BÖLÜM 7

1.8K 121 49
                                    

-NOLUYO LAN' dedi Natsu 

Hepsi bir ağızdan 

-APTAL LUCY GİDERKEN Bİ HOŞÇALAK DESEYDİN

-ÖKÜZ

-MAL

-İDYOT

Natsu

-NE BE BEN Mİ DEDİM HEMEN GİT DİYE NEYSE ARTIK BAŞIMDA  DIR DIR EDEN BİRİ YOK SİZDE DEFOLURSANIZ TAMAMDIR' esnedi ve sırtını kardeşlerine dönerek kış kış işareti yaptı.

-Şimdi gürültü etmeden gidin' dedi ama kardeşleri çoktan kaybolmuştu. Natsu kafasını yere koydu ve mırıldandı

-APTAL KIZ SANKİ HEMEN GİTMEN LAZIMDI' dedi.

Natsu biraz dinlendikten sonra etrafına bakındı ve bagırdı.

-Şu aptal kız LU...'

Ne kadarda saflaşmıştı Lucy gideli saatler olmuştu. Natsu'nun gözüne birşey ilişti. Kağıt parçası Natsu hemen insan formuna büründü. Bir mektup

' KİBİRLİ P*Ç'E' Natsu diş gacırdattı. Şu lanet kız herzaman laf ebisiydi.

-Natsu gidiyorum. Bana ögrettigin herşey için teşekkürler birgün seni yenmek için geri gelicem kırmizi derinin bana yakışıcagını biliyorum.(Natsu resmen kahkaha attı. Kaçık kız hala Natsu'yu yenebilicegini sanıyordu.)AA son birşey daha  kardeşlerine sordum sorun degil al dediler ve bende biraz ödünç altın aldım malum yolum uzun :)' Natsu defalarca okudu. Şimdi adeta canavarlaştı derisi çatladı.

-LANET KIZ ALTINLARIMI NASIL ALIRSIN. SENİ KÜÇÜK HIRSIZ ' dedi.

Natsu hızla gökyüzünde uçtu ve kısa zamanda Lucy'i buldu. Ne hantal şeydi. Gide gide anca bir tepeyimi aşmıştı. Natsu yükseldi ve 1 saat boyunca Lucy'i takip etti. Neden onun yanına inip bir güzel hırpalayıp altınlarını geri olmıyordu.Neyse biraz daha gitsin zira Lucy kimdi? ve nereye gidiyordu? Natsu sadece bunu merak ediyordu yada kendini kandırmaya yine bir bahane bulmuştu.

Neredeyse Lucy 2 gündür  yoldaydı.Lucy  4 köye ugradı ve bu köylerde gizli toplantılar yaptı Ve Natu hala Lucy'in peşindeydi. Lucy bir köye gelmişti ve bir gece burda dinlendi. Natsu'da hemen insan formuna girerek Lucy'i uzaktan takip etmeye devam etti. Yine birşeyler dönüyordu.'Bu kız ne halt yiyordu?' 

Lucy saatlerce yürüdü. Natsu artık sıkılmıştı bu kız nede yavaştı. Oda ne? Lucy fark etmedi ama ormana saklanmış bir tabur asker vardı. Neredeyse 50 kişiydiler Natsu, Lucy' uyarması gerektigini bilyordu ama bir yandanda merak ediyordu ne yapıcaktı.

Az sonra Lucy'i sıkıştırdılar Lucy adeta mutlu olmuşcasına kılıcını çekti. Natsu, Lucy'nin içindeki şehveti hissetti. Natsu'nun kalbi hızla çarpıyordu kanlara bulanmış Lucy' baktı. Ne canavar yetiştirmişti ama Kendinle övündü. Ağacın üzerinden nede netti herşey Lucy yerden bir kılıç daha buldu ve önüne gelen askerlerin karınlarını deşip kellelerini aldı. Kafalarını ezdi birçok askerin bunu gören askerler kaçmak istedi ama Lucy onların kaçmalarına izin vermiycekti.  Koştu ve yakaladı  birkaçını  kılıcı ile vurdu. Birer birer indirdi hepsini. Birkaç yaralı askere baktı askerler aman dilendi. Lucy kılıcını omzuna koydu ve 

-O LANET P*Ç ABİME SÖYLEYİN KELLESİNİ ALMAK İÇİN GELECEGİMİ SÖYLEYİN TABİ YAŞARSANIZ YADA YUTULMASSANIZ ' dedi.

Lucy iç çekti ve kafasını yukarıya kaldırdı işte o an kocaman gözleri gördü ve iç çekti.

-KANDİNİ BEGENMİŞ PİÇ DAHA NE KADAR BENİ TAKİP EDİCEKSİN'dedi. 

Ejderha hayretle Lucy'e baktı. sırıttı.

nalu-ejder ve prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin