İyi okumalar💘
" Sosyal medyada gündemden düşmek bilmeyen Makyaj Katili adı verilen seri katilin yeni kurbanı, 26 yaşındaki Kim'in ceseti öğle sularında evinde komşusu tarafından bulundu.
Her kurban gibi Kim'in de vahşice kalbinde bir delik açılmış ve makyaj yapılmış, beline de kalp izi bırakılmış.
Kore polisi; hâlâ ilerleme kaydedemediklerini, hızlanmak için en iyi polis ve dedektiflerimizden bir ekip kurulacağını açıkladı."
Fazla komik gelmişti Jisung'a bu haber. Aylardır düzenli aralıklarla işlediği cinayetleri o kadar kusursuz bırakıyordu ki cinsiyetini bile bilememişlerdi daha. Yanında taşıdığı topuklu botlar sayesinde onları kandırmak daha da kolaylaşıyordu. Yaptığı amatör makyaj da bunun en büyük yardımcılarındandı.
Sıcak çayından bir yudum alıp kanalları dolaştı. Kendini gördüğü kanalda durup gururla izlemeye başladı.
"Cuma akşamki özel programımızın konuğu, ünlü Makyaj Artisti Han Jisung ile seyircimizin merakla beklediği Makyaj Katili'ni inceleyeceğiz."
Kendi eserini yorumlayacak olmak Jisung'u heyecanlandırmıştı. Psikolojik duygulara girdiğinde çocukluk aşkı onu izliyor olabilirdi sonuçta, böylelikle ona daha yakın olacağını düşündü. Tek özleyen kişi Jisung olamazdı, Lee Know'da onu özlemiş olmalıydı. Kesinlikle özlemiş olmalıydı. Karşılıklı özlemden sonra Lee Know'da onu bulmak isteyecekti.
Jisung'un bu, akşam programından asıl beklentisi buydu. Lee Know'a bir adım daha yakın hissedebilmekti. Aşkından ve özleminden tam anlamıyla bir deliye dönmüştü. Ona ulaşabilmek için yapabileceği her şeyi yapmıştı fakat son zamanlarda bunu daha çok zevke dönüştürmüştü. O olabileceğini düşündüğü her adama seks teklifinde bulunmuş, o olmadığını anladığında türlü türlü işkencelerle öldürmüştü.
Kalp oymuştu, göz oymuştu, göğüslerini kesmişti ve daha fazlası... Her ölümde bir kişi daha eksiliyor, bir kişi daha Lee Know'a yakın oluyordu. Her cinayette öncekinden daha heyecanlanıyordu.
Çok az kaldı, Lee Know. Karşılaşmamıza çok az kaldı.
***
Birkaç amatör makyöz Jisung'un yanına geldi, tam yüzüne pudra uygulayacağı zaman Jisung onları durdurmuştu.
"Kızlar, ben makyaj artistiyim... biliyorsunuz değil mi?" tek kaşı havalanmış, alaycı bakışlarını kızlar üzerinde gezdiriyordu.
"Kusura bakmayın, elbette biliyoruz."
Hepsi sırayla Jisung'un önünde eğilip kalkmayı başladı.
"Tamam, şimdi gidin." elinin tersini sallayarak kızların gitmesi için işaret etti.
Aynadaki kusursuz, mükemmel kişiliğe sahip olan Han Jisung'a baktı. İnsanlara çizip sunduğu özenilesi hayat ve başarılarıyla gururlandı. Yüzlerce ödüller, bitmek bilmeyen tebrik mesajları, sürekli fotoğraf çekilmek isteyen fanlar... Egosu için fazlasıyla tatmin ediciydi hepsi.
"Hazırsanız yayına başlıyoruz, Bay Han." tebessümle kafasını sallayarak onayladı.
"1. 2. 3. Yayındayız!"
"İyi akşamlar değerli seyircilerimiz, bugün özel bir konuğumuz var. Ünlü makyaj artisti,Han Jisung."
Jisung yüzüne yerleştirdiği maskesiyle tek kameraları bakıp selam verdi, onu yakından tanıyan biri bile maske farkedemezdi. Han Jisung, her konu da olduğu bunda da kusursuz ve mükemmeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
makeup | minsung
Fanfiction(+18) Ünlü makyaj artisti Han'ın insanlara sunduğu mükemmel ve kusursuz kişiliğinin arkasında bir seri katil yatıyordu. Kurbanlarını özenle seçip türlü türlü işkenceler uygulayıp öldürüyor, güzel bir makyaj yapıp akşam haberlerini süslüyordu. Polis...