A9

179 19 3
                                    

***

Odada bir anda ses patlaması yaşanmıştı. 

"Siktir! Alya! Ödümü kopardın!" deyip gözlerini ovuşturmaya başlamıştı kız. 

Ortağı ortaya kahkaha atarak konuşmaya devam etmişti. 

"Ne yapayım kızım, uyanmıyorsun. Yeni çözümüm bu" 

Yataktan hızlı bir şekilde kalkıp koltuğa oturmuştu. 

"Ben sana farklı çözümler bulmadan konuşmaya başlarsan iyi edersin."

Herkes bir anda ciddiyete bürünüp konuya girmişlerdi. 

"İki saat sonra yola çıkacaksın. Bu bizim çocuk ile ilgili, Gece kulübünde dövdüğün adam galiba bugün onun babası ile buluşucak. Onu görmelisin."

Koltuktan kalkarken sitem etmeye başlamıştı genç kız. 

"Tanrı aşkına, ne zaman uykumu alacağım ben" 

Ortağı hemen girmişti. 

"Ne yazık ki hiçbir zaman…" 

Marinette giyinirken konuşmaya başlamıştı. 

"Peki Babasının kim olduğunu biliyor muyuz?" 

Ortak iç çekerek cevaplamıştı

"Ne yazık ki hayır, Galiba Görünmek ve Bulunmak istemiyor. Araştırmalarıma göre Adrien'ın kimliğinde bile oğlu olarak yazmıyor. Hatta kimse onu bugüne kadar görmemiş. 

 

Bence Babası büyük biri dikkatli olmalısın. Başımıza neler geleceğini kestiremiyorum."

***

Eşyalarımı hazırladıktan sonra, Alya'nın attığı konuma baktım. Daha sonra da kuş görünümü kaçılabilecek noktaları ayarladım. 

2 saatlik yolculuk için benzinlik durağında durdum. Motorun benzinini doldurduktan sonra çantam ile birlikte

Tuvalete gidip üstümü değiştirdim. 

Aynaya bakıp saçlarımı toplayıp, maskemi taktıktan sonra oradan çıktım.

***

"Alya? Sesim geliyor mu?" dedikten sonra Motordan inip üstünü örtüm. 

"Evet ne bir şekilde geliyor. Giriş yapmış olmalılar 350 metre ilerideki yıkılmış binanın içinde olmalılar."  demişti. 

Bende onu dinleyerek ileriye doğru yürümeye başlamıştım. Sona geldiğimde 7 metre üstlerinde olduğumu farkettim. Biraz geriye gidip dürbünümle aşağıyı ve karşıdaki yapılmamış binayı izlemeye başladım.

" Gece Kulübünde ki adam burada ve etrafını baya sarmışlar gibi görünüyor." 

Demişti. Hemen ardımdan Alya 

"Galiba o adam aracımız yada aralarındaki eski hain"  demişti. 

Dudağımda garip bir ses çıkardıktan sonra 

"Bilmiyorum… fakat bunu zaman göstereceği çok belli" demiştim. 

Alya hemen isyan etmişti. 

"Bizim zamanımız yo-" 

Dediğini tamamlamadan aşağıdan araba sesleri gelmeye başlamıştı. 

"Bunlar kim" 

"Bilmiyorum bu kadar fazla arabayla geldiklerine göre olaylar çirkinleşecek." 

Aşağı baktığımda sekiz tane siyah araba vardı altı arabadan, dörder tane koruma çıkmıştı. Herkes silahlıydı. 

Olaylar dikkatimi iyice çekmeye başlamıştı. 

Dürbünümle iyice dikkatlice bakmaya başlamıştım. Kalan son 2 araba vardı birinin kapısını açmışlardı.  

Arabadan inen kişiyi görünce şaşırmıştım. 

"Adrien?... Senin burada ne işin var?" 

"Ne!? O çocuk da mı burada?" 

"Evet ve nedenini bilmediğimiz bir şekilde" 

Adrien yanında korumalar ile beklerken bende diğer arabaya bakıyordum fakat oradaki kişi inmiyordu yada inmekten kaçınıyordu. 

"Adamımız burada, lensi takıyorum dikkatli izle" dedikten sonra hemen kutusundan çıkarıp gözüme yerleştirmiştim. 

"Siktir ya , şunu takmayı hiç sevmiyorum."

Dedikten sonra yavaş adımlar ile ayağa kalkarak sola doğru yürümeye başladım. 

Korumalardan biri arabaya yaklaşmıştı.

Adamın camını açtığını buradan görebiliyorum fakat kendisini hayır. 

"Demek adamımız bunun içerisinde" 

Demişti Alya

"Onu görebileceğimi sanmıyorum. Bugün için…" 

"Hadi ama Mari! Se-" 

Sesine daha fazla tahammül edemediğim için kulaklığı çıkarıp cebime koydum. 

Dürbün ile etrafı incelemeye başladım ve gözüme bir şey çarptı. 

"Keskin nişancı…" 

Ve hedefi Adrien dı. 

Zaman bekliyor gibiydi dürbünü direkt binanın içindeki oturan gece kulübünde ki adama çevirdim yanındaki koruma telefon ile konuşuyordu galiba babası ile… 

Telefonu kapattıktan sonra silahı cebinden çıkarıp, ateş etmek için adama doğrulttu 

O an herşey dondu… 

<<>>Ben geldim! Hehehe bayadır yoktum bunun için Özür Dilerim.
Bundan sonra ne zaman gelirim onu da bilmiyorum fakat beni biliyorsunuz er yada geç gelip bölüm atarım.
Hepinizi seviyorum bunu unutmayın!

<<>>Yeni Bölüm'de Görüşürüz Orkidelerim!
<>yorum yapıp, oy Atarsanız çok mutlu olurum..

Muah!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝒑𝒐𝒊𝒔𝒐𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin