6

175 40 35
                                    

ah, aptal ben. bir anda evlendiğimi beyan etmişim ama sana bunun nasıl yaşandığını hiç anlatmadım değil mi?

sen benden gittikten sadece iki sene sonra başka biriyle evlendim. babamın sahip olduğu şirketi hatırlıyorsun değil mi? şehirdeki batmak üzere olan bir şikret. o şirkete şehirden bir ortak buldu ve bu ortaklığı bir evlilikle taçlandırmaya karar verdiler. bu teklifi nasıl olur da kabul ederim bilmiyorum ama o günlerde acım daha taptazeydi, senin hayalin bir an bile olsun gözümün önünden gitmiyordu. bir anlık dalgınlığıma gelmiş olmalı. her neyse.

eğer bu içini rahatlatacaksa ben onu sevmiyorum, o da beni sevmiyor. en azından o anlamda. fakat bir şekilde, bu sahte evcilik oyununa alıştık. heeseung çok iyi bir insan. ona seni anlattım. talihsiz aşkımızı anlattım. o benim yaralarımı sarmama az da olsa yardım ediyor. seninle kurduğumuz hayalleri gerçekleştirmemi istiyor. işte bu yüzden çocukları evlat edindik. senin istediğin gibi tam dört taneler. çünkü böylece birbirlerini koruyup kollayabilirler. onlara, yaşadığım eve bakınca senin anılarını daha iyi yaşatabilirmişim. heeseung böyle söylüyor. onun varlığına minnettarım gerçekten.

ona aşık değilim. bunun için bana kızma lütfen. biliyorum, böylesine iyi bir adama karşı içimde en ufak bir aşk kırıntısı olmadığı için çok kızıyorsun ama lütfen kızma. çünkü ona aşık olamam, jaeyun. insan defalarca kez sevebilir ama sadece bir kez aşık olur. ben de aşık olma şansımı sende kullandım. her neyse.

çocukları canımdan çok seviyorum. güzelce büyüyorlar. aralarından en küçük olan aşırı yaramaz. sürekli abilerine sorun çıkarıyor. görmen lazım, jaeyun. hepsi o kadar tatlılar ki. onlarla konuşmayı, zaman geçirmeyi seviyorum. gerçi konuşurken biraz sorun yaşıyorum. dilim dolaşıyor ve çoğu şeyi düzgün telaffuz edemiyorum. yıllar sonra tekrar konuşma yetisi kazandığımdan olsa gerek. bu yüzden çocuklar benimle daha rahat iletişim kurmak için işaret dilini öğrendiler. her iki şekilde de iletişim kuruyoruz böylece.

tüm sahip olduklarıma baktığımda, seni, parmağımdaki milyon dolarlık yüzüğe değişmeyeceğimi biliyorum. tüm sahip olduklarımın bir sen etmediğini biliyorum. ve lanet olsun ki, sahip olduğum bütün bu lüks seni bana geri getirmiyor. çok yazık. hem bize, hem aşkımıza.

belki aptalca ama keşke bir zaman makinesine sahip olsam ve geçmişe geri dönebilsem.

fakat zaman makinesine sahip olamam değil mi?

tıpkı sana sahip olamadığım gibi.

junnen' jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin