BÖLÜM 1

2.6K 177 4
                                    

Ejderha neredeyse kahkaha atıcaktı.Şu küçük insan dişisi KUDRETLİ NATSU'ya kafa tutuyordu. Ejderha yere düşen insan dişisine baktı güçlüydü ama  aptaldı. Neredeyse 30 kişiyi parçalamış ama kiılçların azizliginden kurtulamamaış.

-Eger egitilseydin ne yapardın merak ediyorum. ' dedi ejderha 

Önünde duran insan leşlerini alevleri ile pişirdi ve afiyetle yedi. Merak ediyordu şu sarı saclı cadı gerçekten derisini yüzermiydi? yoksa sadece blöf mü yapmıştı? -_-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

lucy agrılar ile uyandı canı yanıyordu ve bilmedigi bir yerdeydi dur bir dakika burası bir indi hemde kocaman bir in.  Havaya kalkıp inen kuyrukla ilkildi. Kızıl ejderha azı dişlerini göstererek sırıttı. Lucy hemen battaniyeyi üzerine çekti. Öfke ile çıkıştı.

-KIYAFETLERİM NERDE SENİ KANATLI SÜRÜNGEN ?

HOMURTU

-Ev sahibine yapılan kava davranışlar diye homurdandı. -Evimi işgal ettin ve hala kaba davranışlarasın insan dişisi. ( sinirli yüz ifadesi)

Lucy şaşkınlıkla ejderhaya baktı 

-Konuşan bir ejderha.' dedi.

Ejderha tek kaşını kaldırdı ve 

-Tek düşünebildigin  bu mu? Ne kadar aptal mahluksun sen öyle. Neyse neyse iyileştin ya artık kemiklerini rahatlıkla kırabilirim (büyük korkunç kahkaha)

Lucy anlamsızca kızıl ejderhanın sivri azı dişlerine baktı (tüm bu zahmetlere Lucy'nin kemiklerini kırmak için mi katlanmıştı? -_- )

.Lucy Olayı çözmeye çalıştıgı sırada mavi bir kuyruk kızıl ejderhayı magranın duvarına monteledi. Kükreyişi andıran bir homurtu çıktı sanırım kızıl ejderha küfür ediyordu. kapıdan pulları parlak mavi bir ejderha girdi. 

-Ah  sana inandıgıma inanamıyorum. Oysa yalvarırken nede tatlıydın sırf insan dişisinden hoşlandıgını sandıgım için onu iyileştirdim ben. ( aşırı sinirli) AMA BENİM ABİM TAM BİR ODUN. ' dedi. Sersemlemiş ejderhaya bir kuyruk daha indirdi. 

Lucy artık emindi kızıl ejderha küfür ediyordu. -_-

nalu-ejder ve prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin