

Grey-Paraları alıyııım.( büyük gülümseme)

3 Ejderha Lucy'e bagırdı.

-LUCY YENİLMEKTEN VAZ GEÇ SENİN YÜZÜNDEN HAZİNEMİZDE KURUŞ KALMADI.' dediler hepsinin burnundan kara dumanlar çıkıyordu. O sırada Lucy tekrar uçuşa geçti. Natsu bagırdı.

-SANA DİKKATİNİ BANA VER DEMEDİM Mİ?' dedi. ve kardeşlerine bagımaya başladı.

-HEEEY SİZ İŞSİZLER KENDİNİZE BAŞKA EGLENCE BULUN.

4 KARDEŞ

Grey- Ne dersiniz yeni bir iddaya girelim mi?.

Gajeel- Haksızlık başka bi konu bulalım. 

Erza- Haklı 

Wendy evet anlamında kafa salladı.

Grey- Mızıkçılık yapmayın? 

O sırada insan kılıgındaki Natsu bagırmaya devam etti.

-LANET P*ÇLER SİZİ BİRİ BİRŞEY SÖYLERKEN DİNLEYİN.

O sırada 4 kardeş Natsu'ya baktılar ve adeta şeytani gülümseme ile

Grey- Hey sizce Natsu bu haldeyken büyülesek ve dövsek kaç dk dayanır.

Birden hepsinde şeytani bir gülümseme 

Erza-2 dk ve altın tahtımı veririm

Gajeel-1 dk kılıcımı veririm

Wendy-Hiç dayanamaz ve görünmezlik pelerinimi veririm.

Grey- Bende dayanamaz diyorum ve sizden aldıklarımı ortaya koyuyorum.'dedi. Çoktan Natsu'yu büyülediler.

NATSU KÜFÜR EDEREK

- BENDENDE Bİ İZİN ALAYDINIZ .BEN KAZANIRSAM HEPSİNİ BEN ALIRIM'dedi.

Hepsi küçümser bi bakışla güldü. Lucy ise ayakkabısına giren balığı çıkardı ve kavga eden kardeşlere baktı. Natsu öyle büyük atıyordu ki. daha lafı bitmeden Lucy'nin arkasındaki göle uçtu. Göldeki su resmen kaynamaya başladı. Ne öfkeli biriydi. 

4 kardeş kahkaha ile dalga geçmeye başaldı. Natsu çok geçmeden kardeşlerinin yanına gitti. Oda ne Grey yanlışlıkla Erza'yı buza döndürdü. Erza öfkeyle Grey'i dövmeye başladı. O sırada Natsu, Gajeel'le ugraşmaya başladı. Gajeel, Natsu'yu ezmeye çalışırken Wendy'nin kuyruguna bastı. Wendy  acı ile Gajeel'i hortum ile uzak diyarlara fırlattı. Natsu büyük bir ustalıkla kardeşlerini birbirlerine düşürmüştü. 

VEEEEEEEE  KAZANAN  WENYY

( Rüzgar  hortumunun içinde Natsu'da uzak diyarlara uçtu. :D ) 

nalu-ejder ve prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin