9

29 3 4
                                    

Seungminin nk

Istuimme yhdessä Jisungin ja Chanin kanssa paikassa, jossa aina istuimme. Hetki sitten mietimme mihin Binnie oli mennyt ja miksei tuo ole tullut vielä takaisin vaikka ulkona satoi vettä. Mielessäni pyöri hiukan pelastamamme poika, Felix. Mietin mitä tuolle länsijengin hemmotellulle rahassa uivalle porvarille oli tapahtunut, että huumeisiin oli sortunut.

Mutta mitäpä se minulle edes kuuluisi. Minulla on oma elämäni ja vaikeuteni, niin turha sitä on muiden ongelmia mietiskellä.

Olimme pöydän ääressä juttelemassa, kunnes Chanin puhelin soi. Tuo kaivoi rikkinäisen puhelimensa taskustaan "Se on Binnie" Chan sanoi hymyillen ja huokasimme helpotuksesta yhdessä Jisungin kanssa. Ainakaan sitä ei oltu tapettu retkillään.

Chan panoi vihreää ja nosti puhelimen korvalleen. Chan ei ehtinyt edes sanomaan mitään kun tuon korvissa asti ollut hymy hyytyi ja ilme muuttui vakavaksi.

Jotain oli siis tapahtunut.

Hetken Chan puhui ilmeisesti paniikissa olevalle Changbinille, sillä tuo rauhoitteli nuorempaa puhelimessa ja pyysi selittämän tarkemmin.

Pian Chan lopetti puhelun tai ilmeisesti Changbin löi luurin korvaan, sillä Chan oli juuri ennen puhelun loppua sanonut Changbinille ettei lopettaisi puhelua ennen kuin pääsisimme paikalle.

Katsoimme Jisungin kanssa toisiamme hämmentyneenä ja sitten siirsimme katseemme pöydästä ylös nousseeseen Chaniin. "Mitä nyt on käyny?" Jisung kysyi varovasti Chanilta.

"Changbin... on sairaalassa" Chan vastasi rynnäten ulko-ovelle. Me totta kai juoksimme yhteistuumin Chanin perään Jisungin kanssa. Tiesimme jonkin olevan vakavasti pielessä, sillä Chan kutsui Binnietä oikealla nimellä vain vakavissa tilanteissa, joten tämäkin varmasti olisi sellainen.

"Mitä Binnielle on käyny?" kysyin kun pääsin Chanin vierelle. "Ei sille oo tapahtunu mitää, mutta se löysi jonkun, jolle on käyny vakavasti jotai" Chan vastasi, kun kävelimme kadulla sairaalaa kohti.

Mitä ihmettä? Siksikö Binnietä ei ole näkynyt hetkeen? Hän siis on löytänyt jonkun joka on pahassa jamassa. Ei kai vain? Aloin miettimään, että olisiko se sama poika jonka pelastimme aiemmin tänään. Miten se voisi olla? Hänen ystävänsä hakivat hänet turvaan ja nytkö jo hän on taas hakattuna.

Pitkän kävely matkan jälkeen pääsimme sairaalaan. Menimme kysymään pöydän takana istuvalta naiselta missä Binnie olisi.

Nainen katsoi meitä hieman epäselvästi. En ihmettele kyllä yhtään jos tämän näköiset tallustaisivat sairaalaan, kyllä se epäilyttävältä näyttäisi.

Chan kyseli hetken naiselta huonetta ja kuulin nimen 'Felix'. Arvasin oikein. Se länsijengiläinen on taas joutunut hakatuksi. Sitten Chan kääntyi puoleemme. "Huone 283" hän sanoi ja lähdimme kiireesti portaita ylös toiseen kerrokseen.

Hiukan hengästyneenä toiseen kerrokseen päästyämme, aloimme etsimään oikeaa ovea. '264, 265, 266...' sanoin päässäni kun huoneiden numerot ravasivat silmissäni.

Hetken etsimisen jälkeen siinä se oli edessämme:

Huone 283.

Astuimme sisään huoneeseen valmiina näkemään, noh... mitä ikinä sieltä vastaan tulisikaan.

Näimme huoneessa Changbinin joka istui huoneen laidassa olevassa tuolissa ja huoneen toisella puolella makasi joku sairaala pedissä. Hän oli tuttu.

Felix. Se länsijengin jäsen.

Hän makasi sängyssä tiputuksessa ja oli ilmeisesti tajuttomana. Felixin naama oli ruhjeita täynnä. Naamassa oli yksi syvempi haava ja pakko minun on myöntää, oli se aika ilkeän näköinen.

Käänsin katseeni kohti Binnietä. Hän katsoi vain maahan ja tärisi. Hänen koko lihaksikas keho vain tärisi.

"Changbin?" Chan sanoi varovasti ja kyykistyi tuon eteen. Changbin ei hievahtanutkaan. Lopulta Chan laski kätensä nuoremman polvelle ja silloin tuon katse nousi.

Changbinin silmät olivat punaiset ja turvonneet. Sokeakin olisi huomannut että tuo oli itkenyt ja paljon. Ehkä paniikkikohtaus?

En ymmärtänyt miksi tuo itkisi sellaisen takia, jota ei edes tuntenut. Oli miten oli, Changbin oli shokissa ja tarvitsi tukeamme juuri nyt.

Chan oli juuri avaamassa suutaan sanoakseen Changbinille jotain, mutta silloin huoneen ovi paiskattiin auki.

𖡼.𖤣𖥧𖡼.𖤣𖥧

nonii, tässä tää uus osa nyt olis :)

kuka tai ketkä paikalle saapu? se selvii sit myöhemmi ;3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Dead End | SKZWhere stories live. Discover now