Mavi Gri- Alt Üst Olmuşum
------
Arkamdaki araçtan adamlar tek tek döküldüğünde ben de harekete geçtim. İşte şimdi başlıyorduk! Toplamda 6 adam vardı. Aralarında bir tane de bodyguard tipli özel koruma vardı. Bütün namluların ucu bendeydi. Hedeflerinden kaçak istercesine Kaza yaptırdığım aracı kendime siper ettim.
Silahın güvenlik kilidini açıp şarjöre baktığımda dört tane mermim vardı. Yani biraz yakın dövüş yapacaktım. Güvenlik kilidini geri kapattım. İlk kurşunumu özel korumaya sıktım. Geriye kalan bütün kurşunlarımın hepsini de isabet ettirerek iki adamın kalmasını sağladım.
Silahımı seri hareketlerle belime yerleştirdiğimde anlımda soğuk bir namlu hissettim.
Hassiktir! "Şimdi elindeki silahı bana ver ve adamlarımı rahat bırak." dedi oldukça buğulu bir sesle. Zaten elimdeki silahın şarjörü boştu ve adamlara yakından dalacaktım. Arkamda bana yaslı olan adam elimdeki silahı yere atacağımdan başka bir şey yaptığımı sezerse muhtemelen tek kurşunla nabzım dururdu. Sakin olmayacak şekilde elimdeki tabancayı yere attım ardından ellerimi kaldırdım.
"Aferin. Şimdi de yavaşça sola dön. " Resmen emirler sıralıyordu... Sonra arabaya yasladı ve Olur olur yeriz yeriz! Shut the fuck of içimdeki geri zekalı... ellerimi arkadan birleştirdi. Ellerime yeni bir çelik kelepçe taktı. Silah hâlâ alnıma yaslıyken hareket alanım sınırlıydı. Arkama doğru baktığımda siyah pantolonunun cebinden telefonunu çıkardı ve bir numarayı tuşladı.
"Alo, Sedat" dedi karşı tarafa. Devamında muhtemelen benim için olan emirleri sıraladı: "Çabuk bana en iyi adamlarımdan 10 tane gönder. Konumu atıyorum sana. Çabuk olsunlar! Yoksa en iyi ölü 10 adamım olurlar. Haber bekle benden." Dedikten sonra duyabildiğim kadarıyla adının Sedat olduğunu anladığım adam "Tamam abi." diye karşılık verdikten sonra konuşmayı sonlandırdılar.
Yaklaşık 4 dakika sonra bulunduğumuz ormanlık alana 2 tane siyah Passat ve bir tane de yüksek, siyah bir arazi aracı girmişti. Oww bu gerçekten de hızlıydı! Acaba biz de mi mafya olsak, Nare? Seni öldürdükten sonra olabilir belki, sevgili iç sesim.
Demek ki adamları gerçekten ondan korkuyordu. Passat'lardan boyu en az 1.85'den düşük boylu olmayan adamlar iniyordu. Oldukça iri yarı olan adamların üzerinde siyah takım elbise ve siyah gömlek vardı. Ve çok da yakışıklılardı. Bu adamlar bizi siker siker çoğaltır, Nare... Acaba bu tarz korumaları seçmelerinin nedeni düşmanın dikkatini dağıtıp etkisiz hale getirmeleri miydi? Alaylı bir biçimde gülümsedim.
Özel istenilen korumaların elinde KWC Taurus CO2 tabanca vardı. Acilen birini çalıp, evimdeki koleksiyona eklemeliydim. Özel korumalar indikten sonra arazi aracındaki adamlar inmeye başladı onlardan birisi normal insandı muhtemelen. Çünkü üzerinde tişört üstü kareli gömlek vardı. Altında da kot siyah pantolon. Saçları karamel rengi ve dağınık bırakılmıştı. Gözleri de saçlarından bir kaç ton koyuydu sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
General FictionHer şey geçmişimdeki bir duyguda kilitli kalmıştı: yalnızlık... Kötü olan herkesin bir gün eceli olacağım. Adalet artık bendim, ben ve benim gibilerin gerçek adaleti. Çünkü adalet artık kadınların mahkum bırakılmak zorunda kaldığı gücünün, çığlıklar...