Lucy ve Natsu hiç vakit kaybetmeden Ejderha krallıgından ayrıldı. Zira annesinin sağı solu hiç belli olmayabilirdi. Lucy, Natsu'nun sırtından gelirken göremedigi krallıga baktı. Gerçekten inanılmaz dehşet güzel ve aşırı büyüktü. Lucy bir an bunca zaman buralarha hiç böyle devasa yapıt görmedigini hatırladı tam sormak için ağzını açtıgı sırada sihirli bir duvarın içinden geçtiler ve büyük devasa krallık yok oluverdi. Lucy,Natsu'nun sırtını dürttü. Natsu kulak kabarttı.
L-Neden bana kraliçenin annen oldugunu söylemedin.
N-Söyliycektim fırsat bulamadım.
Lucy pekte inanmışa benzemiyordu. Ama daha fazla kavga etmenin bir anlamı yoktu.Lucy hala acıyan yarası üzerinde elini gezdirdi. Şu lanet kraliçe ne demek istemişti?. Tam olarak anlamamışti. Umrundada degildi zaten tek umursadığı kapısına kadar gelen savaştı. Lucy iyi müttefik elde etmişti.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Natsu günlerce ülkeden ülkeye Lucy'le gezmişti ve Lucy adına asker toplamaya devam ettiler. Natsu her fırsatta Lucy'i sıkıştırıp itiraf etmesi için zorladı ama nafile ne moron kızdı. Nasıl bu kadar inatçı olabiliyordu. Hatta bir gece Lucy'e o kadar çok içirdi ki yinede söyletemedi. Uykusunda konuşması için büyü yaptı yine söyletemedi. Lucy tam bir moron çıktı. Natsu yanılıyormuydu?. Yoksa lucy gerçektende Natsu'dan hoşlanmıyormuydu?. Bir fiske bile etkilenmiyormuydu? Oysa bazı geceler uyurken ismini sayıklardı. Sadece uykusundaki bir hayalmiydi?. Natsu, Lucy'nin rüyasındaki Natsu'yu bile kıskanmaya bile başlamıştı.
Lucy oflayarak yatagına uzandı artık bıkmıştı. Natsu sırf p*çligini kanıtlamak adına Lucy'e yazıyordu. Lucy bundan emindi. İşte tam bu sebepten dolayı Natsu'yu kızgın yagda haşlayıp derisini yüzmek istiyordu. Sinirle yastıgını yumruklamaya devam etti. Yarın ilk iş Natsu'nun yüzüne kocaman bir yumruk atıcaktı belki bir nebze rahatlardı. Lucy yüzünü yastıga gömdü ve içinden keşke Natsu'nun hisleri gerçek olsaydı diye düşündü. Sonra yatagında oturur pozisyona geçti ve kafasını hayır olmaz anlamında salladı. Ne saçma düşüncelerdi bunlar. utanmalıydı kendinden.Yeniden yastıgını dövmeye başladı. O sırada camda kocaman bir göz gördü. Natsu şaşkınlıkla Lucy'i izliyordu.
Lucy pencereyi açtı ve
-PİS SAPIK BENİ NEDEN İZLİYORSUN?
-Neden bagırıyorsun beni yakalatmak için mi?
-KAŞINAN SENSİN ŞEHRİN İÇİNDE BÖYLE DOLAŞMAYA ÇÜRET EDEN SENSİN.
-Haklısın' dedi.
Hemen insan formuna bürünerek camdan içeri daldı. Lucy hemen kafasına vurdu.
-Ah bu ne içindi şimdi_
-Bilmem ama beni rahatlattı.
-İyi be zevk için beni dövmeye başladın öylemi?
-Sanırım sitresimi alıyor.
Natsu ,Lucy'nin güldügünü görünce rahatladı.
-İçeriye seri katiller geldi sandım.
-Ha ne katili?
-Abinin seni öldürmek için gönderdiklerinden
-Ha gelseler bile onlarla baş edebilirim beni beklemene gerek yok(kış kış isareti yaptı).
-Şapşal kız tamda bu yüzden geldim zaten
-HAA
-Zavallı adamları senin gazabından korumak için.
Lucy yumrugunu sıktı alnında bir damar seyiriyordu.
-Natsu tam bir moronsun
'KÜT' Natsu'nun kafasına bir yumruk daha vurdu.
-Şimdi neden sinirlendin ki? Aaa yoksa seni özledigimi söylememi bekliyordun?
Lucy bu p*ç ejderhadan usanmıştı artık gerçekten usanmıştı. Natsu'yu bir güzel şişledi. Natsu öfkeyle
-Yeter artık'dedi
Lucy'nin elindeki kılıcı kavradı ve hızla camdan attı.
-Şimdi söyle bakalım şimdi nereye kaçıcaksın 'dedi.
-Kaçmak mı? Lucy asla savaşmadan teslim olmaz'dedi.
Lucy ellerini yumruk yaptı ve üzerine hamle yapan ejderhaya vurdu. Natsu bir gram bile acı hissetmişe benzemiyordu. Yani bu demek oluyordu ki Lucy'nin yumrukları Natsu için sinek ısırıgından farksızdı. Natsu hızla Lucy'nin kolunu kavradı ve Lucy'i kendine çekti.
-Kaybediyormusun?
-Asla'dedi
Lucy, Natsu'ya hızla bir tekme attı. Natsu inleyerek.
-Bu haksızlık
Natsu yere düştü. Lucy hemen uzaklaştı. Natsu
-Dur bakalın orada ölmeden kaybetmiş sayılmam
Lucy'i yere çekti. Üzerine kapaklandı. Lucy tıslarcasına
-LANET P*Ç HEMEN ÇEKİL ÜZERİMDEN.
-O ZAMAN PES ET
-ASLA
-BENDE ÇEKİLMEM O HALDE
Lucy birkaç kez tekme atmak istedi ama bu girişimler hem başarısız hemde Lucy'i dahada zor duruma sokmuştu.
-Hadi söyle
-Hayır
-O halde bu halde olmamız hoşuna gidiyor( büyük sırıtış)
Lucy utanç ile biraz daha kıvrandı ama her kıvranışı Natsu'nun onu dahada kavramasına neden oluyordu. Gözleri buluştugunda Lucy 2'side erimeye başlamıştı. Natsu kendini Lucy'i öperken buldu. Lucy'nin onu öldürüçegini biliyordu ama buna deger diyerek düşündü. Lucy hislerine karşılık mı veriyordu?. Öpücük son buldugunda 2'side nefes nefeseydi. Natsu sırıtarak
-Ben kazandım biliyordum bana karşı koyamıycagını'dedi.
Lucy adeta köpürdü. Kendine küfür ediyordu. Bu kibirli p*ç'e yenildigine inanamıyordu. Hızla Natsu'ya bir yumruk attı. Natsu'yu ittirdi.
-LANET OLSUN SANA NATSU TAM BİR O.. ÇOCUĞUSUN. BENİ NASIL ZORLARSIN.
-NEE SENİ BEN Mİ ZORLADIM. KARŞILIK VERDİN.
-HAYIR KARŞILIK VERMEDİM.
-NEDEN HALA KAÇIYORSUN SANKİ. NEDEN BANA HİÇ GÜVENMİYORSUN? DOGRUYU SÖYLE BENİ SEVDİGİNİ KENDİNE BİLE İTİRAF EDEMİYORSUN. O KADAR YALANCISIN Kİ KENDİNİ BİLE KANDİRMIŞSIN SEN.
Dedi gerçekten kızmıştı. Hızla pencereye yöneldi ve hemen eski haline döndü. Giderkende
-ARTIK KENDİNLESİN LUCY BEN ARTIK YOKUM
-İYİ GİT ZATEN SANA İHTİYACIM YOK
Natsu gerçekten sinirliydi. Belki biryerleri yakıp yıkardı. Yada kim bilir belki uzak ülkelerde savaşlara katılıp sinirini oralarda atardı. Şu an kesinlikle ne yapması gerektigini bilmiyordu. Lanet okudu. gecenin karanlıgına karışarak yok oldu.
Lucy gökyüzünde kaybolan ejderinin arkasından anladı birşey yüzünü ıslatıyordu. Lucy elini yüzüne değdirdi. Aglıyormuydu? Peki ama neden? Neden duygusuz bir p*ç için aglıyordu? Tabi yaa ejderha bir konuda haklıydı. Lucy kendini yatagına gömdü ve
-Lanet olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nalu-ejder ve prenses
RandomKarşısında gördüğü manzara onu hem şok etmiş hemde hayrete düşürmüştü. Çoğunlukla onu gören insanlar çığlık çığlığa kaçarlardı. Ama bu kez öyle olmadı.